Hotel Hostellerie Saint-Vincent

Hotel Hostellerie Saint-Vincent

7,5

We hebben een aantal aanbieders voor Hostellerie Saint-Vincent voor je op een rij gezet:

2 reviews over Hotel Hostellerie Saint-Vincent in het Nederlands

Goede tussenstop tussen Beaune en Dijon

Nina
27-8-2015

1 nacht hier overnacht als tussenstop vanuit Spanje richting Nederland. Grote familiekamer (chambre prestige) op de tweede verdieping gehad, aparte slaapkamer, ruime badkamer, zowel bad als douche, apart toilet, verzorgd. Aardige receptie, spraken goed engels. Parkeerplaats achter het hotel. Leuk dorpje, we hebben niet in het hotel gegeten hoewel het restaurant er goed uit zag en goed bezocht werd, kaart was niet echt ingesteld op jonge kinderen. Gegeten bij pizzaria op 5 min. loopafstand. Voor herhaling vatbaar!

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2015

leuk voor 1 nacht

Nantsje Wini
25-8-2009

Dit hotel aan de grote weg is goed te doen voor 1 nacht. Het is een echt 'doorreis hotel'. Service was goed maar de vriendelijkheid van personeel erg sober. Niks te doen op loopafstand en een enkel restaurant is te vinden maar dan houd het wel op. Voor 1 nacht te doen maar echt niet voor langer.

Gereisd Met partner in augustus 2009

• VerzorgingHalfpension
  • Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
  • Shuttle bus vanaf vliegveldGratis

• Op het terreinBagageruimte, Terras
  • Overige servicesKrant, Stomerij, Wasserette

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• Sport & SpelBiljart

• AdresRue De Clermont, Espace Saint Germai 60000(toon op kaart)
  • E—mailadres
  • Website
  • Telefoonnummer

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Hostellerie Saint-Vincent in Beauvais, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Hostellerie Saint-Vincent zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.