Hotel Le Cise

Kleine hotelsWeer vandaag15°5°
8,1

We hebben een aantal aanbieders voor Le Cise voor je op een rij gezet:

3 reviews over Hotel Le Cise in het Nederlands

kamer zeer modern; mooie en rustige ligging, zicht op krijtrotsen en de zee. Proper en netjes, service is OK, TV enkel Franse posten...

Restaurant veel te duur voor wat het is (ook de wijn, zéker voor Frankrijk!), waarschijnlijk omdat er geen enkel ander restaurant in de buurt is, ook weinig keuze.. Enkel ontbijt is goed. Personeel is vriendelijk

Gereisd met partner in mei 2016

Slechte orgnisatie

Schoutteten
19-7-2015

Ga er niet heen, slechte organisatie, hebben nieuwe kamer, geefnWiFi en telefoonverbinding, is dit de bewoonde wereld?

Gereisd met oudere kinderen in juli 2015

Mooie ligging

bianca.daenen
25-12-2013

Hotel ligt heel mooi aan de kust; krijtrotsen. Je kan via een trap naar beneden om bij de zee te komen. Kamer was heel mooi. Bij hotel zelf heel weinig parkeermogelijkheden. Buiten hotel parkeren is mogelijk maar overdag niet makkelijk ivm veel mensen die naar beneden gaan. Direct in de buurt geen eetgelegenheden. Eten in hotel was ok maar wij vonden het niet super (niet helemaal onze smaak). Prijs die je ervoor moest betalen veel te hoog. Personeel is wel heel vriendelijk.

Gereisd met partner in augustus 2013

We hebben een aantal aanbieders voor Le Cise voor je op een rij gezet:

• RokenToegestaan
  • VerzorgingLogies-ontbijt

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Le Cise in Ault, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Le Cise zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.