Hotel Kyriad Chantilly

Hotel Kyriad Chantilly

Kleine hotelsWeer vandaag24°

We hebben een aantal aanbieders voor Kyriad Chantilly voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Kyriad Chantilly in het Nederlands

2008

Goed hotel, matige buurt

Leon en Wendy
15-9-2008

Net als alle andere Kyriad hotels, degelijk voor een aardige prijs. Het lag op 15 minuten rijden ongeveer van Parc Asterix, vandaar de keuze voor dit hotel. Helaas is er verder eigenlijk geen klap te doen in dit dorp verder, al ligt er wel een mooi kasteel op een minuuut of tien rijden. Maar 's-avonds verveel je je rot, omdat het hotel klein is en er nergens in de buurt iets te doen is.

Gereisd Met partner in september 2008

• Overige servicesHanddoeken(service), Kluis, Krant

• ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Parkeergarage, Parkeerplaats

• BuitensportenGolfbanen
  • Sport & SpelBowling

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Kyriad Chantilly in Chantilly, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Kyriad Chantilly zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.