FrankrijkPicardieAmiensBed & Breakfasts AmiensBed & Breakfast Le Thil Chambres d'Hotes

Bed & Breakfast Le Thil Chambres d'Hotes

FrankrijkPicardieAmiens

We hebben een aantal aanbieders voor Bed & Breakfast Le Thil Chambres d'Hotes voor je op een rij gezet:

6.7VoldoendeScore uit 6 reviews
+3/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

6.7VoldoendeScore uit 6 reviews

Bed & Breakfast info

Meer bed & breakfast infoTonen op kaart

6 Reviews over Le Thil Chambres d'Hotes

• 10florinda goetschalckx13-06-2011

wat een fijne b&b

we zijn zeer goed ontvangen,mooie rondleiding,ruime kamer en een zeer goed onbijd

• 10florinda17-05-2011

buiten gewoon goed

wy zyn daar zeer goed ontvangen en goed verzorgd tydens ons verblyf;kamer perfeckt in orde;zeer goed ;uitgebreid en lekker onbydzelf gemaakte confituur,taard en koekjes,niets onbrak

• 9Standaert - De Temmerman24-05-2010

Charmant

Wij gingen met vrienden dit Pinksterweekend naar Le Thil. We werden er zeer vriendelijk ontvangen. Kamers waren uitstekend. Zeer goed bed en mooie badkamer met alles voorhanden. Wij kregen een welkomdrank naar keuze (zelfs Belgische bier!) en mochten 's avonds in de tuin eten. Wij hebben ook een gezellige avond met hen gehad op de 2de dag met een fles rode wijn. De uitbaters zijn zeer vriendelijk en behulpzaam. Kregen documentatie van de streek en stonden steeds klaar indien we vragen hadden. Ontbijt was uitstekend. Fruitsap, croissants, heerlijk frans brood. Fruitsla, charcuterie enz.... Zelfs de 2de dag kregen wij zelfgemaakte rubarbertaart bij het ontbijt. Meer kan je toch niet wensen! Als we Le Thil moeten omschrijven, Charmewoning,kalm gelegen, attentvolle uitbaters, heerlijk ontbijt, in één woord, alles naar wens. Zeker aan te raden.

• 1Kristof06-10-2009

vreselijk

Niets dan slechte herinneringen aan deze B&B: - zeer onvriendelijk ontvangen: de vrouw kon niet snel genoeg van ons af zijn (snel naar de kamer gebracht, ontbijtruimte en tuin niet getoond, geen praatje, niet op de hoogte van de antiekmarkt die dat weekend plaatsvond,...) en de man mocht zich duidelijk niet moeien (werd weggejaagd toen hij een stadsplannetje wou brengen); - een vreselijke stank in de kamer: een geur van schimmel en vocht; alsof hier al jaren niemand meer geweest was; - een zeer onconfortabel bed met een "kussen" dat zo ondiep was dat je 's morgens - na een slapeloze nacht - nek- en rugpijn hebt; een vies stinkend deken op het bed (doet vermoeden dat de rode plekjes die we de volgende dag hadden beten van bedluizen waren); een soort van tapijtje dat als bedsprei moest doorgaan; - badkamer die duidelijk door de doe-het-zelver in elkaar geknutseld was;

• 1Kristof06-10-2009

vreselijk

• zeer onvriendelijk ontvangen
    • vreselijke stank in de kamer;
    • zeer onconfortabel bed;
    • badkamer die duidelijk door de doe-het-zelver in elkaar geknutseld was;
    • toilet maakte vreslijk lawaai;
    • ontbijt: yoghurt van Aldi, drie kleine potjes met jam (ook Aldi?) en even veel sneetjes kaas; een soort cake die erg droog was en naar oude kaas proefde; keuze uit een 'assortiment' thee dat duidelijk al een aantal jaren meeging; thee opgediend in een theepot die binnenin helemaal zwart zag en duidelijk nog nooit afgewassen was; koffie in een versleten plastic thermos; fruit op tandenstokers, overgoten met veel suiker;
    • we moesten één nacht eerder vertrekken; deze nacht hebben we volledig moeten betalen want "door de antiekmarkt had ze heel veel reserveringen moeten weigeren"; terwijl ze de dag voordien zelfs niet wist dat het antiekmarkt was: duidelijk gelogen!
  • 9André v.d.Hoeven30-06-2009

Een "oase" boven Parijs

Een uitstekend overnachtingadres nabij de prachtige stad Amiens, met een uitstekend uitgebreid ontbijt !! Topper !!

Bed & Breakfast Le Thil Chambres d'Hotes info

Facilities