Sorteren

Reviews over Château Thierry

Lekker eten

Reubens
    2-8-2016

Kamers verouderd maar worden gerenoveerd

prima prijs-kwaliteit verhouding

Monique
    31-10-2015

Wij hebben een heerlijk weekend met vrienden in hotel les Fabliaux gehad en hebben voortreffelijk gegeten. Verder was het inderdaad wat oud en gehorig (dit was het mindere van het weekend) , maar het waren zeer vriendelijke en behulpzame mensen en schoon was het ook. De hoteleigenaar is niet een doorsnee type maar doet erg zijn best om het een ieder naar de zin te maken en de Champagne-excursie bij Levèque-Dehan die bij de touroperator aanbieding zat,is een echte aanrader!

zeer goed

martje
    17-10-2015

een klein maar aangenaam hotel, is aan renovatie toe maar daar zijn ze volop mee bezig; Wat te merken is in de gangen en het restaurant. Onze kamer was ook al gerenoveerd met een volledig nieuwe badkamer, met leuke snufjes.

Zeer vriendelijke mensen en voortreffelijk goed eten. Zeker een hotel om terug te gaan.

Verouderd hotel, doch vriendelijke mensen.

Js
    11-10-2015

Verouderd hotel met vriendelijke mensen. Dringend aan renovatie toe, toch waren de kamers behoorlijk netjes en volledig ingericht voor een twee-sterrenhotel. Eten was zeer lekker en volledig, behalve de ' steak' . Ik heb me laten vertellen dat de Franse niets van vlees kennen. Het is waar. Kies alles, behalve vlees.

Goede prijs kwaliteit verhouding

Diane gooris
    1-10-2015

Uitstekende keuken - vriendelijk personeel - simpele kamers - kortom, goede prijs kwaliteit verhouding

Château Thierry scoort een 7 uit 10, op basis van 5 reviews