Géén boekingskosten

Contact

95 Reviews over De la Trye

• 7Bram30-08-2021

Redelijke camping

Hier 2 nachten geweest in augustus 2021. Camping oogt wat rommelig, ademt de zogenaamde 'franse slag' . De douches zijn perfect, toiletten keurig en inclusief wc papier en zeep. Afwasbakken goed heet water dus allemaal prima. Wel is alles matig of half afgewerkt. Mooi gloednieuw zwembad en glijbaan, keurig voor elkaar. Ook ligt er rommel op verschillende kampeerplaatsen. Sommige zijn goed ruim maar ook veel plaatsen zijn voor Franse begrippen redelijk klein. Onze auto kon er amper bij waardoor ik de auto half op de plek daarnaast had gezet ( camping was maar 20% vol dus ruimte zat) maar de eigenaresse kwam speciaal aangeven dat de auto toch echt helemaal op onze eigen plek moest staan ( van de 10 plekken om ons heen waren er 2 bezet ) . Geen ramp natuurlijk maar was eerlijk gezegd wel wat verbaasd over dit verzoek gelet op de matige bezetting eind augustus maar goed. Was prima ervaring voor 1 keer maar wij komen niet terug.

• 9Hansh10-08-2021

Rustig gelegen, geen snelweg of treingeluiden

Heerlijke camping met vriendelijk hardwerkend personeel. Het zwembad is tegenwoordig groter en overdekt! Voldoende douches en wc's, ruime plaatsen Aanrader voor 1 nacht maar zeker ook voor een (veel) langer verblijf. Supermarkt in de buurt, stadje op enkele minuten. Animatie in orde. Men spreekt ook Nederlands op de receptie. Weinig hoogteverschil in de omgeving dus leuk voor fietstochten. Routes verkrijgbaar op receptie. Kortom: kom zelf eens kijken

• 8Cees en Marianne Bregman26-02-2020

Geweldige eigenaren

Geweldige eigenaren, we zijn hier maar kort geweest omdat wij helaas vlak voor de camping onze caravan verloren, kompleet in shock werden wij geweldig opgevangen door de eigenaar en zijn vrouw. Werkelijk bij alles hebben ze ons geholpen, van de politie tot he r terughalen van de caravan, de reparatie van de auto, het ons op het gemak stellen tot het beschikbaar stellen van een chalet zodat we konden slapen die nacht. Nog nooit zijn we zulke behulpzame mensen tegen gekomen, waarvoor onze enorme dank. Het zegt heel veel over hoe zij met hun gasten omgaan! Ze krijgen van ons een 10

• 8Hans18-12-2019

Goede overnachtings camping op 7 uur Amersfoort

Tot 18:00 uur zelf een plekje zoeken voor onze caravan. Relaxte en sympathieke ontvangst. Sanitair prima in orde. Tussenstop op doorreis naar Spanje om te overwinteren.

• 7Anoniem26-08-2019

Prima camping!

Wij hebben twee weken op de camping gestaan. We hadden een ruime plek, het sanitair was prima met warme douches en het personeel was zeer vriendelijk. De ligging van de camping was ideaal. In de buurt (minder dan een uur van de camping) zijn verschillende kastelen, plaatsjes en andere bezienswaardigheden te bezoeken. Ook zijn wij vanuit de camping met de trein een paar dagen naar Parijs geweest. Kortom ons verblijf was fijn!

• 7PNL10-08-2019

Leuke camping voor een paar dagen.

Redelijke camping met ruime plekken. Wij zijn hier een aantal dagen geweest op de terugweg vanuit het zuiden (40km van de A1] Sanitair is goed, echter moet dit beter schoongemaakt worden. Hoge toiletpotten met bril. Douche was goed. Zwembad klein maar voldoende en schoon. Veel stacaravans, ook met arbeiders die in de ochtend vroeg vertrekken. Zeer vriendelijk personeel. Er staan gas bbq’s die je kan gebruiken. Achter op de camping (beneden) zijn leuke en rustige veldjes. Wij vinden het meer een camping voor een paar dagen, zou er niet langer willen staan, maar dat is persoonlijk. Stad Beauvais op 15 minuten rijden is een erg leuke en mooie stad.

• 8Fam Middelman10-08-2019

Superfijn! Erg gastvrij en rustig &relaxte sfeer.

Fijne tijd gehad. De camping is rustig, heerlijke staplaats beneden op t veld met eigen tafel en parasol vd camping. Leuk ook de bbq/grill her en der waarvan je gratis gebruik mag maken! Erg gastvrij!

• 8Fam Veer09-08-2019

Super prijs/kwaliteit verhouding

Betaalbare camping; goede wifi rond de receptie (en dus ook op onze plek); leuke activiteiten; modern sanitair; 4 nachten gebleven om Parc Asterix te bezoeken; zeer vriendelijk personeel; wij hadden een voor ons ideale plek bij het sanitair gebouw en zwembad; heerlijk ontspannen verblijf gehad

• 5Boukelien06-08-2019

wat ons betreft eenmalig

Wij hebben hier 1 nacht gestaan tijdens onze rit naar zuid Frankrijk. Wij vonden de camping niet heel geweldig. veldjes onderaan waren wel aardig, het sanitair vonden wij niet heel netjes. Op de betreffende avond was er paella avond wat erg gezellig uit zag helaas duurde dit tot 12 uur in de nacht en hadden wij veel hinder van de muziek. De eigenaar van de camping is overigens uiterst vriendelijk.

• 5Staat v/h sanitair
  • 7Matthijs05-08-2019

Top camping om een week te verblijven.

Morgen vertrekken we weer, maar een aantal mooie dagen gehad. Eenvoudige maar leuke camping. Veldjes beneden zijn heel mooi. Zeer gastvrije eigenaren en prima camping. Negatieve opmerkingen over wegwerkers die doordeweeks op de camping soms verblijven herkennen wij niet, alleen een auto die 's ochtends vroeg wegrijden. Onze dochters (6 en 10) waren ook erg enthousiast over de paardjes die je mocht verzorgen en waar je op kon rijden tegen een kleine vergoeding. Enige puntje van aandacht is het warme water bij de afwasplek. Te vaak koud water.

Camping De la Trye info

Entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Hygiëne

• Prive sanitair mogelijkNiet beschikbaar