Reviews over Arrest

Mooie, sfeervolle en verzorgde BB

0108mk,
    22-9-2014

Deze BB is gewoon goed te noemen. Gastvrije, vlotte eigenaren met 2 dochters, 2 katten en 4 kippen. De BB heeft 5 verschillende kamers. Nr 5 is via een trap te bereiken en ligt boven nr 1. Er is een aparte ruimte waar het ontbijt is en waar ook het avondeten geserveerd wordt.

Ruime kamers, met natuurlijke materialen (veel hout en leem) gebouwd, goede (en stevige) matrassen en schone badkamer met goede douche. De kamers zijn met zorg ingericht. Niet overdadig maar alles is er.

Eigenaar Sasha verzorgd het diner en hij kookt bijzonder lekker. Eigenaresse Stefanie serveert dan de 3 gangen en na het hoofdgerecht nog een klein stukje kaas. Avondeten voor 26 euro, inclusief een fles wijn en karaf water.

Het ontbijt is typisch Frans en bestaat uit croissants, maisbrood, baguette, jam, sap, koffie, thee of choco.Op verzoek is er yoghurt. Hoe laat je wilt ontbijten mag je zelf bepalen, ze laten je volkomen vrij.

Naast de binnenplaats zijn er 4 ruimtes gemaakt om auto's te parkeren.

Arrest scoort een 5 uit 10, op basis van 1 reviews