Vakantiehuis Gite Clairbois

3 reviews over Vakantiehuis Gite Clairbois in het Nederlands

Super omgeving

Patricia
17-8-2010

Dit huisje is ons prima bevallen. Met een gigantisch grasveld voor de deur en een vismeer vol met grote en kleine vissen. Achter het vismeer ligt nog een tennisveld. De eigenaars zijn erg vriendelijk. De bank mag alleen wel vervangen worden, die is gemaakt voor kleine mensen met een erg sterke rug. Leuk dorpje, leuke omgeving, in de buurt van Parijs en Reims. En in de buurt van Disneyland Parijs, op nog geen 50 minuten rijden. Erg goed te doen allemaal.

Gereisd Met jonge kinderen in Sat Aug 07 2010 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
2008

Wij zijn in de Mei-vakantie een week in dit vakantiehuis

Monique Heuvelink
13-7-2008

Wij zijn in de Mei-vakantie een week in dit vakantiehuis geweest.Het was alweer de 2e keer bij de sympathieke familie Chauvin.Prima huis met keuken met magnetron en vaatwasser en 4-pits gasfornuis.Woonkamer met TV(geen kabel) en internetverbinding.Ook de slaapkamers zagen er prima uit met uitstekende bedden.De badkamer was een balzaal met dubbele wastafel en apart toilet.Alles was kraak schoon.In het dorp is een mega-supermarkt waar alles te halen valt.Disneyland Parijs is een uurtje rijden. Hele grote vissen in de vijver.Goed hengeltuig nodig om ze te vangen!Gaan beslist nog een 3e keer terug.

Gereisd Familie in juli 2008

Prima locatie net buiten het kleine maar gezellige dorpje

monique
20-5-2008

Prima locatie net buiten het kleine maar gezellige dorpje waar alle voorzieningen (zoals supermarkt, treinstation, markt op woensdag)te vinden zijn. Het echtpaar die de andere helft van het vakantiehuis bewonen zijn ten alle tijde bereid gasten te voorzien van tips en advies.

Minpunt was het meubilair binnen, dit wat niet erg comfortabel. Tevens is er in tegenstelling tot wat beloofd wordt, geen bad (dit was dichtgemaakt met houten plaat om vage reden) en bleek de 2de douche niet in werking.

De riante tuin met visvijver maakt veel goed. Goed om te weten dat de vis die gevangen wordt moet worden teruggezet. Er mag niet direct voor het huis gevist mag worden ivm het uitzicht van de andere gasten die op bovenste verdieping een kamer kunnen bezetten.

Gereisd Met vrienden in Tue May 20 2008 20:18:15 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Vakantiehuis info

• Balkon / terrasAanwezig
  • TemperatuurregelingCentrale Verwarming
  • Huishoudelijke apparatuurAfwasmachine, TV, Wasmachine

• TennisbaanAanwezig

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Gite Clairbois in Fere-en-Tardenois, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Gite Clairbois zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.