Vakantiepark Center Parcs Le Lac d'Ailette

6.4Voldoende

• 6.7Activiteiten
  • 5.7Eetgelegenheden
  • 6Onderkomen

We hebben een aantal aanbieders voor Center Parcs Le Lac d'Ailette voor je op een rij gezet:

Vakantiepark info

• Animatie
  • Jacuzzi
  • Kinderopvang
  • Sauna
Meer vakantiepark info

Aan het meer gelegen in Picardië vind je Center Parcs Le Lac d’Ailette. Een deel van de huisjes op het park is volledig gerenoveerd en een huisje aan het water is zeer aan te raden. Het Luna Park (zwemparadijs) is geweldig met veel glijbanen, wildwaterbaan en waterspeeltuin. Laon is een aanrader. Pak het treintje door het historische centrum.

726 reviews over Vakantiepark Center Parcs Le Lac d'Ailette

• 7Marleen04-03-2020

Huisjes prima in orde! Overige faciliteiten minder

Dit is ons 3de Center Parcs dus ondertussen wat vergelijkingsmateriaal. Huisje was in orde, we waren een beetje bang geworden na reviews die we hier gelezen hadden. Wij hadden een Premium 6 persoons huisje met 2 volwassen en 3 kids was dit een royal huisje. 2 badkamers en 2 wc, alleen de keuken was er karig uitgerust vonden wij. Binnen was het netjes en schoon. Buiten was het hekwerk wat de scheiding was tussen het water en ons terras bijna helemaal afgebladderd. Dit had snel een lik verf nodig. Het park verder viel ons wat tegen, Baluba is klein. Wij misten hier echt een gezellig plek om als ouders te zitten en iets te kunnen eten en drinken. De aqua Mundo was voor onze kids 7,5,1 er leuk, veel glijbanen die leuk zijn voor hun leeftijd. Met oudere kids minder denk ik. Wij vonden de restaurants tegenvallen, niet veel keuze. Ook de marktdome niet zo gezellig. Voor ons weer Erperheide volgend jaar!

• 7Activiteiten
    • 6Eetgelegenheden
    • 8Onderkomen

Gereisd met jonge kinderen in februari 2020

• 2019
    8Dewitte vincent28-12-2019

Super leuke gezinsuitstap

Na de vele slechte reacties hier, hadden we toch behoorlijk wat schrik gekregen naar de hygiëne in de huisjes toe. Dit was in ons geval volledig onterecht ! We hadden cottage nummer 18 en deze was perfect proper, wel kan her en der in onderhoud wel nog wat beter. Maar dit is volgens mij normaal in een park die gericht is op kinderen en waar de ouders die niet altijd in de hand hebben. Het zwembad was echt top en hebben hier ondanks het mindere weer een super verlengd weekend beleefd. We komen zeker nog terug!

• 8Activiteiten
    • 8Onderkomen

Gereisd met jonge kinderen in december 2019

• 7van Otterdijk18-10-2019

Leuk park, maar niet voor herhaling vatbaar

Mooi sfeervol park, goed onderhouden. Mooie ligging aan het meer, maar in de omgeving is heel weinig te beleven. Leuk voor een weekend of midweek. Gezellige huisjes, schoonmaak kon iets beter. Goede matrassen, maar de bedden zijn wankel. Zwembad is erg leuk, maar als het druk is, is het te klein. Laon zou een mooie oude plaats kunnen zijn, maar heel slecht onderhouden. Reims is echt de moeite waard! Supermarkt op t park is duur, er zit een Mcdonalds op het park.

LET OP: verwarming in de huisjes doet het alleen als het buiten kouder is als 17 graden. De eerste dag was het een dag warmer, maar in het huisje erg koud!

• 7Activiteiten

Gereisd met oudere kinderen in oktober 2019

• 9Lipaje06-10-2019

Super vakantie gehad

Mooi park met alles erop en eraan. Ja alles kost geld, maar dat is voor ons niks nieuws na jaren Centerparcs. De winkel op het park is duurder....dat klopt....wij pakken hier altijd kleine dingen en de grote boodschappen doen we 1 x voor de hele week in een supermarkt in de buurt.

Het zwembad is het einde. 1 groot glijbanen avontuur 😍

Mooi park in de natuur wat een echt vakantiegevoel geeft. Huisje is schoon. Als ik het zou doen was het schoner, maar wat maakt ons het uit. Als wij vertrekken is het nog viezer geloof mij maar! 🤣

• 10Activiteiten
    • 10Onderkomen

Gereisd met jonge kinderen in oktober 2019

• 8Fam.Leerentveld21-09-2019

Fanfastisch

Heerlijk park vooral met jonge kinderen. Super leuk zwembad

• 9Activiteiten
    • 8Eetgelegenheden

• 4Sabine11-09-2019

Mooi park, daar is alles mee gezegd

Het park is mooi, maar daar houdt het positiefs ook wel mee op... We hebben zo veel negatieve punten, dat het het makkelijkst is om deze op te sommen. We zijn echt niet pietleuterig, maar alles bij elkaar opgeteld, heeft voor ons er in geresulteerd dat we heel erg ontevreden zijn.

Huis: - Schoonmaken! Er lag nog een zwembroek van de vorige gasten in de slaapkamer en de keuken wordt niet schoongemaakt - Stank. De hele week rook het naar riolering - Toilet blijft doorlopen - Stopcontact en vaatwasser in de keuken zitten scheef - Deur van de kast waar de prullenbakken in staan hangt grotendeels los - Vaatwasser werkt niet naar behoren, de vaat (met name de glazen) wordt amper schoon - Geen kindvriendelijk huis; de stopcontacten zitten laag en zijn onbeschermd. De salontafel bestaat uit 3 tafelpoten en valt dus snel om. De voordeur kan niet op slot, dus de kinderen die erbij kunnen maken hem zo open. De trap is onbeschermd op de begane gr

• 1Eetgelegenheden
    • 1Onderkomen

• 8Familie vd Hater09-09-2019

Prima vakantie voor herhaling vatbaar

Wij snappen eerlijk gezegd alle negatieve reacties niet.... Wij zaten in een 4p vip aan t meer, super mooi uitzicht!! Hier en daar een spinnetje maar mensen kom op je bent in de natuur!! Huisje was schoon alles aanwezig. Al t personeel dat we spraken sprak gewoon Engels... En vriendelijk!! Zwembad super leuk voor jong en oud.. enig minpunt aan zwembad is dat t personeel de deuren naar buiten open zetten, zo is t voor de zwemmers fris. Wij hebben gegeten bij t buffet restaurant en bij de Italiaan allebei onder de maat... prijs/kwaliteit niet goed... weinig keus en niet lekker... Verder hebben wij op dit park een week heerlijk genoten!!!!!!!!

• 8Activiteiten
    • 5Eetgelegenheden
    • 9Onderkomen

• 7ilse kens13-08-2019

wij hebben ons geamuseerd

zwembad was zeer goed en ons huisje was ook in orde was een vernieuwde premium,doch vind ik dit park niet geschikt voor mensen die slecht te been zijn is zeer heuvelachtig dus een golfkarretje is dan wel nodig. spijtig dat de shop niet veel te koop had en redelijk prijzig.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2019

• 4Karin doek09-08-2019

Nooit meer

Bij aankomst een vies huisje nr 854. Behalve dat het bad en overige zaken niet goed schoon zijn, is het huisje buiten door zwaluwenpoep niet te gebruiken! Dus niet doen....

• 6Eetgelegenheden
    • 3Onderkomen

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2019

• 6Wendy07-08-2019

Leuk voor n keer maar neem n dikke portemonee mee

Op zich n mooi park met mooi zwembad. Huisjes wat achterstallig onderhoud. Veel overlast van zwaluwen (nesten onder veranda waardoor veel poep en vieze lucht). Het park is heel duur. Je moet echt werkelijk overal voor betalen en ook niet weinig. Doen niet wat beloofd is. Gratis standaard wifi in premium cottage is er niet (staat wel in brochure), je moet ervoor betalen. Ponyrijden 30 minuten is maar 15 minuten. Huur n fiets of neem die mee. Ook veel boodschappen mee nemen of naar de grote supermarkt in Laon gaan.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2019

Vakantiepark Center Parcs Le Lac d'Ailette info

• VerzorgingHalfpension
  • BBQToegestaan

• ZwembadBinnenzwembad, Buitenzwembad, Jacuzzi, Peuterbad, Zwembad
  • WaterparkAanwezig

• Soort strandZand

• Animatie programmaMiniclub (2-5 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speeltuin, Waterpark

• Betaalde wifiGehele hotel, Op de kamer