Camping Municipal du Velodrome

9 reviews over Camping Municipal du Velodrome in het Nederlands

Simpel

Annemieke
17-8-2017

Om deze camping en omgeving te beschrijven is n beetje moelijk. Als je door t stadje komt rijden denk je : waar ben ik aanbeland😅. De camping zelf heeft mooie plekken, vriendelijke mw die engels behrijpt en niet heel goed spreekt. Het sanitair is een griebus vondenden wij, maar wel goed schoon. Het unisex sanitair is niet aan mij Besteed. Maar we hebben er toch 5 hele fijne dagen gehad! Een mooi natuurgebied direct naast de camping en de oude binnenstad heeft wel iets. Wat ons erg opvirl is de vriendelijkheid van alle bewoners! Iedereen groet iedereen. Wij hebben in de omgeving gedaan: gekanoed van Frise naar Cappy, Le Petit Train, rommelmarkten, de grotten van Naours, waterfietsen op de vijver naast de camping. Supermarkten genoeg in de buurt. En de plaatselijke markt op zaterdagmorgen. Al met al leuk geweest.

Goede camping

C.R.SPITS
1-1-2017

Bij toeval hier terecht gekomen. Achteraf geen spijt gehad. Kunt prima overnachten hier. De omgeving is zeer de moeite waard. Indrukwekkend.

Albert is niet zo bijzonder maar biedt alle winkels die je nodig mocht hebben.

leuke rustige camping

fendt
23-10-2016

Verschillende keren hier al geweest, goede plek om de oorlogsgraven te bekijken, 1914/1918. Rustige camping met grote plaatsen. De wc en douches zijn verouderd, het water is al jaren lauw. Al jaren beklagen wij ons er op. Geen verbetering!

Mooie verzorgde, rustige camping

Hans
19-7-2016

Campingplaatsen zijn ruim en verzorgd.

De toiletgroepen kunnen wel iets moderner. Zijn wel schoon!

Verademing

Jaapbr
23-9-2015

Een rustige camping, zeer goed onderhouden. Hoewel de beheerder niet permanent aanwezig is kun je er altijd terecht: zoek een plek en installeer je. Voor de aanwezige gasten (ca 15) voldoende sanitair, netjes en schoon. Geen wc bril. Enige minpuntje is de afwas faciliteit: slechts grote bakken met lauwwarm water. Bakker komt 's morgens de broodautomaat vullen en maakt rondje over de camping, ook voor het beperkte aantal gasten. Midden in historisch gebied van WO I en voorts als camping onderweg een uitstekend adres. Route vanaf rotonde aan oostzijde van de stad aangegeven. En dat alles voor 14 euro! Geen vertier voor kinderen

Netjes en rustig, een aanrader!

Joke
9-8-2015

Fijne overnachtingsplek. Mooie omgeving met visvijvers vlakbij. Supermarkt en restaurantjes zijn vlak bij. Voor een snelle hap is de McDonalds op vijf min. rijden. Slagboom reeds dicht, geen nood. De poort kan altijd door een hulpvaardige campinggenoot open worden geschoven. Zoek een plekje en betaal 's ochtends bij de beheerder. Hoe relaxed!

Gewoon goede en nette basiscamping

Paul
3-7-2015

Rustige camping, aan de rand van het stadje Albert, het centrum ligt op ruim 10 minuten loopafstand. Doortrekcamping, maar zeker ook een camping waar je langer kunt staan.

De camping is eenvoudig, met afgebakende staanplaatsen. Goede wifi bij de receptie. Schoon sanitair en alle basisvoorzieningen, zoals een verzamelpunt voor het chemisch toilet. De beheerster is er 's ochtends en 's middags een paar uur. Stokbrood en croissants worden elke dag om 08.00 uur vers gebracht en in de broodmachine geplaatst. Werkt prima.

goed verzorgde camping, ideaal voor "trekkers"

Coby en Arie van Rijn
20-6-2015

Geen poespas, mooi sanitair en ook lekker schoon.Wij betaalden slechts 14 euro voor 2 personen, caravan en elektriciteit.'s morgens vers brood te verkrijgen via een automaat.

heerlijk rustige camping

Karin
6-9-2013

Deze camping wordt goed onderhouden. Het is een mooie camping. Er staan maar 3 vaste staanders. De camping was voor meer dan de helft leeg toen wij er stonden. Heerlijk rustig dus en geen last van gillende kinderen. Ook Engelsen staan hier, terwijl de campingeigenaar geen woord engels kan. Dit was zeker een minpunt, want dit leverde miscommunicatie op. Af en toe hoor je wel een trein langs komen, maar wij vonden dit niet echt hinderlijk. Het sanitair is sober, maar op zich netjes. Er waren geen wc brillen. Voor de kinderen is er eigenlijk niks. Wel een groot meer vlakbij, maar daar kun je niet in zwemmen. De plaats Albert is mooi en er zijn supermarkten genoeg. Al met al raden we de camping wel aan. Het is ook een doortrek camping. Veel mensen die er kwamen bleven maar 1 nacht, terwijl in de buurt best wel veel te zien is.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Municipal du Velodrome in Albert (Somme), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Municipal du Velodrome zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.