Camping Le Val d'Oise

8 reviews over Camping Le Val d'Oise in het Nederlands

Goed voor een overnachting

Marij
1-6-2019

Vriendelijke ontvangst, ruime plekken, basic sanitair, maar schoon. wij konden geen brood bestellen, misschien was de bakker tijdelijk afwezig?. Goed voor een overnachting. Dicht bij de route National

Gereisd Met partner in mei 2019

Redelijke camping

NvR
1-11-2015

Camping ligt vlak langs de doorgaande route. Toiletgebouw is gedateerd. Grote plekken. Wij betaalde € 15 voor 1 nacht. Slechts 6 amp. Toiletten en douches worden wel iedere dag schoongemaakt. Afwaswater lauw terwijl er bijna geen bezetting was. Prijs kwaliteits verhouding : 5

Gereisd Met partner in oktober 2015

Goede camping

Nico
8-7-2012

Goede/prima doorreiscamping. Ook dit jaar op doorreis bezocht. Hond hoeft nooit te betalen. Sanitair was wederom prima. Plekken ruim en zeker op het trekkersveld. Dame van de receptie altijd even vriendelijk. 's-nachts heerlijk rustig.

Gereisd Met partner in mei 2012

Goede doortrek camping

Nico
31-1-2011

Prima doorreis camping. Niet ver van de RN. Ruime plekken. Sanitaire inderdaad verouderd, maar wel schoon. Douche's goed warm. Wanneer beheerster niet aanwezig is, kan je gewoon een plek zoeken met achterlating van je CC-card in bievenbus bij kantoorje. Camping is ook geschikt voor meerdere dagen om de omgeving te verkennen.

Gereisd Met partner in juni 2010

redelijke camping goed gelegen voor doorreis

jean peeters
29-5-2010

Nette camping met verouderd maar proper sanitair, goed gelegen bij de reis van/naar zuiden. De combinatioe kan aangepikt blijven op e speciale doorreisplaatsen ( op voetbalveld). Vriendelijke ontvangst en indien nodig mevrouw spreekt een beetje nederlands.

Gereisd Met partner in Sat May 01 2010 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
2008

Rustige doortrekcamping

Bert
6-8-2008

Prima camping als je op doorreis bent. Rustig gelegen aan een riviertje, met mooie ruime plaatsen.

Gereisd Met partner in augustus 2008

Rustige doortrek camping met ruime plaatsen

martens
3-7-2008

Rustige doortrek camping met ruime plaatsen. Niemand aanwezig op de receptie s avonds. s morgens 3 keer naar de receptie gelopen om te betalen,bij de 3è keer was er wel iemand aanwezig.

Gereisd Met partner in juli 2008

rustige camping, grote plaatsen, landelijk gelegen, en

j. huisman
18-1-2008

rustige camping, grote plaatsen, landelijk gelegen, vriendelijke en behulpzame beheerders

Gereisd Met partner in januari 2008

Nog geen informatie beschikbaar over Camping Le Val d'Oise

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Le Val d'Oise in Étréaupont, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Le Val d'Oise zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.