Reviews over Fleurines

Geweldige Bed & Breakfast

Mecheline Klijs,
    12-6-2017

La Grande Fontaine is een authentieke woning met twee gastenverblijven. Wij verbleven in het kleinste gastenverblijf met een mooie slaapkamer, een hele kleine badkamer. Het gastenverblijf had openslaande deuren naar een grote gemeenschappelijke tuin met een zwembad. De kamers zijn smaakvol gedecoreerd. Anna-Karina is een hele goede gastvrouw met een uitstekend gevoel voor hospitality. De kamers zijn voor Franse begrippen schoon. Voor mogelijke bezoekers kan ik de table d'hôte aanbevelen. Fleurines ligt vlak het kasteel van Chantilly, is omgeven door bossen en is snel bereikbaar via de autosnelweg. De prijs/kwaliteit verhouding is prima op orde. Kortom een leuk en goed adres voor korte vakantie, een tussenstop op weg naar het Zuiden of als uitvalsbasis voor een bezoek aan Parijs en omgeving.