We hebben een aantal aanbieders voor Ault voor je op een rij gezet:

Reviews over Ault

Mooie ligging

bianca.daenen,
    25-12-2013

Hotel ligt heel mooi aan de kust; krijtrotsen. Je kan via een trap naar beneden om bij de zee te komen. Kamer was heel mooi. Bij hotel zelf heel weinig parkeermogelijkheden. Buiten hotel parkeren is mogelijk maar overdag niet makkelijk ivm veel mensen die naar beneden gaan. Direct in de buurt geen eetgelegenheden. Eten in hotel was ok maar wij vonden het niet super (niet helemaal onze smaak). Prijs die je ervoor moest betalen veel te hoog. Personeel is wel heel vriendelijk.

Gereisd met partner in augustus 2013

Prachtige villa

Francis,
    6-10-2010

Vriendelijke eigenaars. Een mooie villa waarvan de bovenverdieping als B&B wordt benut. Zeer goed onderhouden, prachtige smaakvolle inrichting.

De villa zelf ligt op een redelijke afstand van het kleine centrum en de kust. Echter, het hoogteverschil is beduidend, een klim te voet of met de fiets vraagt veel energie. Beneden in het centrum vind je een prachtige zee en rotsen.

In de buurt vind je niet al te veel eetgelegenheid tenzij je de wagen neemt. Het is een uitstekende uitvalsbasis met de fiets.

Gereisd met partner in juli 2010
Ault scoort een 7,3 uit 10, op basis van 3 reviews