Albert (Somme)

We hebben een aantal aanbieders voor Albert (Somme) voor je op een rij gezet:

We hebben een aantal aanbieders voor Albert (Somme) voor je op een rij gezet:

Reviews over Albert (Somme)

Een hotel waar je nog vers geperst sinaasappelsap vindt is

Viviane,
    17-8-2018

Een hotel waar je nog vers geperst sinaasappelsap vindt bij het ontbijt!

Voor mij is er niets op aan te merken. Alleen lof en wij komen zeker terug.

Gereisd anders in augustus 2018

Rustige kamers, uitstekende bedden

Henny,
    27-7-2018

Rustige kamers, uitstekende bedden. Thee- en koffiefaciliteiten ruim voldoende aanwezig. Badkamer zou schoner kunnen.

Gereisd anders in juli 2018

Simpel

Annemieke,
    17-8-2017

Om deze camping en omgeving te beschrijven is n beetje moelijk. Als je door t stadje komt rijden denk je : waar ben ik aanbeland😅. De camping zelf heeft mooie plekken, vriendelijke mw die engels behrijpt en niet heel goed spreekt. Het sanitair is een griebus vondenden wij, maar wel goed schoon. Het unisex sanitair is niet aan mij Besteed. Maar we hebben er toch 5 hele fijne dagen gehad! Een mooi natuurgebied direct naast de camping en de oude binnenstad heeft wel iets. Wat ons erg opvirl is de vriendelijkheid van alle bewoners! Iedereen groet iedereen. Wij hebben in de omgeving gedaan: gekanoed van Frise naar Cappy, Le Petit Train, rommelmarkten, de grotten van Naours, waterfietsen op de vijver naast de camping. Supermarkten genoeg in de buurt. En de plaatselijke markt op zaterdagmorgen. Al met al leuk geweest.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

Goede camping

C.R.SPITS,
    1-1-2017

Bij toeval hier terecht gekomen. Achteraf geen spijt gehad. Kunt prima overnachten hier. De omgeving is zeer de moeite waard. Indrukwekkend.

Albert is niet zo bijzonder maar biedt alle winkels die je nodig mocht hebben.

Gereisd met partner in mei 2015

Bijzonder attent en vriendelijk personeel

Aad W,
    15-12-2016

Bijzonder attent en vriendelijk personeel. Lekker gegeten in het restaurant. Omgeving is mooi en veel bezienswaardigheden.

Gereisd anders in december 2016
Albert (Somme) scoort een 7 uit 10, op basis van 2 reviews