Camping Les Galets de la Molliere

Frankrijk, Picardie, Cayeux sur Mer

8.5Fantastisch

• 8.5Staat v/h sanitair
  • 5.8Eetgelegenheden

We hebben een aantal aanbieders voor Les Galets de la Molliere voor je op een rij gezet:

• Animatie
Meer camping info

163 reviews over Camping Les Galets de la Molliere

• 2019
    8Tugba04-08-2019

Fijne dagen gehad met het gezin

Qua ligging dicht bij een kleine centrum met carrefour en cafeetjes. Voor de kleinste kinderen niet veel te doen. We hadden zelf wel wat spellen en speelgoed mee. Zwembad lekker warm, zwemshorts verboden dus anderhalf uur rondgereden op zoek naar speedos voor de hoofdprijs. Erg netjes en schoon! Alles aanwezig in de stacaravans, pannen borden etc ook allemaal zeer schoon. Zeker een aanrader!!

Gereisd in augustus 2019

• 10mario spiessens19-07-2019

zeer goed

normaal ga ik op hotel, maar voor eens iets anders is dit een aanrader

• 10Staat v/h sanitair

Gereisd in juli 2019

• 2018
    8Moniek03-10-2018

Camping kort achter de duinen

De camping ligt erg mooi achter de duinen. Mooie omgeving waar je goede fietstochten kunt maken. Er zijn behoorlijk wat fietspaden en over het algemeen redelijk vlak.

Gereisd in oktober 2018

• 7Hestiabe19-08-2018

Gereisd in augustus 2018

• 7Leentje25-07-2018

We hebben een zeer fijn verblijf gehad op de camping. Verwarmd zwembad, animatie voor de kids en propere omgeving en sanitair waren de grootste pluspunten. De camping is ook centraal gelegen, van hieruit kan je mooie wandelingen/fietstochten maken.

Gereisd in juli 2018

• Oude reviews

6jolyn04-08-2017

saaie camping

middelgrote camping, broodservice en kleine "snackbar!" op loopafstand weinig te beleven, buiten de mooie duinen! dorp cayeux niet te lopen, strand ook te ver. sanitair zag er prima uit! om de dag s'avonds animatie! grote kampeerplaatsen tussen de stacaravans dus redelijk saai terwijl er plaatsen (allemaal groot) genoeg zijn maar daar hebben ze dan (nog) geen stroom! misschien een andere mening als het weer beter was geweest maar daar kan de camping niets aan doen!

• 5Eetgelegenheden

Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

• 4mdg21-07-2014

dubbel gevoel

voor de eerste keer met kindjes een stacaravan op een camping gehuurd. Accomodatie was heel proper, heel net! Sanitair op de camping was op zondagnamiddag vuil! Groot probleem: de geluidsoverlast!!! Op de camping is een soort snackbar, waar men het nodig vindt om in een grote partytent disco te houden op zaterdag en zondag tot 00u. De stacaravan is totaal niet geluiddicht, dus lijkt het alsof de dj naast je bed staat! Zeer kindonvriendelijk!!!! Onze zoon van 7 wil hierdoor nooit meer op een camping gaan logeren, hoe tof hij de speeltuintjes of het zwembad wel vond. Redelijk veel overlast van de buren: loeiharde muziek uit autoradio na 21u 's avonds, halfzat gezwalp....niet wat wij verwachten van een rustige kindvriendelijke camping. Personeel aan onthaal nam voor alles ruim zijn tijd en de manier waarop bij aankomst de oudere dames het jongere meisje dat ons wou helpen behandelden: totaal respectloos naar dat meisje toe!

• 4Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in januari 2014

• 6Heidi09-07-2014

Redelijke camping met slecht sanitair

De camping is ruim van opzet, met grote staplaatsen. Het sanitair is echter slecht, zowel douches, toiletten (wc's zonder wc-bril of toiletpapier) als afwasbakken. Hoewel de camping dicht bij de kust ligt, heb je daar weinig aan. Vanaf de camping is aan de ene kant richting het strand een grote grindafgraving. Aan de andere kant is men ook met grind aan het werk, het lijkt er op dat daar iets wordt aangelegd. Het stukje bos naast de camping is wel mooi. Vanaf deze camping gingen wij naar het Parc du Marquenterre, een vogelreservaat. Dat was ontzettend mooi! De stroomvoorziening is 10A en er is (betaalde) Wi-Fi.

Gereisd met partner in juni 2014

• 8Malomgre27-12-2013

Rustige camping

Bij de zee gelegen maar geen recreatiestrand. Camping is rustig, geen storende animatie. Zwembad niet erg groot. Klein winkeltje, met broodservice, 's avonds mogelijk om frieten af te halen, gratis ijs invriezen. Personeel gereserveerd maar niet echt onsympa !

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2013

• 4vorst24-08-2013

camping niet geschikt voor caravans en tenten.

week van tevoren geboekt duidelijk doorgeven dat we met caravan kwamen.moesten gelijk betalen toen we camping op kwamen,mochten niet kijken waar we kwamen te staan.werden uiteindelijk in een hoek neer gezet tegen een mobilehome.plek 23.gevraagd voor andere plek was er niet geen geld terug weg 260 euro.ochtend erop naar camping 500 meter verderop betere camping.het personeel bij receptie zeer onvriendelijk vooral de eigenaresse.

• 4Eetgelegenheden

Gereisd met partner in augustus 2013

4 tips over Camping Les Galets de la Molliere

• vorst, 23-08-2013 Rapporteren

niet geschikt voor caravans en campeerders

• vorst, 24-08-2013 Rapporteren

Omgeving prima vlakbij zee en goede fietsmogelijkheden

• Inge, 04-09-2012 Rapporteren

Om wat mooie steden en bezienswaardigheden te bekijken moet je wel een stukje rijden. De stad Le Treport is een aanrader, mooi uitzicht, krijtrotsen en leuke (vis)restaurantjes. De plaatsjes Le Crottoy, Saint-Valery-sur-Somme, Eu zijn ook erg gezellig.

0 vragen over Camping Les Galets de la Molliere

Camping Les Galets de la Molliere info

• SchaduwplaatsenAanwezig
    • MobilehomesAanwezig
    • BBQToegestaan

• ZwembadAanwezig, Buitenzwembad

• Animatie programmaKids Club (6-9 jaar)
    • Aanbod voor kinderenSpeelruimte, Speeltuin

• Betaalde wifiGehele hotel