Camping De la Trye

Camping De la Trye
8,2

67 reviews over Camping De la Trye in het Nederlands

Leuke camping als tussen stop.

Bont
14-8-2018

Leuke camping, zeer vriendelijke eigenaren. Super leuk dat er pony's zijn en dat de kinderen die mogen verzorgen en op kunnen rijden. De natuur is prachtig. Ijs kar is super en zeer goed te betalen. De pizza's zijn heerlijk.

Erg leuke verassing

Familie Herle
6-8-2018

Enorm vriendelijke ontvangst. Leuke ongedwongen camping met ruime plekken. We kwamen hier op doorreis naar huis aan maar de camping is zeker geschikt voor een langer verblijf. Mooi schoon zwembad en leuke pony's. Jammergenoeg moesten we door naar huis. De omgeving nodigt uit om te blijven.

Camping de la Trye in Bresles

Antoinette van Nunen
5-8-2018

Hele fijne camping en heel vriendelijk ontvangst. Zuiver sanitair. Helemaal perfect. Deze camping is ook het hele jaar open.

Voor herhaling vatbaar

Liesbeth
1-8-2018

Deze camping gekozen als overnachtingscamping voor de heen en terugreis. De terugreis verliep helaas anders ivm pech met 1 van de auto's. We waren alsnog van harte welkom en mochten KOSTENLOOS toch even gebruik maken van de mobilehome, zodat we onze terugreis naar Nederland konden vervolgen! Top camping. Gastvrij en in ons geval zeer meedenkend. Alsnog bedankt!!!

zoals het moet....

marnick veranneman
28-7-2018

Een (h)eerlijke camping met mooie air naturel plaatsen, uitbating met passie en een visie naar wat een camping moet zijn:

Ongedwongen, niet cijfermatig en met respect voor iedere vakantieganger!!!

Mooie camping met veel groen

Amarins en Marcel
28-6-2018

Een prettige, rustige camping, gebruikt voor een overnachting tijdens onze reis naar het zuiden. Na een vriendelijk ontvangst konden we zelf een plek uitzoeken. Dit zijn ruime, afzonderlijke camperplaatsen tussen de bomen waar je wakker wordt door het gezang van de vogelss. Voor ons ook prettig dat de eigenaren Nederlands spreken. Zeker een aanrader en als we weer eens die kant op gaan, komen we hier zeker terug.

Joannette en José Polo, Propriétaire, 25-7-2018

Veel dank voor de sympathieke leuke beoordeling, graag tot een volgende keer!!

Wij doen er alles aan om onze camping mooi en vriendelijk te houden in een mooie omgeving.

Landelijk kamperen

Joop & Ina
23-5-2018

Camping gelegen aan de rand van het dorp, onder leiding van een zeer hulpvaardig, Nederlands sprekend echtpaar. Zonnige en beschaduwde plaatsen omringd door een variatie aan bomen in een parkachtige sfeer. Nabij het sanitair zijn een aantal toerplaatsen maar het onderste deel van het terrein is wat ons betreft het mooist, ruime plaatsen langs een beekje, een prima camping, we verbleven er met veel plezier.

Joannette en José Polo, Propriétaire, 25-7-2018

Veel dank voor jullie sympathieke beoordeling, graag tot ziens!!

Wij proberen onze camping vriendelijk en gastvrij te houden in een mooie omgeving. Niet altijd makkelijk!

Joannette en José

Voor doorreis of paar dagen Parijs.

Hans van der Kooij
13-5-2018

Prettige en ongedwongen camping in de buurt van Parijs. Ideaal voor op doorreis naar het zuiden, maar zeker ook voor een paar dagen Parijs. Beneden heb je mooie plekken en de eigenaren zijn prettige en betrokken mensen. Ook zeer prettig is dat ze nederlands spreken. Zeer aanbevolgen.

Joannette en José Polo, Propriétaire, 25-7-2018

Veel dank voor jullie leuke beoordeling, graag tot een volgende keer!!

Wij doen er alles aan om onze camping gastvrij te houden met goede kwaliteit.

Joannette en José

Lekker ongedwongen en een gezellige sfeer!

Maarten
10-5-2018

Goede, gezellige camping! Een ongedwongen sfeer met een franse slag.

Goed, gezellig ontvangst in de avond, met een uitgebereid menu voor een eetkraam ter grote van een foodtruck.

Mooie camping met veel groen en afzonderlijke plekken, waardoor het voelt of je op je eigen plekje zit.

Sanitair is goed en schoon. Meer hadden we niet nodig.

Joannette en José Polo, Propriétaire, 25-7-2018

Veel dank voor jullie aardige beoordeling, graag tot een volgende keer!!

Ook dank vor het leuke woordje voor onze foodtruck. We hopen dat ze blijven!

Joannette en José

Fijne groene camping, loopafstand van groot dorp

Anoush de Rover
12-11-2017

Groene camping, Franse eigenaar met NL echtgenote. Aan de rand van een flink dorp met alle benodigdheden. Camping is hele jaar open. Niet alle paden zijn verhard en er is niet overal verlichting op het terrein, maar dit geeft het een wat natuurlijk uiterlijk en dat is prima. Het geheel oogt een beetje rommelig, maar niet storend. Over het grote terrein, wat een beetje afdaalt naar beneden (waar je lekker kunt wandelen tussen paardenweides door), staan een paar tipi's en wat moderne sta-caravans. Naar goed Frans gebruik werden in het naseizoen (ik was er eind september) de stacaravans bewoond door wegwerkers, waar ik overigens helemaal geen last van heb gehad.

Sanitair is prima, en verwarmd.

Zwembad is simpel maar goed.

Eigenaren hebben duidelijk hart voor de zaak, maar een beetje met de Franse slag.

Voor een dergelijke camping miste ik een beetje een leuk zitje met sfeer, om iets te drinken of te eten, maar het kraampje met stoeltjes, waar je simpele frites of een burger kon bestellen, was voor dat moment prima.

Dag,

veel dank dat u de tijd hebt genomen een beoordeling te plaatsen.

Wij zijn het hele jaar open dus hebben inderdaad een mix van vakantieklanten en werkende clientèle. Die 2e groep komt immers ook in de winter :-) !

Wij doen ons best om deze twee groepen te scheiden, vooral in de zomer voor de staplaatsen. De werkende clientèle is vooral Frans en komt van maandag tot vrijdag. In het algemeen prima lui en geen enkel probleem mee.

Maar inderdaad vertrekken ze vroeg 's ochtends en hoor je dus wat auto's vertrekken.

Wij hebben inderdaad hart voor de zaak maar wat bedoelt u precies met de Franse slag??

hopelijk tot ziens

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping De la Trye in Bresles, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping De la Trye zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping De la Trye scoort een 8.24 uit 10 op basis van 74 reviews.