5,9

La Croix du Vieux Pont is een grote en levendige camping. Deze camping is vooral gericht op huisjes en stacaravans. Het campinggedeelte is wat verouderd en toe aan vernieuwing. Er is een zwembad maar ook een lagunemeer waar gezwommen kan worden. Met iets meer dan een uur rijden ben je in Disneyland of Parijs.

We hebben een aantal aanbieders voor La Croix du Vieux Pont voor je op een rij gezet:

276 reviews over Camping La Croix du Vieux Pont in het Nederlands

Te groot!

Lams Paulette,
15-4-2019

Mooi Vakantiepark. Wel héél groot, klein stadje eigenlijk straatnamen incluis. Auto nodig om je te verplaatsen in het park. Alle activiteiten zijn extra bij te betalen en prijzig. Zwembad is inbegrepen in de prijs. Wifi is betalend. Ik betaalde aan "Wifirst" 34,00€ voor internet gedurende 1 week op 3 toestellen. Het werkte ok de eerste dag, daarna continu problemen, geen internet tenzij in de centrale gebouwen en zelfs dan niet altijd. Men waant er zich in Engeland want het wemelt er van de Engelsen. Park is wel goed onderhouden. Gereisd in april 2019.

Gereisd met jonge kinderen in april 2019

Heel leuk

Tineke Kolders,
11-3-2019

Het is een fijne accomodatie en er is veel te doen ..vooral de vis vijver is bij onze mannen zeer in trek wij komen al 15 jaar daar

Gereisd met vrienden in mei 2018

Fantastisch in het naseizoen!

Sara,
18-10-2018

Fantastische plek in een natuurrijke omgeving en een fijn zwembad voor de kinderen. Uurtje van Parijs vandaan. In het hoogseizoen zouden we er niet willen zitten, maar nu was het heerlijk rustig en schoon. Helemaal zen terug.

Gereisd met jonge kinderen in Mon Oct 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Margriet,
22-9-2018

Het is een mooie en grote camping met een winkeltje en aparte bakker en afhaal en verschillende restaurants. Een fijn zwembad met overkapping, een zwemvijver, visvijver enz.

Gereisd met oudere kinderen in september 2018

Eens maar voor ons nooit meer!!

JADE,
31-8-2018

Op het eerste oog zag de camping er verzorgd en netjes uit. Omgeving mooi maar niet veel te doen. 90% Engelse. Op sommige plekken nare lucht op camping. Onze plek aan water (mobil Home) was mooi, prive. De accomodatie viel erg tegen. O.a. in 6-persoons mobil home waren drie volwaardige slaapplekken. Heel veel dingen waren kapot of werkte niet. Bijv. vaatwasser, leeslampjes, koelkastlampje, afzuigerkaplampje. Ook ontbraken er spullen zoals wasrek (die ook nooit gekomen is), mop etc. TO belooft heel veel maar doet vrij weinig. Bijvoorbeeld van de 14 dagen dat we er zaten hebben we 10 dagen met de hand af moeten wassen. Wasrek kwam nooit. Huisje had te weinig ampere (6). Van de luxe badkamer zoals in brochure vermeld klopt ook niet. Badkamerrituelen moesten plaatsvinden in de keuken. Water niet te drinken!! Smaakt naar ijzer en op ons laantje was het behoorlijk bruin. Lagune en zwembad veel te klein voor camping.

Gereisd met oudere kinderen in Wed Aug 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Slechter dan slecht: doe het niet!

Sylvia,
26-8-2018

Als je hier met eigen kampeermiddel naartoe gaat, kan ik maar 1 ding zeggen: doe het niet! Deze camping krijgt van ons maar 1 ster. Slechter dan slecht. De camping zelf richt zich op accommodaties (chalets, mobile homes). Wellicht bevalt dat beter... Met eigen kampeermiddel word je buiten de camping in een park geplaatst. Ongenummerd, dus prop maar ergens tussen en zie maar hoe je aan stroom komt. Schots en scheef en hutje mutje. Stroompunten zitten onder een vuilniszak, serieus! En dat vinden ze normaal... Zoiets heb je gewoon nog nooit meegemaakt. Sanitair is oud, goor, stank, geen licht, kids wilden er niet eens tanden poetsen... laat staan naar de wc of douchen. Park was s nachts niet verlicht. Ontvangst op camping was ronduit slecht. Gezellig inchecken, ho maar. Je moest buiten wachten totdat er een golfkar kwam die je naar het park bracht. Zwembad stonk. We hebben 3 kids, maar ze hoefden er niet in. 1 nacht gestaan. Waardeloos!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

Nooit meer

Jane Rutten-Armstrong,
22-8-2018

Volgs hun hadden ze schoongemaakt! Niet dus. Echt vies. Ontbreek bezem enz. Douche kapot. Ik kan wel door gaan. De openbaar wc en douche zo goor niet te geloven. Duur extra faciliteiten. Medewerkers van touroperator hebben hun best gedaan om ding te vervangen in stacaravan en ze zijn vriendelijk

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

Top, zeker voor kleine kinderen

Mirjam,
20-8-2018

Top: - hele fijne camping voor kinderen, er is veel te doen! - ruim opgezet met ruime plaatsen (vooral de nieuwere caravans, boek geen oude caravan bij de touroperators) - strandje is leuk

Minder: - Zwembad is snel erg vol, wel genoeg ligplekken, maar door de kap snel benauwd, zeker met mooi weer. - Alles wat je op de camping doet is vrij duur, alle activiteiten zijn betaald (behalve strand en zwembad), ijsjes zijn duur. - De meeste appartementen van de camping zelf zitten boven de sanitairgebouwen

Wij zijn hier dit jaar voor t 2e jaar geweest. We boekten een touroperator stacarvan type Moda 6 pers met airco. Beide jaren erg warn geweest, dus airco veel gebruikt. Stacarvan was dit jaar duidelijk wat ouder en viezer dan vorig jaar, maar goed te doen. We hadden 2x een leuke plaats aan een pleintje met eigen tuintje en zicht op de rivier. Een heerlijkw rustige plek. Leuke omgeving! Kastelen Pierrefonds en Coucy zijn aanraders.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

Leuke camping

Dennis,
18-8-2018

Wij zaten op le parc. Hier was het sanitair verouderd en ook niet echt schoon.. echter bij andere sanitair gebouwen was het weer heel netjes. Mooi zwembad. Kleedruimtes beetje vies. Verder een mooie camping en lekker rustig op Le Parc. Aanrader..

Gereisd met oudere kinderen in Wed Aug 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Niet doen! te duur en verouderd

Fam. Jansen,
17-8-2018

Wij hadden toch wel een iets andere verwachting van deze camping. Het zwembad en lagunemeer is veel te klein voor zoń grote camping. het zwemwater zag er troebel uit. je had geen ruimte om vrij te bewegen in deze zwembaden en meer. Zwembad kreeg tijdens ons verblijf al bezoek van controlerende instanties. handdoekje leggen is hier heel normaal. wij stonden op faisons. dat is aan de overkant van de weg, dit gedeelte is paar jaar geleden aangelegd en moet nog met groen volgroeien. alle plekken hebben daar geen schaduw behalve een klein parasolletje met een klein boompje. 4 dagen om een extra parasol gevraagd wat maar niet kwam. je krijgt aan deze kant van de camping niks mee van de camping zelf. verder vonden wij dat er niet veel te doen is in de omgeving. Ook hebben wij ervaren dat er 90% engelsen waren die erg luidruchtig zich moesten gedragen. Eettentje waar je pizza en patat kan halen is slecht. voor ons nooit meer deze camping.

Gereisd met jonge kinderen in Wed Aug 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

• Aantal campingplaatsenMeer dan 200
  • SchaduwplaatsenAanwezig
  • MobilehomesAanwezig
  • BBQToegestaan

• ZwembadAanwezig, Buitenzwembad, Jacuzzi, Peuterbad, Zwembad

• Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speeltuin

• JacuzziAanwezig
  • KeukenKeuken
  • Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast, Koffie en thee, Magnetron, TV, Wasmachine

• Warme douchesAanwezig

• WatersportKanoën, Vissen
  • BuitensportenFietsen
  • TennisbaanAanwezig
  • Sport & SpelTafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping La Croix du Vieux Pont in Berny-Rivière, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping La Croix du Vieux Pont zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.