Kleine hotelsWeer vandaag22°15°
7,1

We hebben een aantal aanbieders voor Ibis Styles Amiens Cathedrale voor je op een rij gezet:

3 reviews over Hotel Ibis Styles Amiens Cathedrale in het Nederlands

Voor 1 nachtje is het goed

Marco van Mil
7-3-2019

Mooi gelegen hotel wel iets moeilijk te vinden in de stad. Op korte loopafstand van de prachtige kathedraal . Parkeren vlakbij in de 24/24 parkeergarage voor €8,50 per 24uur. Bedden zijn slecht, kamers redelijk en ontbijt is goed verzorgd. Voor 1 nachtje is het goed te doen.

Gereisd Met oudere kinderen in Fri Feb 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Ruime familiekamer.

Carin
27-7-2013

Hotel ligt bijna naast de kathedraal, heel centraal. Wij hadden Amiens uitgekozen als tussenstop, dus twee dagen geweest. Dan heb je het meeste ook wel gezien. Het is jammer dat er door de oorlog veel niet meer in oude staat is. Neemt niet weg dat het sfeervol is herbouwd. Ontbijt was prima, je kon zelf sinaasappels persen. Personeel was erg vriendelijk, kinderen kregen een welkoms cadeau en je mocht de hele dag koffie of theeketel croissant pakken.

Gereisd Familie in juli 2013

Prima ple.

jij_buijs
17-11-2011

Hotel "All Seasons Amiens Cathedrale" is een prima plek grensend aan het centrum van Amiens. Het hotel bestaat uit een aantal voormalige panden die samengevoegd zijn. Er is ook binnenplaats waaraan een aantal kamers zijn gesitueerd. Wij hadden kamer 301 gelegen op de begane grond. De kamers zijn ruim en netjes en voorzien van airco. De badkamer is ook prima.

Gereisd Met partner in oktober 2011

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Disco, Rookruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesFietsverhuur, Handdoeken(service), Kluis, Krant, Schoenpoetsservice, Stomerij, Wasserette

• ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeerplaats

• WatersportVissen
  • BuitensportenFietsen, Golfbanen, Hiken
  • Sport & SpelDarts, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Ibis Styles Amiens Cathedrale in Amiens, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Ibis Styles Amiens Cathedrale zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.