Hotel La Terrassestersterster

7.3Goed

Frankrijk, Picardie, Fort Mahon Plage (Somme)

7.3Goed

8 reviews over Hotel La Terrasse

• 9JACKIE EN CAMY03-07-2016

ZEER CORRECT PRIJS-KWALITEITVERHOUDING

alles was o.k. oud gebouw maar binnen mooi gerenoveerd. eten was lekker met menukeuze. er zou wel een ijskastje mogen aanwezig zijn

Gereisd met partner in juni 2016

• 9Leo Willemsen31-01-2016

Een prima hotel

Hotel gelegen aan het strand, fijne kamers een goede keuken, kamers goed in orde. Vanuit de kamer keken wij over het strand en zee met prachtige zonsondergangen, met het treintje kon je veel bezienswaardigheden bereiken.

Gereisd met partner in juli 2015

• 6Linda26-09-2012

Zeker geen 3 sterren waard!

Het eten was lekker zowel op vrijdag als zaterdag , maar je moest eten in shiften. Personeel niet zo vriendelijk, druk over en weer geloop en zeer drukkend in het restaurant. Je moet er niet gaan voor een rustige tête à tête. Het ontbijt heeft plaats in de kelder. Je moet met een dienblad je ontbijt halen en afruimen, zoals in een wegrestaurant. Ook de bar is in een muffe kelder. Onze kamer was allesbehalve. We hadden een upgrade betaald, maar je moest al zeer lateraal kijken om iets van de zee te zien. Het bed was max.1,4 m breed ...Toen we aan de hoteleigenaar vertelden dat we toch wel wat ontgoocheld waren, wimpelde hij dat af en beweerde hij dat die bedden standaard waren en uiteindelijk dat het de fout van touroperator was.... Op onze vraag wat er superieur was aan deze "kamer, kregen we geen antwoord. Wat houdt een standaard kamer in dit hotel dan in? Een grandioos verschil met het volgende hotel dat we bezochten: Hotel Le Paris in Courseulles: een 2 sterren plus meer dan waard.

Gereisd met vrienden in september 2012

• 9Lammertijn Franky02-11-2011

Zeer goed hotel

Hotel Terrasse * in Fort Mahon Plage is een zeer goed hotel met een zeer goede keuken. Ligging vlak aan zee, en voor ons een verplaatsing met de wagen van ongeveer 200 Km, dus zeker niet te ver om een weekendje te gaan doorbrengen. Zeker een aanrader. Wat mij betreft ga ik zeker en vast nog terug.

Gereisd met vrienden in oktober 2011

• 7Marc26-04-2011

Een goed geoliede machine

Hotel La Terrasse is een goede keuze als uitvalsbasis voor een verkenning van de Baai van de Somme. Het ligt aan zee maar is vast en zeker geen topper. De kamers zijn niet zo ruim en eerder basic. Wij hadden een superior kamer met, het dient gezegd, een heel mooi uitzicht op zee (mooie zonsondergangen). Sommige kamers kijken ook uit op een wat groezelige binnenkoer wat een heel pak minder aangenaam moet zijn. Het restaurant is meer dan "druk" te noemen. ondanks de zeer ruime capaciteit werd er geserveerd (zeer druk en zonnig Paasweekend) in twee shiften (19u en 21u)!! Het eten is niet bijzonder en te veel zogenaamde "schoonheidsfouten" (chips bij de apero; obers die de glazen op drinkhoogte vastnemen; frieten bij eend (!!!); wijn wordt reeds geopend en zonder voorproeven op tafel gezet;...). De porties zijn wel riant. Het ontbijt wordt in een kelder geserveerd; u dient met een dienblad aan te schuiven zoals in een selfserviceresto langsheen de autoweg...

Gereisd met partner in april 2011

• 8RVH11-06-2010

aangename tussendoorvakantie

Een nachtje doorgebracht met de formule ' soirée détente" lekkere 4 gangenmenu met vooraf glaasje champanje, vlotte bediening. Verzorgd ontbijt. Kamers zijn sober maar verzorgd.

Gereisd met vrienden in juni 2010

• 8Eric & Miranda - Belgie16-11-2009

Een aanrader

Ruime kamer met eenvoudige , maar nette badkamer en afzonderlijk toilet .Dagelijks netjes gepoetst en verse handdoeken .Ontbijt ( buffet ) met voldoende keuze . De kwaliteit van de keuken is zonder meer goed . Keuze meer dan voldoende , zowel vlees als natuurlijk diverse visbereidingen .Hotel zeer goed gelegen om de streek te verkennen .

Gereisd met partner in november 2009

0 tips over Hotel La Terrasse