Hotel Hostellerie Saint-Vincent

Hotel Hostellerie Saint-Vincent

Weer vandaag23°
7,5

We hebben een aantal aanbieders voor Hostellerie Saint-Vincent voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Hostellerie Saint-Vincent in het Nederlands

Goede tussenstop tussen Beaune en Dijon

Nina
27-8-2015

1 nacht hier overnacht als tussenstop vanuit Spanje richting Nederland. Grote familiekamer (chambre prestige) op de tweede verdieping gehad, aparte slaapkamer, ruime badkamer, zowel bad als douche, apart toilet, verzorgd. Aardige receptie, spraken goed engels. Parkeerplaats achter het hotel. Leuk dorpje, we hebben niet in het hotel gegeten hoewel het restaurant er goed uit zag en goed bezocht werd, kaart was niet echt ingesteld op jonge kinderen. Gegeten bij pizzaria op 5 min. loopafstand. Voor herhaling vatbaar!

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2015

• VerzorgingHalfpension
  • Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
  • Shuttle bus vanaf vliegveldGratis

• Op het terreinBagageruimte, Terras
  • Overige servicesKrant, Stomerij, Wasserette

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• Sport & SpelBiljart

• AdresRue De Clermont, Espace Saint Germai 60000(toon op kaart)
  • E-mailadres
  • Website
  • Telefoonnummer

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Hostellerie Saint-Vincent in Beauvais, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Hostellerie Saint-Vincent zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.