Hotel Des Nations

Kleine hotelsWeer vandaag17°4°

We hebben een aantal aanbieders voor Des Nations voor je op een rij gezet:

3 reviews over Hotel Des Nations in het Nederlands

Met vrienden

Goed adres voor een kort verblijf.

Anton
19-7-2016

Berry-au-Bac is een klein dorp, waar niet veel valt te beleven.

Hotel ligt net buiten het centrum, maar is makkelijk aan te lopen.

Centrum heeft 1 restaurant en 1 bar/café. Restaurant is 2 dagen per week dicht, dan moet de dus ergens anders naar toe met auto/motor.

Hotel heeft een motelachtige uitstraling. Makkelijk en gratis parkeren voor de deur.

Receptie is maar op beperkte tijden open.

Ontbijt, zeker voor Franse maatstaven, prima.

Kleine kamer, maar verder prima.

Gratis goede WiFi verbinding.

Het hotel is eigenlijk een motel. Het ligt prima voor een overnachting op doorreis. Bed is prima en badkamer heeft basis uitrusting. Kamers aan achterzijde hebben geen last van verkeer op doorgaande weg. Goede prijs/kwaliteit verhouding.

Goed etappehotel

Paul van den Berg
19-3-2010

Een goed hotel voor een nacht als je op doorreis bent. Is soort motel, net buiten dorp aan drukke weg, maar toch op enige afstand van deze weg. Prima restaurant van zelfde eigenaar in het dorpje. Keurige kamers, alle met eigen buitendeur en op begane grond. Ontbijt was rommelig in ongezellige ruimte en beheerder zei niet veel. Meer een motel dan hotel.

We hebben een aantal aanbieders voor Des Nations voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Des Nations in Berry-au-Bac, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Des Nations zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.