Reviews over Essomes sur Marne

Fantastisch mooi hotelletje

Mooi hotel

Verena,
    3-11-2018

Nieuw, net hotel wat er leuk uitziet.

God in Frankrijk

Robin,
    20-5-2012

Dit kleine chateau wordt uitgebaat door twee zeer vriendelijke heren die zorgen voor een prima service.

Het is een chateau, dus het gebouw en kamers zijn ouderwets, maar prima verzorgd.

De tuin is een prachtige oase van rust en langs het achterpoortje kan je een mooie wandeling maken langs de oever van de Marne.

Sterk aanbevolen: blijven eten! Super lekker, coupe champagne, wijnen, koffie inbegrepen voor een superprijsje.

Enige minpuntje; het hotel ligt op een uur rijden van Reims of Epernay, dus niet geschikt voor mensen die de eerste keer de Champagne streek bezoeken dus vooral de kern willen leren kennen.

De Champagneboeren rondom het hotel zijn klein maar zeer charmant en perfecte kwaliteit.

Let op: de poort is 2m breed, dus zeer nipt voor de iets grotere wagen.

Wij zijn absoluut tevreden en komen snel terug.

eens bezocht graag terug bezoeken

rit & roy,
    12-8-2011

Prachtig gelegen langs de marne, mogelijkheden om te wandelen, fietsen en zelfs varen op de marne. Warme aanbeveling