Camping Parc des Cygnes

35 reviews over Camping Parc des Cygnes

• 2019
    8Laren21-08-2019

Camping ruim opgezet

Camping zit op goede locatie voor het bereiken van de stad. Met de fiets door het park ben je er met een kwartier. Receptie is zeer service gericht. Camping heeft ruime plaatsen. Sanitair is wat verouderd masr er wordt regelmatig schoongemaakt. Het is jammer dat onze medemens soms een rommel achterlaat :)

• 7Eetgelegenheden
    • 6Staat v/h sanitair

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2019

• 8M.karsten13-07-2019

Prima

We hebben hier 2 dagen gestaan. Zeer ruime plaatsen. Sanitair prima. Dichtbij mooie stad. Zeer vriendelijke ontvangst

• 8Eetgelegenheden
    • 8Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in juli 2019

• 2018
    4Yolanda13-08-2018

Prima voor een bezoek aan de stad.

Ruime plekken en volop in het groen. Echter véél te weinig electriciteitspalen waardoor iedereen samengepropt bij elkaar wilde staan. Sanitair in slechte staat: douches en toiletten ‘Hors service’ waar niets aan gedaan werd. Vuilnisbakken stonden overvol te stinken naast de afwasbakken, erg onfris. Tenslotte de beláchelijk hoge reserveringskosten van 14 euro terwijl ik bij alle andere campings deze zomer grátis een plek heb gereserveerd!

• 3Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in augustus 2018

• 4Marja31-07-2018

Grote plaatsen. Vriendelijk personeel

Mooie ruime camping! Smerig sanitair!

• 1Staat v/h sanitair
    • 2Eetgelegenheden

Gereisd met partner in juli 2018

• Oude reviews

4jp09-08-2017

goed voor 1 nacht, veel te duur

verouderd sanitair en niet proper, geen goede aanduiding van de plaatsen, 29 € voor 2 personen voor caravan en auto, te weinig elektriciteitsaansluitingen en slechts 1 kraan voor water voor verschillende plaatsen. personeel receptie wel vriendelijk

• 3Staat v/h sanitair
    • 3Eetgelegenheden

Gereisd met partner in juli 2017

• 7Ellen&Niels18-07-2016

Op fietsafstand van Amiens centrum

Chalet op het oog schoon, wel in prima staat. Onze chalet stond in de schaduw gelukkig, de rest van de cabines vaak in de volle zon. Helaas missen er horren voor de ramen dus even doorluchten snachts wordt lastig. En bij hitte best vervelend. Minimaal speelvermaak voor de kinderen, drie wipwapjes waren ze snel op uitgekeken. Prachtig fietsritje langs het kanaal in de schaduw van de bomen naar Amiens centrum, zelfs onze dochter van 6 op haar eigen opiefietsje trok dat prima.

• 7Staat v/h sanitair
    • 6Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in juli 2016

• 6Jack29-06-2016

Het aantal sterren verbaasde ons

De camping in Amiens viel in eerste instantie tegen. De ontvangst was beneden alle peil; een stagiaire die vreselijk haar best deed werd constant op haar nek gezeten door haar collega, een meisje van de zelfde leeftijd met hoogmoedswaanzin en die haar telefoon belangrijker vond dan de klant. Als gevolg van de overvloedige regenval werd ons gevraagd om niet op de veldjes te gaan staan maar op het asfalt te blijven. Bij inspectie werd dat ons helemaal duidelijk. Gelukkig was het niet druk want de hoeveelheid sanitair was beneden peil. Eén zit toilet voor de heren en één voor de dames. Dan was er natuurlijk nog wel een toilet voor gehandicapten maar daar ga je uit goed fatsoen niet op zitten, maar ja, als je moet. Wasgelegenheid was wel ruim voldoende. Kinderspeelplaatsen waren te triest voor woorden. Stelde echt niets voor. Na twee nachten ging ik afrekenen en toen zat de baas er. Wat een wereld van verschil. Een bijzonder vriendelijke en aardige man. Geïnteresseerd in wat we gedaan hadden en hoe we de camping vonden. Wanneer we hem bij aankomst getroffen hadden was ons verblijf waarschijnlijk heel anders geweest. Overigens, hij staat niet in de Acsi gids als kortingscamping maar ze accepteren en berekenen de korting wel wanneer je de pas laat zien. Scheelt een hoop geld.

• 5Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in juni 2016

• 6Tino13-06-2016

Doorgangscamping

Doorgangscamping. Makkelijk aan te rijden. Staat van onderhoud matig. Niet echt rustig door ligging vlak bij snelwegen.

• 4Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in mei 2016

• 2Sonja06-05-2016

Nooit meer!

Op de terugreis vanuit Bretagne 1 nacht gestaan. Vriendelijk ontvangst door eigneaar. Maar de camping is compleet in vervallen staat. Toiletdeuren waar het slot vanzelf door de zwaartekracht los zakken en de deur in 1x niet meer op slot zit, koude douches die bij je buren door lekkage over het hokje spuiten. De speelterreinen voor kinderen waren compleet overwoekerd door onkruid. Was een hokje voor 1-3 jarigen met 2 wipkippen en nog meer onkruid, triestig gezicht. Erg onaangenaam gevoel van veiligheid, had eerder het gevoel dat we op een tankstation parkeerplaats waren gestopt dan gezeliig op een camping. Jammer.

• 1Staat v/h sanitair
    • 2Eetgelegenheden

Gereisd met oudere kinderen in mei 2016

• 8gerda26-08-2014

Puike plek om Amiens te bezoeken

Ruime plekken, schoon sanitair en als je wilt, s' avonds een coq au vin met friet. Er is een broodjesservice en wifi. Veel groen en lekker rustig.

• 8Staat v/h sanitair
    • 8Eetgelegenheden