Camping Le Val d'Oise

1 review over Camping Le Val d'Oise in het Nederlands

Eenvoudige camping

San
29-8-2018

Voor 1 nachtje een prima camping. Maar je moet je er niet teveel van voorstellen. Het ontvangst bij de receptie was enorm vriendelijk. Het sanitair was redelijk. Camping is sober, eenvoudig en ziet er wat armoedig uit. Maar voor 1 overnachting prima.

Nog geen informatie beschikbaar over Camping Le Val d'Oise

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Le Val d'Oise in Étréaupont, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Le Val d'Oise zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.