Vakantiepark

• Onderkomen5,4
  • Activiteiten6,1

Omschrijving
Aan het meer gelegen in Picardië vind je Center Parcs Le Lac d’Ailette. Een deel van de huisjes op het park is volledig gerenoveerd en een huisje aan het water is zeer aan te raden. Het Luna Park (zwemparadijs) is geweldig met veel glijbanen, wildwaterbaan en waterspeeltuin. Laon is een aanrader. Pak het treintje door het historische centrum.

We hebben een aantal aanbieders voor Center Parcs Le Lac d'Ailette voor je op een rij gezet:

680 reviews over Vakantiepark Center Parcs Le Lac d'Ailette in het Nederlands

Voor herhaling!

sarah s,
15-1-2019
  • Activiteiten9

Leuke omgeving, fiets meenemen is geen overbodige luxe.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

Dit was heel leuk em voor herhaling vatbaar

Linda,
3-11-2018
  • Activiteiten8

We zijn een midweek geweest en de locatie en omgeving zijn super.

Gereisd met jonge kinderen in maart 2016

Mooiste huisje waar we ooit verbleven

Domi,
21-10-2018
  • Onderkomen10
  • Activiteiten7
  • Onderkomen10
  • Activiteiten7

We hadden premiumhuisje 711 wat pas gerenoveerd was. Het rook nog naar nieuw. Huisje lag samen met andere aan een meertje met een eilandje. Het leek alsof aan ons terras een beekje liep. Alle terrasjes hadden zicht op dit meertje met eenden. Zalig om te ontbijten op ons overdekt terrasje met de eendjes naast je. Ook heel veilig voor de kinderen.

Minpuntje is dat de supermarkt pas laat open gaat. Maar het lekkere brood van de bakker maakt veel goed.

We hebben last minute geboekt en hadden daardoor een flinke korting, waardoor het prijs-kwaliteit top was.

Ik begrijp de slechte commentaren over het zwembad niet. Er was vanalles te doen om meerdere uren waterpret te beleven.

Gereisd met jonge kinderen in juni 2018

Prima vermaakt!

A & A,
27-8-2018
  • Onderkomen8

Waren wat angstig door slechte reviews. Maar gelukkig was onze ervaring een stuk positiever.

We verbleven in gerenoveerde 6-persoons woning, voorkeursligging nummer 027 zodat niet te ver van centrum (en geen golfkarretje nodig). Het was prima; schoon en lekker beschut zodat niet te warm. Wel heuvelachtig om naar huisje toe te gaan; zouden een volgende keer een woning bij water boeken waardoor je minder hoeft te klimmen. Gelukkig fietsen mee.

Zwembad was geweldig. Kids van 6-4-2 vonden het fantastisch; wildwaterbaan was favoriet met het waterhuis als goede 2e. Wij gingen vaak meteen bij opening 10u waar de drukte nog wel meeviel. Pizzeria was prima. Mini-disco viel tegen (alles in het Frans). Baluba niet te groot maar goede afwisseling. Klimmen voor kids, ponyrijden en elasto-trampoline erg leuke activiteiten.

Aanraders omgeving = Laon (incl. treintje door historische centrum) en Mercier Champagne, Epernay (met trein door tunnels).

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

Ranzig. Naam centerparcs niet waardig.

Fam. Heyrman,
11-8-2018
  • Onderkomen1
  • Activiteiten2
  • Onderkomen1
  • Activiteiten2

Direct bij aankomst zeer onvriendelijk. Hoewel we de early check in hadden mochten we er niet in voor 15:00 u. Wachten op de parking dus. Huisjes en meubilair zijn gewoon simpelweg vervallen en smerig. Zoveel stofnetten dat ik dacht dat ons huisje versiert was voor Halloween. Grote gele vlek op een van de lakens. Bij aanzetten van bubbelbad kwam er een enorme stank uit. Deur van keukenkast hing los. Microgolf en fornuis hingen vol vet. Het is zeer duidelijk dat de cottages amper of niet gepoetst worden tussen verschillende bewoners door.

Badminton? 10 € voor een half uur. Racket erbij? 2 €. Rackets zijn vierkant en amper nog een handvat aan. Biljart? 3 € en zoeken naar een keu die niet kapot is. Sporthal: geen toezicht. Iedereen doet maar wat. Lunapark: geen toezicht. Is er wat kapot en je geld zit erin? Pech. Geen enkel proper glas gehad in de sportbar. Golfkarretje van 6 is beschikbaar maar onmogelijk om te reserveren. 3200 €/ week!

Nooit meer

Fam roelofs,
9-8-2018
  • Activiteiten6
  • Activiteiten6

Hadden een vernieuwd huisje maar de vlonder achter niet goed gemaakt te veel ruimte tussen zakte met de stoel er doorheen. Gevaarlijk. Zwembad mooi maar schoonmaak laat te wensen over. Alg op traptrede naar buitenbad glad niet even schoonmaken. Kitranden vies. Veel mensen zien vallen. Park weinig terrassen en parkplaza in een woord weinig aan ongezellig en niet goed onderhouden. Gewoon zonde van het park

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

Prima vakantiepark!

Willy,
5-8-2018
  • Activiteiten8

Groot vakantiepark met veel activiteiten. Mooi zwembad met vele glijbanen en en buitenbad. Klimparcours was erg leuk om te doen. In de omgeving is Laon leuk om heen te gaan. Ons huisje was ook prima schoon en had een mooie veranda die uitkeek op een (uitgedroogde) vijver. Wij hebben ons hier goed vermaakt!

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018

Geweldig genoten!

Limbo gezin,
4-8-2018
  • Activiteiten8

Na onze boeking gingen we reviews lezen en schrokken van de negatieve reviews! Wij hadden een gerenoveerd comfort huisje en dat was schoon en zag er goed uit. Het leuke is dat dit park compleet anders is dan de andere parken, het geeft je ook echt n vakantiegevoel. Groot aanbod van activiteiten waar je helaas dan wel extra voor moet betalen. Bowlen was via de receptie een stuk goedkoper dan via de app! Ze spraken er gebrekkig Engels maar ja wij spreken slecht Frans dus met een beetje mixen van beide talen kom je een heel eind! Strandje was niet groot maar erg leuk, ze houden er ook toezicht. Klein minpuntje vonden we wel dat de restaurants laat open zijn (half 7) en de supermarkt gaat pas om 9u open. De bakker gaat wel al om 8u open. In de omgeving is helaas weinig te doen of je moet het niet erg vinden om een stuk te rijden. Parc Asterix is echt n aanrader maar is wel anderhalf uur rijden.

Wij hebben echt n top midweek gehad!

Teleurgesteld

Debbie,
30-7-2018
  • Activiteiten5

Huisje niet schoon stonk vreselijk veel stuk

Tuin donker niet onderhouden

Geklaagd kregen zonder moeite upgrade 8 persoons premium huisje

Deze was ook vies maar even goed schoongemaakt

Vriezer kapot direct gemeld nu na 10 dagen nog nie opgelost

Huisje alles beter als comfort 4 persoons

Zwembad vies overal haren beestjes in t water

Bakker lekker maar om 11 bijna niks meer te krijgen

Betaald voor beddengoed en handdoeken

Moet je wel 2 weken mee doen mag niet wisselen

Te smerig

Mooie omgeving

Zonde van een park me zoveel potentie dat ze er niks mee doen

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018

Zeer teleurstellend en vies!

Fam van Meelis,
26-7-2018
  • Activiteiten5

Absoluut geen aanrader dit park!we hebben er al vele gehad maar nooit zo slecht als deze!

Bij aankomst bleek de cottage zo vies te zijn dat ik eerst naar de supermarkt gereden ben voor een fles allesreiniger om het huisje zelf maar even goed te poetsen!de spinnenwebben en kapotte geslagen vliegjes zaten nog op de muur,over de schimmel in de badkamer maar niet te praten!erg jammer wij hadden ons erg verheugd op deze vakantie na een jaar hard werken.Ook het zwembad was in de periode dat wij er waren net een mierennest!!wat een mensen hutje op mutje!voor de dichtstbijzijnde supermarkt moest je 20 min rijden.

Ook was het erg warm in de week dat wij er waren,boven op de slaapkamers echt niet te doen van de hitte!zijn maar op de bank gaan slapen uiteindelijk!personeel spreekt geen woord Engels en zeer onvriendelijk!kortom nooit meer naar dit park en raden het niemand aan!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

Voordeeluitjes.nl

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Center Parcs Le Lac d'Ailette in Chamouille, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Center Parcs Le Lac d'Ailette zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.