Hotel Royal Picardie

Hotel Royal Picardie
9,3

We hebben een aantal aanbieders voor Royal Picardie voor je op een rij gezet:

2 reviews over Hotel Royal Picardie in het Nederlands

Bijzonder attent en vriendelijk personeel. Lekker gegeten in het restaurant. Omgeving is mooi en veel bezienswaardigheden.

Fantastisch hotel met uitstekende faciliteiten en een heerlijke keuken, waar met verse lokale producten gewerkt wordt. Dat proef je!

Voor mijn werk moest ik vroeg weg en dan staat een uitgebreid ontbijtbuffet klaar.

Ik vind het een plezierige ambiance, vriendelijk personeel. Alle ruimte om even te werken in een zaal of de bar, gratis wifi natuurlijk.

Een verademing vergeleken bij al die onpersoonlijke ketenhotels!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Royal Picardie in Albert (Somme), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Royal Picardie zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Royal Picardie scoort een 9.28 uit 10 op basis van 24 reviews.