Hotel Le Carlton

Kleine hotelsWeer vandaag21°13°

We hebben een aantal aanbieders voor Le Carlton voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Le Carlton in het Nederlands

• Fantastisch / fenomenaal: 8+

Prima ligging maar ontzettend goor en oud

Edvard, 25-7-2010

Volgens website met airco in alle kamers en wij konden al vanaf 7.00 uur inchecken.

Inchecken lukten om 11.00 uur niet, wij moesten wachten tot na 14.00 uur. Airco op de kamer? Nee, alle kamers zijn zonder airco, volgens de receptioniste was de vermelding op hun website en op touroperator site niet juist maar wel bewust geplaatst, zij wisten er van.

De kamer die het formaat heeft van een Premiere Class Hotel (klein dus) is erg verouderd. Uit de muur vallende lampen, een gapend gat onder het bad waar tegels miste, onbruikbare toiletrolhouder omdat het nog maar met een schroefje vast zat, maar vooral de vieze kamer wekte onze afschuw. Overal haren en stof, niet gezogen, en in de badkamer heest de shimmel in allerlei kleuren tussen de gebroken tegels en de siliconen voegen. De kalkaanslag zit dik op de tegels, een douchegordijn en ook hier heel veel haren en stof. Onder het harde en luidruchtige bed was al sinds jaren niet gezogen: papiertjes, kassabonnen en veel viezigheid.

Nooit meer!!!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Le Carlton in Amiens, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Le Carlton zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Le Carlton scoort een 8 uit 10 op basis van 1 reviews.