Camping La Croix du Vieux Pont

6.2Voldoende

Frankrijk, Picardie, Berny-Rivière

6.2Voldoende

• 5.4Staat v/h sanitair

We hebben een aantal aanbieders voor La Croix du Vieux Pont voor je op een rij gezet:

• Jacuzzi
Meer camping info

La Croix du Vieux Pont is een grote en levendige camping. Deze camping is vooral gericht op huisjes en stacaravans. Het campinggedeelte is wat verouderd en toe aan vernieuwing. Er is een zwembad maar ook een lagunemeer waar gezwommen kan worden. Met iets meer dan een uur rijden ben je in Disneyland of Parijs.

315 reviews over Camping La Croix du Vieux Pont

• 2019
    8Greet26-10-2019

Volop mogelijkheden op dit park!

We hebben een prachtige vakantie gehad. Een zeer grote camping, maar voorzien van mooie privé plekken waar alle caravans en huisjes staan. Iedereen heeft een eigen ‘tuintje’. Daarnaast is het park keurig aangelegd met bloemen, struiken en grote vijvers. De stacaravan van Roan (welke wij huurden) was zeer goed uitgerust en stond ook op een prachtige plek op de camping. Het zwembad is mooi! Wel enigszins verouderde douches en kleedruimte. Maar wauw dat zwembad heeft allerlei spelmogelijkheden. Daarnaast is er een goede supermarkt. Speelhal, bowling, jumping en bootjes moeten betaald worden. (Maar dit lijkt mij logisch). Er is een grote hoeveelheid Britten aanwezig, maar dit is niet storend. Wij hebben een prachtige vakantie gehad!

• 7Eetgelegenheden
    • 8Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in oktober 2019

• 3famplandsoen18-10-2019

Superdeluxe stacaravan, camping valt erg tegen

Zeer vriendelijk welkom door Roan medewerkers Roos en Piet! Werden naar onze luxe stacaravan begeleid. Caravan helemaal top! Van alle luxe voorzien! Veel ruimte rondom caravan, veel privacy! Camping op zich viel tegen. Zwembad wel leuk maar erg verouderd en vies! Veel leegstaande caravans waar bv de kussens gewoon buiten lagen. Slechte verlichting op het park. Het meer in het park is wel mooi aangelegd, zou veel meer mee gedaan moeten worden! Verder weinig te doen in de buurt maar prima om een dagje naar Parijs en omgeving te gaan. Wij zeggen..was leuk maar helaas niet meer!😉

• 1Eetgelegenheden
    • 4Staat v/h sanitair

Gereisd met oudere kinderen in oktober 2019

• 3Leo en Chris Dorval-Buytaert24-09-2019

nooit meer

De camping is in orde maar de gehuurde woning was in slechte staat. Volledig afgeleefd en er was bijna geen huisraad aanwezig. de hygiëne was beneden alle peil. Het leek wel of de woning niet gekuist was.

• 1Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in september 2019

• 5Eline16-08-2019

Geen aanrader alleen engelsen, veel auto’s

Grote camping met heel veel Engelsen. Semi volwassen mannen die in het zwembad zo hard mogelijk van de kinder glijbaan afgaan. Water in het baby peuter gedeelte heel koud en verouderde kwaliteit. Er reden veel auto’s en golf karretjes op het terrein in best hoge snelheid waardoor het steeds uitkijken was met de kinderen als ze wilden fietsen. Zandstrandje wel heel mooi en netjes, leuk voor de kinderen om te spelen. Horeca niet ingericht op gezonde alternatieven dus alleen patat en burgers en dergelijke.

• 2Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2019

• 3Anoniem08-08-2019

Te groot, nooit meer.

Grote ruim opgezette camping waar de kampeer plaatsen en huisjes door elkaar heen staan. Ruime kampeerplaatsen maar lopen erg schuin af en meer onkruid dan gras. Ook een hoop diepere gaten. Wij hadden de pech achter op de camping te staan en erg ver naar het sanitair moesten lopen. Sanitair erg donker. Lamp gaat pas aan als je de deur op slot draait. Ook is de was plaats en douche niet heel erg schoon. Vriendelijk personeel. Pizza gehaald die was niet te eten. Geen verse producten alles uit blik leek wel en waardoor er geen smaak aan zat en erg slap was. Ook erg duur. Alle activiteiten moet je voor betalen. Zwembad niet heel erg bijzonder en erg druk. Heel veel Engelsen op de camping. Meertje in het midden van de camping was wel leuk. Voor ons geen 2e keer meer.

• 1Eetgelegenheden
    • 2Staat v/h sanitair

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2019

• 7Angelique01-08-2019

Goed voor overnachten

Overnacht op de camping voor we doorgingen naar zuiden. Zaten in safaritent, deze staan achter op de camping. Tent zag er prima uit, wel heel simpel uitgerust. Camping is groot, uitzicht vanuit tent was heel groot open veld voor ons, rivier loopt erachter. Zwembad was oke, niet heel bijzonder. Meertje zag er leuk uit, geen gebruik van gemaakt. Groot winkeltje met veel producten. Voor overnachten was het prima. Sanitair was donker en licht gaat pas aan als je de deur op slot doet. Ik kan je zeggen dat is heel donker als je midden in de nacht naar de wc moet, ook geen verlichting in de gang. Verer heb ik nergens geen gebruik van gemaakt op camping.

• 6Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in juli 2019

• 9Simone31-07-2019

Absolute aanrader!

Echt een prachtige camping! Mooi ruim opgezet, voldoende privacy door grote kampeerplekken, schitterende bomen en bloemen keurig verzorgd. De zwembaden waren prima, maar wel erg druk in het hoogseizoen. Wij hebben heel erg genoten van het lagunemeertje in het midden van de camping. Het was één dag 42 graden en door het meertje prima uit te houden. Aanrader is wel om zelf iets van een parasol of tentje mee te nemen voor de schaduw! De ligging van de camping is mooi, maar wel enigszins afgelegen. We hadden vooraf ook wat negatieve recensies gelezen, maar daarvan kon ik echt NIETS beamen, behalve misschien dat het eten op de camping prijzig is. Ik heb geen zwerfvuiltje gezien op de gehele camping. Alles was schoon en verzorgd. Ook de dames van de receptie waren uitermate vriendelijk. Deze camping is echt een aanrader!!

• 7Eetgelegenheden
    • 7Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in juli 2019

• 6B.van Keulen28-07-2019

Redelijk goed, meer voor jonge gezinnen.

Safaritent gehuurd bij touroperator, we konden vooraf geen plek uitzoeken dus afwachten waar je komt te staan ruime plekken, ontbrak e.e.a. in de tent maar was te doen. Vriendelijk personeel touroperator . Toiletten en douches oud mag echt wel een opknapbeurt hebben . Werd wel 2x p.d. schoongemaakt met de Franse slag, neem slippers mee voor douchen! Personeel bij zwembad sommige vriendelijk andere erg arrogant, aanvaring gehad met "lifegard " zoon speelde met een flesje die brandschoon was en dat mocht van de 2 medewerkers wel maar van de oudere badjuf niet... legde haar uit dat fles schoon was, ze zei dat ik gek was !!!!! Wat een arrogantie, niet weer gezwommen hier. Wel in het meertje wat overigens kleiner is dan de site laat zien, heerlijk afkoelen avonds goed sfeertje bij het meer. Genoeg faciliteiten! Omgeving niet erg spannend , Parijs op 1.5 uur afstand maar was deze week te warm om heen te gaan 42 gr . We komen hier niet weer.

• 5Eetgelegenheden
    • 4Staat v/h sanitair

Gereisd met oudere kinderen in juli 2019

• 6Elly27-07-2019

Op zich fijne camping, maar wel aan renovatie toe.

Camping met de franse slag ;-) Stacaravan waarin we verbleven was wel prima schoon maar camping zelf is hard aan renovatie toe, vooral de wegen en het zwembad zijn sterk verouderd. Wij zaten er in een snikhete periode, dan is een caravan of huisje met airco wel aan te bevelen. Strandje met beachclub is erg leuk, rivier om het park heen was een prima afkoeling voor de hond. Restaurant vonden wij prima met zeer klantvriendelijk personeel.

• 8Eetgelegenheden
    • 5Staat v/h sanitair

Gereisd met oudere kinderen in juli 2019

• 5Esther07-07-2019

Opzich leuk maar geen 2e keer.

Wij hebben zijn hier in de meivakantie geweest in een stacaravan. De caravan was prima, op heel koud na maar dat ligt aan de temperatuur van dat moment :) Het zijn grote plekken waar je genoeg ruimte met je gezin hebt. Het zwembad is echt vies. De vloer, het water enz. En dan de stank bij de toiletten beneden en het ijskoude voetenbadje wat gewoon smerig is waar je doorheen moet. Zwembad dus als cijfer een 4. Het buitenbad had open moeten zijn qau datum maar die was dicht. Ook was er in deze vakantie geen animatie. We hebben 2 mooie dagen gehad. 1x bij het meer gelegen en 1x bij het zwembad. Het meer is opzich gezellig, alleen zat mijn dochter onder de uitslag erna. Beetje raar water is het. Van de rest zijn er leuke speeltuinen, sommige wel aan vervanging toe. En ja alle andere leuke dingen kosten geld, veel geld. Zelfs het springkussen. Voor ons gaat er geen 2e keer komen op dit park. Maar wellicht met alleen mooi weer is het super.

• 6Staat v/h sanitair

• ZwembadAanwezig, Buitenzwembad, Jacuzzi, Peuterbad

• Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speeltuin

• JacuzziAanwezig
  • KeukenKeuken
  • Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast, Koffie en thee, Magnetron, TV, Wasmachine

• Warme douchesAanwezig
  • Centrale kookgelegenheidAanwezig