Tijdelijk €25 aanbetaling

La Croix du Vieux Pont

We hebben de beste aanbieders voor Camping La Croix du Vieux Pont voor je op een rij gezet:

5.8VoldoendeScore uit 339 reviews
+30

5.8VoldoendeScore uit 339 reviews
  • 5.2Eetgelegenheden
  • 4.2Staat v/h sanitair

• Rolstoel toegankelijk
  • Sportfaciliteiten
Meer camping info

La Croix du Vieux Pont is een grote en levendige camping. Deze camping is vooral gericht op huisjes en stacaravans. Het campinggedeelte is wat verouderd en toe aan vernieuwing. Er is een zwembad maar ook een lagunemeer waar gezwommen kan worden. Met iets meer dan een uur rijden ben je in Disneyland of Parijs.

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

339 Reviews over La Croix du Vieux Pont

• 8Alice16-08-2022

Ruime schone camping

Grote camping maar rustig en ruim opgezet. Mooi meertje, leuk zwembad zeker voor een kleine week. Op het eurocamp deel waar wij stonden wel wat maal en weinig schaduw. Geen echte gezellige campingsfeer. Iedereen erg op zichzelf maar prima voor ook n uitstapje naar Parijs/disney.

• 7Eetgelegenheden
  • 5Fam. Bos06-08-2022

Park voor jonge gezinnen Azure Plus 8p

Voor de omgeving hoef je niet naar dit park te gaan, in omgeving is veel landbouw. Accomodatie Azure Plus heeft royale vlonder maar zeer kleine toillet met douche. Park is overgenomen door Marvilla parken en worden er diverse chalets vervangen/geplaatst. Één gedeelte (zuidkant van zwembad) zeer vervallen gedeelte met chalets en staanplaatsen waar je níet wil zitten. Wij vonden de animatie zeer matig, ontbrak aan enthousiastme, erg jammer terwijl er veel mogelijkheden zijn. Leuk zwembad waar dragen van Bermuda's is toegestaan en ook ballen e.d. worden toegelaten. Ook het zwemmeertje is leuk maar wel klein. Voor vissers volop ruimte om een hengeltje te werpen. Er wordt niets georganiseerd voor tieners en om 11.45 uur worden ze verzocht naar accomodatie te gaan. De bewakers rijdend in golfkarretjes en houden (streng) toezicht. Dus geen park voor tiener! Bezoekers: 60% Engelsen, 15% Nederlanders, 20% Denen, 5% overig. Voor ons éénmalig.

• 5Eetgelegenheden
  • 4Thierry V14-06-2022

Geen waar voor je geld

27 euro voor een eenpersoons tent en geen warm water uit de douches . Kampeerplaats baat in het licht s’nachts . Geen aanrader voor doortrekkende fietsers

• 4Thierry V14-06-2022

Absoluut zijn geld niet waard

Was hier voor één nacht met mijn fiets en eenpersoonstent . Prijs 27 euro en daarvoor krijg je koud water uit de douche . De kampeerplaats is nutteloos voorzien van verlichting zodat de ganse nacht je tent is verlicht . Geen aanrader voor doortrekkende fietsers !

• 5Eetgelegenheden
  • 8Lonneke08-06-2022

Een camping waar ontzettend veel te doen is.

Een super grote camping. Leuk geleden in Picardië. Heel aardig en behulpzaam personeel. Meerdere eetgelegenheden en winkels. Iedere dag vers brood en nog betaalbaar ook. Wij hadden een ruime plek met de ACSI kaart op petit bbq. Je hebt een gedeelte met betonnen vloer dat is wel wat lastig voor je haringen. Er is een overkapping met een bbq, erg leuk en handig. Het zwembad en zwemvijver zijn super. Echt van alles kun je er doen van bowlen tot varen in een zwaan. Je hoeft je geen seconde te vervelen. Een aanrader voor iedereen! 1 nadeel: sommigen rijden als gekken op het terrein.

• 8Eetgelegenheden
  • 8Sandra13-05-2022

Heel fijn! Ook leuk met pubers

Ruim opgezet, leuk deels overdekt campingzwembad met glijbanen, overdekt voetbalveld en tafeltennistafels, auto bij caravan, grote camping qua aantal vierkante meters, mooie lagune en mega visvijver met joekels van vissen. Lekker stokbrood en croissants op de camping. Disneyland = 1 1/2 uur rijden, Parijs ook ( parkeren bij groot winkelcentrum vlakbij Disneyland en dan daarna metro pakken naar centrum dus > 2 uur voordat je in het centrum van Parijs bent! )

We waren er in de meivakantie, veel Nederlanders en Britten, kinderen en pubers ontmoeten elkaar heel makkelijk bij het voetbalveld/café) Zwembad: alleen omkleedhokjes buiten en geen subtropische temperaturen. Gewone zwembroek is geen probleem. Balletje gooien of opblaasspul mag niet.

Leuke kleine stadjes in groene, bos-en rivierrijke omgeving: campiegne, pierrefonds en soissons bezocht. Ook op heenweg leuke lunchstop in mons gemaakt. Supermarkt en tankstation vlakbij

• 2Fam. Ster07-05-2022

Oud en vies

Zwembad was goed. Alles oud en geen 5 sterren waard, sanitair was oud, koud en vies. Met acsi kaart aankomen en toch €38 euro moeten betalen voor 1 nacht, vanwege administratie kosten van €10 euro en TE kleine plekken met gekke huisjes erop, na 3 keer aan te geven dat we daar niet in passen liep er iemand mee en kregen we een (duurdere) plek, dus met de acsi krijg je extra kosten en kleine tent plek. Restaurant was heel slecht. Droog vlees en hutspot als groente. Als Nederlander geen tafel water zoals er altijd in Frankrijk altijd neer gezet word, pas als je het vraagt. En dan nog volle prijs vragen op een camping.

• 1Eetgelegenheden
  • 7Nienke04-05-2022

Fijne camping met grote plekken

Grote camping met ontzettend ruime en beschutte plekken voor de stacaravans. Wij boekten via Roan en hadden een hele fijne plek in een doodlopend straatje. Nog nooit zo’n grote plek gehad. Veel voorzieningen op de camping, goed uitgerust supermarktje en bakker met lekker brood. Vriendelijke medewerkers. Fijn dat er een verwarmd en overdekt zwembad is voor in het voor- of naseizoen. Zwemlagune, visvijver, voetbalkooi, tafeltennis, speeltuinen, trampolines, echt alles is er. Aanrader voor in ieder geval voor- of na seizoen! Zwembad is wel echt oud en ziet er niet super fris uit. Over sanitair camping kan ik niets zeggen ivm huuraccommodatie. Uurtje rijden naar Parijs of Reims. Soissons 15 minuten rijden. Parkeren in Parijs is voor Nederlandse begrippen echt betaalbaar. Parking cambronne (nabij Eiffeltoren) of gambetta (nabij pere lachaise) zijn echt wel prima. Parking Anvers ligt tegenover Sacre Coeur, is wel wat duurder overigens.

• 7Eetgelegenheden
  • 8Nathalie Wassink02-05-2022

Prima vakantie

Ondanks vele slechte reviews hebben wij toch geboekt. Met stomheid geslagen, want het was super! Alle activiteiten open, bars, restaurants en de bakker. Gewoon top. De stacaravan aspect plus had wat lichte gebreken, maar voor zo'n prijs mag je er niet echt over klagen. We waren met 4 volwassenen en 3 kinderen (12,9&4). Van 12 zou op de bedbank slapen. Zonder een gebruiksaanwijzing moesten we het uit zien te klappen. Gelukkig lukte dit na een half uur sukkelen. Bed was nog nooit gebruikt, plastic zat er zelfs nog omheen. Maar de erop volgende dagen toch maar besloten om gewoon de banken tegen elkaar te schuiven. Elke avond uitklappen is niet te doen. Het kookgerei is matig, maar één koekenpan en 3 klein tot middel grote kookpannen. We misten ook pannenlappen. Je krijgt trouwens maar één handdoek p.p voor de hele week. Hou hier rekening mee

• 8Staat v/h sanitair
    • 9Eetgelegenheden
  • 7Peter16-10-2021

Geweldige plek

Wij zijn hier vaker geweest en kwamen met plezier weer terug. Een echte camping is het niet, daarvoor zijn er te veel verhuur huisjes. Als je goed zoekt vind je prachtige plekjes voor je eigen caravan. Sanitair was ook prima, maar dat komt misschien omdat het erg rustig was. Wel vinden we het vreemd dat de winkel en bakker in oktober dicht waren. Er is geen stokbroodje op het park te krijgen. Zwembad is niet brandschoon en ruikt naar chloor. Receptie medewerkers zijn behulpzaam. Parijs vanuit Compiegne met de trein kost 30 euro pp voor een retour.

• 7Staat v/h sanitair

Entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolBeschikbaar (1)
  • TennisBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Hygiëne

• Prive sanitair mogelijkNiet beschikbaar