Camping De la Trye

72 reviews over Camping De la Trye in het Nederlands

Prima camping!

Ank Muller
15-9-2018

Een hele mooie en gezellige camping, mooie plaatsen. Eigenaren zijn heel vriendelijk. Een camping die ik zeker aanbeveel. Sanitair is prima.

Ontzettend fijne plek voor vakantie

Marieke
8-9-2018

Een prachtige groene camping met mooie en zeer ruime plaatsen, hele aardige en gastvrije campingeigenaren! Op loop en fietsafstand van Bresles een leuk plaatsje met mooie kerk en gemeentehuis, super, bakker en leuk restaurant met goed eten. Op de camping worden leuke dingen georganiseerd voor de kinderen. Hoogtepunt een ponyrit door het bos. In de omgeving hebben we oa maisdoolhof, dierentuin bezocht. En ook de 4 pers skelter was een grote hit! Wij hebben een heerlijke vakantie gehad!!

Prima camping Vriendelijke beheerders.

Karin van D.
5-9-2018

De rust overdag en de gasBBQ's. Veel informatie over de omgeving gehad.

We hebben een aantal aanbieders voor De la Trye voor je op een rij gezet:

Niet voor herhaling vatbaar.

Jolanda
26-8-2018

Onze verwachting viel tegen. De omschrijving via touroperator charme campings gaf ons een andere indruk. Het toiletgebouw was vies!! Veel 'vaste' gasten van de mobilhomes aanwezig boven bij de receptie. Dit gaf ons niet een veilig, plezierig gevoel. Een trampoline op hoogte zonder beschermingsnet. Het graafkraantje waar onze kinderen enthousiast naar toe renden, was stuk. Ze werden aangesproken dat ze er niet aan moesten komen. Het dorp gaf een verlaten indruk.

Het positieve was de mooie plekken beneden aan de camping. Daar was het netjes, overzichtelijk. Je moet dan wel naar boven voor het toiletgebouw.

Joannette en José Polo, Propriétaire, 30-8-2018

Beste Jolanda,

wij waarderen het dat u de tijd hebt genomen uw ervaringen te beschrijven. Helaas zijn deze niet erg positief, of althans, ondanks uw positieve opmerkingen aan het eind, hebt u eindcijfer van een 3 op 10 gekozen. Daar zijn wij van geschrokken. Wij reageren dan ook graag:

1. 'Toiletgebouw vies.' Tja, dat is altijd een momentopname. Veel andere reviews beoordelen ons sanitair juist als schoon. Wij hebben deze zomer groepen kinderen gehad, ook hebben we een speeltuin met zand vlak voor het sanitair. Niet eenvoudig dus. In het hoogseizoen lopen wij zelf en ons schoonmaakpersoneel 2 of 3 maal per dag door het gebouw om even te checken hoe het eruit ziet. Helaas gaat het toch nog wel eens mis. Als ons dat gezegd wordt, gaan wij er meteen heen.

2. 'Veel vaste gasten die u een onveilig gevoel geven.' Dat is een verkeerde indruk. Wij verhuren al onze mobilhomes per nacht of per week. Wij hebben dus GEEN VASTE gasten. De mensen die u gezien hebt, zijn onze zomergasten, sommigen van hen kennen elkaar waardoor het leek op een grote groep kennissen.

3. 'trampoline' Tja, bij ons geldt een hele strenge regel, nl. dat er maar door één persoon tegelijk gesprongen mag worden. Daar zien we ook actief op toe. We hebben in 10 jaar nooit een ongeluk gehad.

4. Het graafkraantje was stuk - Klopt, dat is deze zomer gebeurd, helaas op het moment dat u arriveerde. Maar wij houden er van dat dingen kapot zijn. Onze collega heeft het dan ook de volgende dag gerepareerd.

We hebben overigens nog andere speeltoestellen.

5. Het dorp gaf een verlaten indruk. Tja, dat is het geval voor veel stadjes in Frankrijk in augustus. Toch zijn er wat winkels en restaurants die open waren, op donderdag is er markt in het stadje. Jammer dat u ons er niet op aangesproken hebt want we hadden u een aantal mooie dorpen en steden in de omgeving kunnen aanraden.

Uw laatste opm: Het klopt dat het lagere deel het mooist is en de charme heeft waar u naar op zoek was. Hopelijk tot een andere keer!

Een mensen-camping

kamperenkamperenkamperen
        22-8-2018

Laten we maar beginnen met het sanitair: schoon maar geen closetpapier. De informatiefolders bij de receptie waren te scherp om daarvoor te gebruiken. Het zwembad was te klein om baantjes te trekken. Er liep een egel langs onze tent. Deze dieren dragen ziektes. Mijn vrouw werd heel vroeg wakker door harde vogelgeluiden. Er waren franse bouwvakkers die na een dag hard werken uitgebreid gingen barbecuen en bier drinken. Stipt om tien uur gingen ze allemaal slapen. In tegenstelling tot onze nederlandse achterburen die tot diep in de nacht uitbundig dronken bleven napraten over het pure leven in de Dordogne.

Al met al vond ik dat er erg veel fransen op de camping waren, waarmee je niet even gezellig een praatje maakt. Meestal kijken ze je niet eens aan als je langs hun tent loopt en netjes bonjour zegt. Er zijn pony's, maar ik heb mijn dochter verboden om ze aan te raken vanwege mogelijke ziektes.

Leuke camping als tussen stop.

Bont
        14-8-2018

Leuke camping, zeer vriendelijke eigenaren. Super leuk dat er pony's zijn en dat de kinderen die mogen verzorgen en op kunnen rijden. De natuur is prachtig. Ijs kar is super en zeer goed te betalen. De pizza's zijn heerlijk.

Erg leuke verassing

Familie Herle
        6-8-2018

Enorm vriendelijke ontvangst. Leuke ongedwongen camping met ruime plekken. We kwamen hier op doorreis naar huis aan maar de camping is zeker geschikt voor een langer verblijf. Mooi schoon zwembad en leuke pony's. Jammergenoeg moesten we door naar huis. De omgeving nodigt uit om te blijven.

Camping de la Trye in Bresles

Antoinette van Nunen
        5-8-2018

Hele fijne camping en heel vriendelijk ontvangst. Zuiver sanitair. Helemaal perfect. Deze camping is ook het hele jaar open.

Voor herhaling vatbaar

Liesbeth
        1-8-2018

Deze camping gekozen als overnachtingscamping voor de heen en terugreis. De terugreis verliep helaas anders ivm pech met 1 van de auto's. We waren alsnog van harte welkom en mochten KOSTENLOOS toch even gebruik maken van de mobilehome, zodat we onze terugreis naar Nederland konden vervolgen! Top camping. Gastvrij en in ons geval zeer meedenkend. Alsnog bedankt!!!

zoals het moet....

marnick veranneman
        28-7-2018

Een (h)eerlijke camping met mooie air naturel plaatsen, uitbating met passie en een visie naar wat een camping moet zijn:

Ongedwongen, niet cijfermatig en met respect voor iedere vakantieganger!!!

We hebben een aantal aanbieders voor De la Trye voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping De la Trye in Bresles, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping De la Trye zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.