Pays de la Loire

We hebben een aantal aanbieders voor Pays de la Loire voor je op een rij gezet:

Reviews over accommodaties in Pays de la Loire

Rita Jansen,
    11-4-2019

Goed zwembad en speeltuin en gezellige camping

Gereisd met jonge kinderen in juni 2018

Voor 1 week prima!

M.W. van der Meer,
    12-1-2019

Leuke camping maar wel erg vol. Kleine plekken en erg veel stacaravans. Wij hadden een stacaravan geboekt via touroperator en de accommodatie op zich was prima! Superschoon en netjes. Het nederlandse beheerdersechtpaar zeer vriendelijk! Camping met veel mogelijkheden en vermaak. Goede voorzieningen in de buurt. Voor een weekje was het prima maar dat was voor ons ook lang genoeg. Gelukkig stonden we een beetje achteraf en dat was, ondanks dat de caravans erg dicht op elkaar stonden, toch een redelijk rustige plek. Voor kinderen prima! Mooi zwembad, veel te doen en veel kinderen aanwezig. Wil je lekker aan het strand liggen ga dan naar Plage de la Mine. Is even 10 minuutjes rijden maar dan heb je wel een fantastisch strandje met strandtent!

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

Leuke vakantie, heel veel te doen in de omgeving

Fam pouladis,
    10-1-2019

Wij waren vrij vroeg in de schoolvakantie, hierdoor had onze oudste van 11 de eerste week weinig aansluiting. Onze stacaravan was vanuit de camping geboekt, helaas veel splinters door het houten terras. Ook veel privé stacaravans.. Het is een leuk zwembad. We hadden een babypakket besteld, deze was niet aanwezig bij aankomst. Omdat de jongste al 3 was hebben we het laten zitten, hiervoor hebben we wel voor 3 apparaten WiFi gekregen omdat ze geen geld terug konden geven. Auto's rijden vrij hard op de camping en soms is de beschutting vrij hoog, dus kinderen hebben dan geen overzicht. De zee is prima te bezoeken met de auto, er is ook genoeg parkeerplaats. Het stadje is klein en knus, de markt is leuk en voor de kleintjes een draaimolen. Er is veel te doen in de omgeving. Het aquapark O'gliss klimpark Indian forest waren super leuk. Voor onze kinderen 3, 5, 11 genoeg te doen. Le chateau des avonturiers is ook aan te raden.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

V. Slot,
    15-10-2018

Wat een vriendelijk stel mensen de eigenaren Remond en Laëtitia, wat een gemak om in het Nederlands te kunnen praten en wat fijn dat ze zoveel informatie hebben over de omgeving. De omgeving is werkelijk prachtig, schilderachtige routes en dorpjes, en vergeet bij een bezoek zeker de stad Le Mans niet. Indrukwekkend en boven elke verwachting. Je rijdt er gemakkelijk op af en parkeren geen probleem. Heb je kinderen in de leeftijd tot 12 jaar? Dan is deze camping zeker een aanrader. We hebben zelden zoveel enthousiasme gezien bij de kinderen die we spraken over het spelaanbod. De velden zijn prachtig, met mooie lodges en mobil homes. Het achterste veld is nog 'under construction', ach ook zij kunnen niet alles tegelijk. We wensen hen heel veel succes!

Gereisd met partner in augustus 2018

Gezellige kleinschalige camping met NL eigenaar

Niels,
    19-8-2018

Gezellige, kleinschalige, rustige camping. Zeer vriendelijke en hulpvaardige Hollandse eigenaar. Het zwembad is relatief klein maar aangezien de camping klein is stoort dat niet. Het water is zeer schoon en lekker verwarmd. De kinderen maken snel vriendjes en vriendinnetjes. Speelveld wat vergane glorie (oude zelf gemaakte doeltjes, gras niet op tijd gemaaid waardoor veel onkruid). Wel leuk springkussen. Midgetgolfbaan heeft opknapbeurt nodig. We waren van plan 1-2 nachten te blijven maar we zijn 5 dagen gebleven.

Gereisd met jonge kinderen in Wed Aug 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)