Hotel Royal Picardie

Kleine hotelsWeer vandaag1°-1°
Hotel Royal Picardie

4 reviews over Hotel Royal Picardie in het Nederlands

Een hotel waar je nog vers geperst sinaasappelsap vindt bij het ontbijt!

Voor mij is er niets op aan te merken. Alleen lof en wij komen zeker terug.

Gereisd anders in augustus 2018

Rustige kamers, uitstekende bedden

Henny,
27-7-2018

Rustige kamers, uitstekende bedden. Thee- en koffiefaciliteiten ruim voldoende aanwezig. Badkamer zou schoner kunnen.

Gereisd anders in juli 2018

Bijzonder attent en vriendelijk personeel. Lekker gegeten in het restaurant. Omgeving is mooi en veel bezienswaardigheden.

Gereisd anders in december 2016

We hebben een aantal aanbieders voor Royal Picardie voor je op een rij gezet:

Fantastisch hotel met uitstekende faciliteiten en een heerlijke keuken, waar met verse lokale producten gewerkt wordt. Dat proef je!

Voor mijn werk moest ik vroeg weg en dan staat een uitgebreid ontbijtbuffet klaar.

Ik vind het een plezierige ambiance, vriendelijk personeel. Alle ruimte om even te werken in een zaal of de bar, gratis wifi natuurlijk.

Een verademing vergeleken bij al die onpersoonlijke ketenhotels!

Gereisd anders in augustus 2015

We hebben een aantal aanbieders voor Royal Picardie voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Royal Picardie in Albert (Somme), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Royal Picardie zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.