Reviews over Essuiles

Ontspannen sfeer, maar toch net niet

Gerben,
    18-8-2011

Deze B&B geboekt nav goede (franse) beoordelingen op enkele sites. B&B is zeer landelijk gelegen, maar toch op korte afstand van de snelweg naar Parijs en Beauvais. Bestaat uit oude woning en nieuwbouw.

Bij aankomst bleken we (5 pers ) de gite te krijgen, terwijl we een grote kamer verwachten. Gite was vol met (knuffel)beren (ours). Leuk maar wel stoffig en wat rommelig. Maar daar valt best mee te leven, de rest van de gite was schoon. Wel een groot contrast met het nieuwbouwdeel, dat redelijk strak en modern is ingericht.

Voor kinderen een heerlijke grote tuin om in te rennen. Table d'hotes wordt in het weekend niet aangeboden, maar wel uitstekend gegeten bij een italiaans restaurant in de buurt dat door de familie werd aanbevolen.

Overnachting was prima. Heerlijk stil. Ontbijt was redelijk. Veel variatie, maar niet voor genoeg alle gasten.

Prijs/kwal niet helemaal in verhouding. Aardige mensen. Vooral Anne.

Al met al toch beter dan overnachten in een hotel aan een drukke straat.