Camping Les Galets de la Molliere

FrankrijkPicardieCayeux sur Mer

We hebben een aantal aanbieders voor Camping Les Galets de la Molliere voor je op een rij gezet:

7.7GoedScore uit 164 reviews
+1/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

7.7GoedScore uit 164 reviews
  • 6Eetgelegenheden
  • 7.2Staat v/h sanitair

• Rolstoel toegankelijk
  • Sportfaciliteiten
Meer camping infoTonen op kaart

167 Reviews over Les Galets de la Molliere

• 8Myra23-08-2020

We waren de enige Nederlanders of deze echt Franse camping. Voor ons geen probleem, maar als je met kinderen komt is dit misschien jammer.

• 7Hans16-08-2020

Voor kinderen een fijne omgeving. Mooie ligging aan het bos, duinen en zee. Alles op korte loopafstand. Weinig rust, luidruchtige mensen (bijna alleen maar Frans), regelmatig sterke overlast van harde muziek vanuit zwembad en optreden artiesten. Weinig tot geen rekening gehouden met anderstaligen in alle communicatie. Mooi om in de loop van de avond even naar het strand te lopen en van zonsondergang of zeehondjes te genieten. Supermarkt op enkele km's rijden. Niet op de 20 producten in de kampwinkel vertrouwen. Broodjes en gerechten dagelijks te reserveren/af te halen.

• 8Kim10-08-2020

Fijne camping

In juli 3 weken op deze camping gestaan met eigen kampeermiddel. Mooie ruime plaats met zowel zon als schaduw. Sanitair is wat verouderd maar wordt wel dagelijks schoongemaakt. Ondanks de beperkingen door het Coronavirus hebben wij een fijne vakantie gehad. Wel een erg negatieve ervaring bij de fietsverhuur die tegenover de camping zit. Deze hoort niet bij de camping. Camping verwijst er wel naar door. Dag voordat we fietsen wilde huren deze gereserveerd en aanbetaling gedaan. Volgende dag kregen we helaas te horen dat er een probleem was en er die dag geen fietsen meer voor ons waren. Afgesproken dat we de dag erna fietsen zouden huren. Dag erna weer die kant op. Er stonden wat oude fietsen, maar geen damesfiets. We werden erg onvriendelijk en onbeschoft behandeld. Fiets uitproberen mocht alleen maar na betaling en achterlaten van een legitimatiebewijs. Wij hebben hier GEEN fietsen gehuurd, wel in le Hourdel. Daar topservice!

• 6Eetgelegenheden
    • 7Staat v/h sanitair
  • 8Jan09-08-2020

Erg genoten van de 2 muziekavonden. Prima camping voor een heerlijke vakantie. Prijzen in winkeltje te duur.

• 9imh02-08-2020

Super vakantie. Caravan super schoon bij aankomst, goede service aan de receptie. Mooie omgeving.

• 7Erik02-08-2020

Prima voor een week. Acceptabele vismogelijkheden in de omgeving

• 7-30-07-2020

Leuke plek om de omgeving te verkennen. Strand bij de camping valt tegen. Nette douches ed (wel weinig, maar komt door sluiting deel ivm corona). Maar ik miste activiteiten ed voor jongeren en bepaalde gezelligheid

• 10Andre Doucet18-09-2019

Le camping est très bien et situé dans un cadre magnifique, la mer, la Route Blanche, le vous Cayeux. J'y viens depuis plus de 15 ans chaque année. Dommage ce petit incident lors de mon départ du numéro 2 :': j'ai brisé le caisson extérieur de l'extincteur en manœuvrant avec mon camping car. Étant seul ce n'est pas évident. Il y en a pour 83 euros. J'aurais espéré un geste commercial de votre part, mais le Monsieur qui était là ne m'a laissé aucun espoir, il va m'envoyer la facture.

• 10Pedro16-09-2019

Un super sejour

Super camping très accueillant et près de la plage je le recommande à toutes les familles

• 10Staat v/h sanitair
  • 10Brade09-09-2019

Bon points

Super bien entretenu le gars de la piscine stricte bon séjour je recommande

• 10Staat v/h sanitair

Sport entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Hygiene

• Prive sanitair mogelijkNiet beschikbaar