Géén boekingskosten

Camping La Croix du Vieux Pont

FrankrijkPicardieBerny-Rivière

We hebben de beste aanbieders voor Camping La Croix du Vieux Pont voor je op een rij gezet:

5.6VoldoendeScore uit 331 reviews
+30/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

5.6VoldoendeScore uit 331 reviews
  • 4.2Staat v/h sanitair
  • 4.5Eetgelegenheden

• Rolstoel toegankelijk
  • Sportfaciliteiten
Meer camping info

La Croix du Vieux Pont is een grote en levendige camping. Deze camping is vooral gericht op huisjes en stacaravans. Het campinggedeelte is wat verouderd en toe aan vernieuwing. Er is een zwembad maar ook een lagunemeer waar gezwommen kan worden. Met iets meer dan een uur rijden ben je in Disneyland of Parijs.

Contact

335 Reviews over La Croix du Vieux Pont

• 2Fam. Ster07-05-2022

Oud en vies

Zwembad was goed. Alles oud en geen 5 sterren waard, sanitair was oud, koud en vies. Met acsi kaart aankomen en toch €38 euro moeten betalen voor 1 nacht, vanwege administratie kosten van €10 euro en TE kleine plekken met gekke huisjes erop, na 3 keer aan te geven dat we daar niet in passen liep er iemand mee en kregen we een (duurdere) plek, dus met de acsi krijg je extra kosten en kleine tent plek. Restaurant was heel slecht. Droog vlees en hutspot als groente. Als Nederlander geen tafel water zoals er altijd in Frankrijk altijd neer gezet word, pas als je het vraagt. En dan nog volle prijs vragen op een camping.

• 1Staat v/h sanitair
    • 1Eetgelegenheden
  • 7Nienke04-05-2022

Fijne camping met grote plekken

Grote camping met ontzettend ruime en beschutte plekken voor de stacaravans. Wij boekten via Roan en hadden een hele fijne plek in een doodlopend straatje. Nog nooit zo’n grote plek gehad. Veel voorzieningen op de camping, goed uitgerust supermarktje en bakker met lekker brood. Vriendelijke medewerkers. Fijn dat er een verwarmd en overdekt zwembad is voor in het voor- of naseizoen. Zwemlagune, visvijver, voetbalkooi, tafeltennis, speeltuinen, trampolines, echt alles is er. Aanrader voor in ieder geval voor- of na seizoen! Zwembad is wel echt oud en ziet er niet super fris uit. Over sanitair camping kan ik niets zeggen ivm huuraccommodatie. Uurtje rijden naar Parijs of Reims. Soissons 15 minuten rijden. Parkeren in Parijs is voor Nederlandse begrippen echt betaalbaar. Parking cambronne (nabij Eiffeltoren) of gambetta (nabij pere lachaise) zijn echt wel prima. Parking Anvers ligt tegenover Sacre Coeur, is wel wat duurder overigens.

• 6Staat v/h sanitair
  • 8Nathalie Wassink02-05-2022

Prima vakantie

Ondanks vele slechte reviews hebben wij toch geboekt. Met stomheid geslagen, want het was super! Alle activiteiten open, bars, restaurants en de bakker. Gewoon top. De stacaravan aspect plus had wat lichte gebreken, maar voor zo'n prijs mag je er niet echt over klagen. We waren met 4 volwassenen en 3 kinderen (12,9&4). Van 12 zou op de bedbank slapen. Zonder een gebruiksaanwijzing moesten we het uit zien te klappen. Gelukkig lukte dit na een half uur sukkelen. Bed was nog nooit gebruikt, plastic zat er zelfs nog omheen. Maar de erop volgende dagen toch maar besloten om gewoon de banken tegen elkaar te schuiven. Elke avond uitklappen is niet te doen. Het kookgerei is matig, maar één koekenpan en 3 klein tot middel grote kookpannen. We misten ook pannenlappen. Je krijgt trouwens maar één handdoek p.p voor de hele week. Hou hier rekening mee

• 9Eetgelegenheden
  • 5Peet30-09-2021

Nooit meer

Verouderde camping ,alles dicht,zelfs de bakker Dus voor je stokbroodje s morgens eerst 3 kilometer lopen en ook weer 3 kilometer terug. Zo zonde,want het is een hele grote,maar hele mooie camping met grote plekken ,leuk strandje,goed zwembad ,veel groen Klacht over de schoonmaak , wordt er doodleuk gezegd,dat de schoonmaak wordt uitbesteed,dus daar kunnen ze niks aan doen

• 3Staat v/h sanitair
    • 2Eetgelegenheden
  • 2Steven30-08-2021

waardeloos

Dure camping, deze camping is erg verouderd, sanitair is verouderd en wordt slecht schoon gemaakt. overal ligt rotzooi, afgedankt meubilair, oude elektrische apparaten enz. Het door hun zelf afgebakken stokbrood was niet te eten. Na 3 dagen zijn wij weggegaan. In Frankrijk zijn veel leukere en schonere Campings. Is 5 sterren niet waard.

• 1Eetgelegenheden
    • 1Staat v/h sanitair
  • 5De Vos24-08-2021

Oke tijd

Vernomen dat park 2 jaar geleden is overgenomen en door Corona 8 maanden dicht is geweest. Dus weinig inkomsten. park verouderd, zwembad oké, maar opfrisbeurt nodig, veel lege stacaravans van Euroc.. winkeltje voor stokbrood/ croissant in de ochtend oké.Nabij een intermache, klimpark Canopee, kasteel Pierrefonds en de hoofdstad Parijs(In de buurt niet veel te doen).Wij hebben een goede stacaravan van Euroc, schoon, rook wel buiten naar riool maar is snel door hun opgelost. Ruime plekken en veel privacy. internet echt heel slecht. We verblijven in leuk straatje met NL, Belgen en Fransen. Er waren meer NL dan Britten op de camping.Advies: neem loopfiets, fiets, kinderwagen oid mee want camping is groot.Johny van een andere touroperator (Ro.n) is top. Voorziet ons van info en is betrokken / super klantvriendelijk. Alleen als doorreis camping zouden we misschien ooit nog gebruik maken van deze camping.

• 4Eetgelegenheden
    • 4Staat v/h sanitair
  • 6Carolien Mazereeuw24-08-2021

Leuke camping maar prijs/kwaliteit niet oké

Het is een leuke camping; groot met heel veel te doen voor kinderen. Ik vind het echter belachelijk dat je voor alles moet betalen. €3,50 voor de binnenspeeltuin, €2 voor het springkussen (halve dag), €2 voor de trampoline, €2 voor de raceauto’s etc. en dat terwijl de waterspeeltuin al de hele week stuk is. In de buitenspeeltuin is ook al de hele week iets stuk. Had je gasten dan gecompenseerd met gratis activiteiten. Winkeltje heeft bijna niks; schappen zijn leeg midden in augustus. Souvenirwinkeltje is überhaupt al de hele week dicht. Glijbanen gaan pas om 15 uur open, binnenspeeltuin pas om 15 uur open (maar wel dus geld lappen), ik vind dat voor een * sterren kindercamping midden in het hoogseizoen echt een tegenvaller, zeker gezien de prijs van ruim €1500 per week.

• 6Danielle24-08-2021

Meer een vakantiepark dan een camping

Week gekampeerd met eigen tent. Voor de echte kampeerders is deze camping niet geschikt. Je mist de intieme sfeer die een camping normaal gesproken heeft. Het is ook geen camping vonden wij maar een vakantiepark. Sanitair onder de maat. Werd maar twee keer per dag schoon gemaakt. Schimmel in de douches, spiegel die ontbreekt, scheuren in de wasbak. Voor een 5 sterren camping kan dit echt niet! Zwembad op zich oké maar de leukste glijbanen gaan pas om 15.00 uur s middags open. Lagune meertje was wel erg leuk. Openingstijden afhaalrestaurant werden op dezelfde dag gewijzigd van 18.00 uur naar 18.30 uur. Voor gezinnen met jonge kinderen zijn er veel voorzieningen op deze camping. Ik vind de camping geen 5 sterren waard, daarvoor zijn er te veel minpunten. En nogmaals geen fijne camping voor kampeerders met eigen middelen!

• 3Staat v/h sanitair
  • 8Eline24-08-2021

Prima camping!

Leuke, mooie en schone camping. Voor kinderen veel te doen dus die hoeven zich niet te vervelen. Mooie lagune met strandbar en een leuk zwembad. Elke avond mini-disco voor de kleintjes met veel Nederlandstalige liedjes. Het enige minpuntje is dat je voor veel activiteiten moet betalen en dat verwacht je niet op een 5 sterren camping. Verder prima camping, zeker een aanrader.

• 9Dianne23-08-2021

Heel goed!

Na het lezen van alle negatieve reviews zijn wij zeer verbaasd hoe wij het op deze camping hebben ervaren. Wat een prachtige camping. We hebben genoten van het zwembad, de zwemvijver en de ruime schonen en groene plekken! Wat een mogelijkheden om te voetballen voor onze jongens. Zowel buiten als binnen een pannaveldje! De omgeving is prachtig. Agrarisch Frankrijk op zijn best. Wij zijn 4 dagen op deze camping gebleven en hebben genoten. Misschien dat sommige voorzieningen wat verouderd zijn. Dat is een punt van aandacht.

• 6Eetgelegenheden

Entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolBeschikbaar (1)
  • TennisBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Hygiëne

• Prive sanitair mogelijkNiet beschikbaar