Hotel Les Fabliaux

5.9Voldoende

16 reviews over Hotel Les Fabliaux

• 7Reubens02-08-2016

Lekker eten

Kamers verouderd maar worden gerenoveerd

Gereisd met partner in september 2015

• 8Monique31-10-2015

prima prijs-kwaliteit verhouding

Wij hebben een heerlijk weekend met vrienden in hotel les Fabliaux gehad en hebben voortreffelijk gegeten. Verder was het inderdaad wat oud en gehorig (dit was het mindere van het weekend) , maar het waren zeer vriendelijke en behulpzame mensen en schoon was het ook. De hoteleigenaar is niet een doorsnee type maar doet erg zijn best om het een ieder naar de zin te maken en de Champagne-excursie bij Levèque-Dehan die bij de touroperator aanbieding zat,is een echte aanrader!

• 7martje17-10-2015

zeer goed

een klein maar aangenaam hotel, is aan renovatie toe maar daar zijn ze volop mee bezig; Wat te merken is in de gangen en het restaurant. Onze kamer was ook al gerenoveerd met een volledig nieuwe badkamer, met leuke snufjes. Zeer vriendelijke mensen en voortreffelijk goed eten. Zeker een hotel om terug te gaan.

• 7Js11-10-2015

Verouderd hotel, doch vriendelijke mensen.

Verouderd hotel met vriendelijke mensen. Dringend aan renovatie toe, toch waren de kamers behoorlijk netjes en volledig ingericht voor een twee-sterrenhotel. Eten was zeer lekker en volledig, behalve de ' steak' . Ik heb me laten vertellen dat de Franse niets van vlees kennen. Het is waar. Kies alles, behalve vlees.

Gereisd met partner in oktober 2015

• 9Diane gooris01-10-2015

Goede prijs kwaliteit verhouding

Uitstekende keuken - vriendelijk personeel - simpele kamers - kortom, goede prijs kwaliteit verhouding

• 1Ruzie bij ontvangst21-07-2015

Verschrikkelijk begin van vakantie

Onze vakantie stemming werd meteen de kop ingeslagen door de baas die wellicht teveel gedronken had. We hadden via touroperator geboekt en dat was inclusief een bezoek aan een wijnboer. Daar begon het gezeik over, als we de volgende ochtend om 10.00 niet zouden gaan moesten we 5 euro pp aan hem betalen. Huu, toen we om uitleg vroegen was het niet mogelijk om zijn personeel te laten vertalen naar het engels en werd zelfs agressief toen we iemand van zijn personeel benaderde. Kort om, ga daar aub niet naar toe! Overigens de kamers waren inderdaad gedateerd, het eten was wel goed, eerlijk is eerlijk. Nogmaals zoek iets anders in de buurt!

Gereisd met vrienden in juli 2015

• 3Geen tweede keer 12-07-2015

Zeer sober, dringend aan vernieuwing toe

Hotel in "slechte" staat. Overal vochtplekken, verf die los komt, overal oud tapijt. Met een aantal kleine ingrepen zou dit hotel als een stuk frisser ogen. Dringend vernieuwingen nodig. Eten is wel OK.

Geen tweede keer voor ons...

Gereisd met partner in juli 2015

• 1Chris Van den Berg10-06-2015

Dit nooit meer

Hebben dit hotel geboekt via een aanbieding en spijtig genoeg niet gecheckt of iemand negatieve ervaring had. Hotel dateert uit 1885 en is volgens ons nooit meer opgefrist en zelfs nog met origineel meubilair. Op parking veel onkruid, bank en stoelen buiten waren vuil. Binnen is hotel erg verouderd met tapis plein de slaapkamer, slecht bed (matras ongelooflijk slap) kamers vooraan aan drukke weg - badkamer in slaapkamer, afgescheiden door gyproc wand. Badkamer vuil , plafond met vochtvlekken, roest aan zijkant bad en afvoer wasbak verstopt met smurrie. Stonk muf. Eten goede familiekeuken. Zijn na één nacht vertrokken. Receptie niet onvriendelijk maar met speciale zin voor humor en erg opdringerig. Een totale afknapper !

Gereisd met partner in juni 2015

• 4nadine19-02-2015

Voor ons zeker geen tweede keer!

Wij hadden geboekt via aanbieding en niet echt gecontroleerd waar we terecht kwamen. De kamers zijn oud, overal tapis plein, dat echt niet fris ruikte, badkamer met gyproc afgescheiden van de kamer, kraan los van het bad/douche, snikheet op de kamer en verwarming afgesloten met sleutel, de t° kon je dus niet regelen. Het eten was lekker alhoewel ik de eerste nacht serieus ziek ben geweest. De bar, kon je wel iets krijgen om te drinken, maar daar stond je dan: geen stoel om op te zitten, het personeel weg... Ik zou het aan niemand aanraden en ook wij komen niet meer terug!!

Gereisd met jonge kinderen in februari 2015

• 7Rob Devos16-02-2015

Voor een week-end

Hotel heel sober. Eten zeer lekker.

Gereisd met partner in februari 2015

Hotel Les Fabliaux info