Camping Le Val d'Oise

Meer campinginfo

11 reviews over Camping Le Val d'Oise

• 2018
      9Moriaantje04-06-2018

Prima ligging, vriendelijke ontvangst.

Voor de vierde keer ben ik hier geweest. En niet zonder reden: de ligging is bést top: langs de l'Oise en op 8 kilometer van Vervins en ongeveer 40 km van Maubeuge. Een paar honderd meter van de doorgaande weg N2 is ver genoeg om van deze weg geen last te hebben. 's Morgens rond kwart voor negen, negen uur komt de bakker langs met lekker vers en warm brood. Het sanitair is weliswaar niet helemaal modern meer maar wordt keurig netjes schoon gehouden. Ontvangst is uiterst vriendelijk (ik werd al herkend van voorgaande keren), uiteraard met het inmiddels overbekende snoepje. Deze mevrouw mag van mij echt nooit weg! De camping is niet al te groot, iets van 40 plekken, met aparte plaatsen voor campers. Als ik dan toch een nadeeltje zou moeten noemen: het gras zou een enkele keer vaker gemaaid mogen worden, met name op het wat hoger gelegen gedeelte. Voor de rest hoor je mij niet klagen; dit is vast de laatste keer nog niet geweest!

• 9Staat v/h sanitair

Alleenreizend

• Oude reviews

8evelien05-08-2016

een zeer prettige camping

Leuk kampeerterrein, rustig. Alleraardigste beheerster. Sanitair is oud maar redelijk schoon. De camping is goed voor een overnachting onderweg.

• 7Staat v/h sanitair

Alleenreizend