Camping Le Val d'Oise

6.2Voldoende

Frankrijk, Picardie, Étréaupont

Op vakantie geweest naar Le Val d'Oise?

6.2Voldoende

• 5.3Staat v/h sanitair

Meer camping info

12 reviews over Camping Le Val d'Oise

• 6Familie van Soest19-07-2020

Saaie camping

Wij waren hier 1 nacht, omdat we op doorreis waren. De camping ligt achter een voetbalveld, maar is wel rustig. Het zag er niet onderhouden uit. Het sanitair was armoedig; niet schoon en geen wc-brillen. We komen hier niet terug.

• 5Staat v/h sanitair

Gereisd met oudere kinderen in juli 2020

• 2019
      6Marij01-06-2019

Goed voor een overnachting

Vriendelijke ontvangst, ruime plekken, basic sanitair, maar schoon. wij konden geen brood bestellen, misschien was de bakker tijdelijk afwezig?. Goed voor een overnachting. Dicht bij de route National

• 5Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in mei 2019

• 2018
      7San29-08-2018

Eenvoudige camping

Voor 1 nachtje een prima camping. Maar je moet je er niet teveel van voorstellen. Het ontvangst bij de receptie was enorm vriendelijk. Het sanitair was redelijk. Camping is sober, eenvoudig en ziet er wat armoedig uit. Maar voor 1 overnachting prima.

• 6Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

• 9Moriaantje04-06-2018

Prima ligging, vriendelijke ontvangst.

Voor de vierde keer ben ik hier geweest. En niet zonder reden: de ligging is bést top: langs de l'Oise en op 8 kilometer van Vervins en ongeveer 40 km van Maubeuge. Een paar honderd meter van de doorgaande weg N2 is ver genoeg om van deze weg geen last te hebben. 's Morgens rond kwart voor negen, negen uur komt de bakker langs met lekker vers en warm brood. Het sanitair is weliswaar niet helemaal modern meer maar wordt keurig netjes schoon gehouden. Ontvangst is uiterst vriendelijk (ik werd al herkend van voorgaande keren), uiteraard met het inmiddels overbekende snoepje. Deze mevrouw mag van mij echt nooit weg! De camping is niet al te groot, iets van 40 plekken, met aparte plaatsen voor campers. Als ik dan toch een nadeeltje zou moeten noemen: het gras zou een enkele keer vaker gemaaid mogen worden, met name op het wat hoger gelegen gedeelte. Voor de rest hoor je mij niet klagen; dit is vast de laatste keer nog niet geweest!

• 9Staat v/h sanitair

Alleen gereisd in mei 2018

• Oude reviews

8evelien05-08-2016

een zeer prettige camping

Leuk kampeerterrein, rustig. Alleraardigste beheerster. Sanitair is oud maar redelijk schoon. De camping is goed voor een overnachting onderweg.

Alleen gereisd in mei 2015

• 6NvR01-11-2015

Redelijke camping

Camping ligt vlak langs de doorgaande route. Toiletgebouw is gedateerd. Grote plekken. Wij betaalde € 15 voor 1 nacht. Slechts 6 amp. Toiletten en douches worden wel iedere dag schoongemaakt. Afwaswater lauw terwijl er bijna geen bezetting was. Prijs kwaliteits verhouding : 5

• 6Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in oktober 2015

• 8Nico08-07-2012

Goede camping

Goede/prima doorreiscamping. Ook dit jaar op doorreis bezocht. Hond hoeft nooit te betalen. Sanitair was wederom prima. Plekken ruim en zeker op het trekkersveld. Dame van de receptie altijd even vriendelijk. 's-nachts heerlijk rustig.

• 8Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in mei 2012

• 8Nico31-01-2011

Goede doortrek camping

Prima doorreis camping. Niet ver van de RN. Ruime plekken. Sanitaire inderdaad verouderd, maar wel schoon. Douche's goed warm. Wanneer beheerster niet aanwezig is, kan je gewoon een plek zoeken met achterlating van je CC-card in bievenbus bij kantoorje. Camping is ook geschikt voor meerdere dagen om de omgeving te verkennen.

Gereisd met partner in juni 2010

• 7jean peeters29-05-2010

redelijke camping goed gelegen voor doorreis

Nette camping met verouderd maar proper sanitair, goed gelegen bij de reis van/naar zuiden. De combinatioe kan aangepikt blijven op e speciale doorreisplaatsen ( op voetbalveld). Vriendelijke ontvangst en indien nodig mevrouw spreekt een beetje nederlands.

Gereisd met partner in mei 2010

• 7Bert06-08-2008

Rustige doortrekcamping

Prima camping als je op doorreis bent. Rustig gelegen aan een riviertje, met mooie ruime plaatsen.

Gereisd met partner in augustus 2008

Camping Le Val d'Oise info