Weer vandaag4°-2°
8,3

We hebben een aantal aanbieders voor Mercure Amiens Cathedrale voor je op een rij gezet:

4 reviews over Hotel Mercure Amiens Cathedrale in het Nederlands

goed gelegen, slordig personeel

Erwin
12-6-2015

We checken in op de middag, toen we vertrokken wist de receptive niet dat we aanwezig waren.

Gereisd met partner in april 2015

Waar de kathedraal wacht tot wij ontwaken

mevrouw Verbiest
8-3-2013

Een ideale locatie om Amiens te voet te ontdekken.

Gereisd met vrienden in januari 2013

Wij hadden een mooie, schone kamer met zeer mooi uitzicht op de cathedraal. Zelden zo'n mooi uitzicht vanuit een hotel gehad! Amiens is een leuke stad voor een dagje, met uiteraard de cathedraal maar ook veel winkels en restaurants. En daarom is deze stad en dit hotel wat ons betreft ideaal als comfortabele tussenstop.

Ligging van hotel is dus prima, parkeergarage is vlakbij beschikbaar.

Gereisd met partner in juni 2011

Wat een topper

Pieter
2-6-2011

Heel mooi hotel op nog geen 150 meter van de kathedraa . Mooie ruime kamers zag er allemaal zeer goed uit. Echt een aanrader.

Gereisd met vrienden in mei 2011

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Mercure Amiens Cathedrale in Amiens, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Mercure Amiens Cathedrale zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.