Camping Du Château et de l'Oseraie

40 reviews over Camping Du Château et de l'Oseraie in het Nederlands

Gewoon een prima camping

Huib
10-11-2018

We komen hier al jaren tijdens heen- en terugreis naar het zuid van La Belle France.

We reizen 300-400 km per dag. De camping ligt op 350 km van Rotterdam.

Prima voor een overnachting, maar ook geschikt voor een wat langer verblijf om bijv. de slagvelden van de 1e Wereldoorlog te bekijken. Loop dan ook het oorlogsmuseum in Péronne binnen. Zeer de moeite waard.

De camping zelf is prima. Zeer schoon sanitair, grote plekken, vriendelijk personeel en sinds een paar jaar een snackkar die je aan een lekkere vette hap helpt. Broodservice voor de volgende ochtend met heerlijke broodjes. Overal gratis en snelle WiFi. Een lekker zwembad als je even wil afkoelen.

Kortom, een prima camping in een omgeving die mooier is dan je zou vermoeden.

Wel bellen van tevoren, want zeker in het hoogseizoen loopt de camping snel vol.

En......de campinguitbaters spreken Nederlands en dat is wel zo makkelijk.

Prima doorreiscamping

Arjan
27-8-2018

Prima overnachtingscamping op doorreis naar het zuiden. Geen restaurant maar wel een prima snackwagen. Mogelijkheid op sommige plaatsen om aangekoppeld te blijven staan. Verwarmd buitenzwembad dus de kids konden lekker een duik nemen na een dag in de auto. Gelegen aan een kanaal waar je goed je hond kunt uitlaten.

Aanrader

KvS
22-8-2018

Perfecte camping!

Gebruikt als overnachting maar komt op ons lijstje om er eens langer naar toe te gaan. We waren dit jaar met in camper maar zeker ook goed te doen met grotere caravan. Goede aanrij route en mooie plaatsen. Alles zeer groen en goed onderhouden.

Sanitair prima in orde.

Prijs/kwaliteit is uitstekend (23,80 2p + electr).

Erg concurerend en onprofessioneel gedrag.

Fam. Engelen
9-8-2018

De camping uitgekozen voor 3 dagen ( 8 augustus).

Werden ontvangen door een niet al te vriendelijke Nederlandse dame met de vraag.... Gereserveerd?? Zonder de dagen door te geven werd er direct gezegd geen plaats te hebben ( wat kan) en stuurde ons naar de camping welke geheel was ontruimd! en niet meer bestond.

Na 10 km gereden te hebben hebben wij Camping Port de Plaisance *** gevonden en hier werden wij eer hartelijk ontvangen voor een nog betere prijs.

Jammer dat de eigenaar zo heeft geadviseerd en gereageerd.

Ik zou jullie eerder Camping Port de Plaisance *** aanraden!

Genoten van de rust en het zwembad

Fam Grezel
    9-8-2018

Fijne rustige camping

Er komen veel mensen op doorreis.

En een heel aantal vaste plaatsen

Personeel is zeer vriendelijk.

Van hieruit kan je de omgeving verkennen, die heel mooi en glooiend is. Er zijn verschillende musea en plekken die herinneren aan de eerste wereldoorlog. Aanrader! Museum in Peronne, Thiepval en de loopgraven bij Beaumont-Hamel.

We zijn hier uiteindelijk een week gebleven, met name vanwege de rust en en heerlijke zwembad!!

Goede camping voor goede prijs!

DENS
    25-7-2018

We hebben hier 1 overnachting gehad. Blijkbaar op dezelfde dag als de reviewer onder mij. Er was in het restaurant een disco-avond (beetje flauw trouwens om hierop de camping zo af te kraken). Wij stonden hier vlakbij. We hadden vooraf de angst voor herrie en slecht slapen. Maar niets van dit alles. Geluid bleef keurig binnen. Tot een uur of 23:00-23:30 was er wat gepraat op het terras maar daarna niets meer gehoord. Keurig!

Goede camping met de volgende pluspunten:

-ruime plaatsen

-vriendelijke personeel

-goed sanitair (ruim en schoon)

-lekker zwembad (wel onverwarmd)

-prijs (38 euro met 4 man incl. belastingen)

Geen minpunten kunnen vinden. Voor de terugweg boeken we deze weer!

Waardeloos

Fam Lamers
    15-7-2018

Waardeloos! Klereherrie tot diep in de nacht omdat ze menen een discotheek op een camping te moeten zetten

Gebruikt als doorreis camping

Klaas Schroevers
    22-10-2017

Op doorreis naar huis kwamen wij op onze laatste overnachting op deze camping terecht. Omdat het laat in het seizoen was, bleek alle eetgelegenheden dicht te zijn.De vriendelijke mevrouw bij de receptie heeft ons toen, in overleg met de campingeigenaar, ons naar een restaurant een paar dorpen verderop gereden en weer opgehaald! Wij waren blij verrast en dankbaar met dit aardig en behulpzaam initiatief! Deze camping is een aanrader!

Nette, rustige camping. Met verwarmd zwembad

J. Eising
    1-9-2017

Het is een nette, rustige camping. Ruime kampeerplek. Gemiddelde leeftijd ligt vrij hoog. Wij zijn hier 4 dagen geweest, korte stop onderweg naar huis. Genoten van de rust, ook in het zwembad was het vaak rustig. Sanitair basic; douche vrij snel koud maar verder prima.

Populaire doorreiscamping

Jan Pieter
    20-8-2017

Wij waren op de terugreis, toen wij deze camping op de bonnefooi bezochten. Helaas hadden we pech, de camping was vol. De camping maakt een aardige indruk op ons, met voldoende faciliteiten. Maar omdat we vrij laat in de middag aan waren gekomen, hebben we gevraagd naar een camping suggestie in de buurt. Wij konden naar Camping La Tortille in Clery Sur Somme. een 1 ster camping. Mijn advies: niet doen, en doe onderzoek naar een andere camping. Wat een afgrijselijke camping.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Du Château et de l'Oseraie in Feuilleres, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Du Château et de l'Oseraie zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.