Hotel Ibis Beauvais

Hotel Ibis Beauvais

Weer vandaag31°

We hebben een aantal aanbieders voor Ibis Beauvais voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Ibis Beauvais in het Nederlands

4km buiten het centrum

c.hendrikx
7-9-2017

Ibis standaard,ruime kamer en groot omheind gratis parkeerterrein. Hotel is met €102 duur. In Beauvais is (nog) geen 4* hotel ; er komt een Mercure. Tegenover hotel liggen enkele restaurants. Ristorante del Arte is prima : rustig,gezellige inrichting,goed eten (€42,- incl.wijn en koffie). Ibis-gasten krijgen 15% korting.

Gereisd Alleenreizend in september 2017

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
  • Shuttle bus vanaf vliegveldGratis

• Op het terreinBagageruimte, Rookruimte, Terras
  • Overige servicesKluis, Krant

• ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Parkeergarage, Parkeerplaats

• BuitensportenGolfbanen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Ibis Beauvais in Beauvais, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Ibis Beauvais zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.