1.417

vakantie Pays de la Loire

Reviews over accommodaties in Pays de la Loire

Je merkt niet dat je in een grote stad staat.

Hans,
    10-10-2018

Prima camping, in alle opzichten. Bijna parkachtig en in een klein dal gelegen. Je moet wel reserveren want hij staat meestal behoorlijk vol, ook in voor- en naseizoen.

Ze hebben een lange middagpauze. Als je tijdens de middagpauze aankomt voor een plaatsje moet je voor de slagboom wachten omdat de receptie urenlang is gesloten. Niet commercieel, lastig voor arriverende gasten en eigenlijk onbegrijpelijk voor zo'n grote stad. Het zwembad ligt NIET op de camping, maar aan de overkant van de drukke straat. Het kampeergedeelte ligt in het achterste deel van de camping waardoor je nauwelijks merkt dat je in een stad staat.

Chapeau echt fantastisch.

Janny,
    10-9-2018

Eind Augustus 1 nachtje geweest op deze leuke camping.Wat een verademing nadat we wel 5 campings langs geweest waren die alleen Mobile Home's hebben.Vriendelijke ontvangst/heel schoon sanitair.Op de fiets naar het plaatsje en daarna naar het strand waar we heerlijk gegeten hebben.Van de Disco geen last gehad.We komen zeker terug voor meer dagen.

Hele fijne vakantie!!

Fam Ruijters,
    28-8-2018

Wij hebben met onze 3 kinderen (7, 5, 2) enorm genoten. Mede mogelijk gemaakt door het mooie weer! Vooral de oudste 2 vermaakten zich erg goed. Hele tijd 1 nederlandse meid in het animatie team. Zij was bij elke activiteit aanwezig. Erg genoten van de de activiteiten en shows.

Zijn 1 dag naar piraten kasteel geweest. Erg leuk voor de kids en paar mooie dagen aan het strand gehad! Verder niet veel van de omgeving gezien. Kids vermaakten zich prima op de camping met gemaakte Nederlandse en Belgische vriendjes

Wij zaten in een mobile home. Erg netjes en schoon! Ook ideaal dat de bedden los staan. Konden we in 1 kamer de bedden stappelen zodat ons campingbedje er kon staan.

Wel kunnen ze meer uit de winkel en het restaurant halen.

Heerlijke vakantie!

Saskia,
    26-8-2018

Erg leuke camping! Mooie caravans met een vaatwasser, airco en tv. De caravan was schoon. De hele dag animatie voor wie daar zin in heeft. Alles in het Frans maar dat weet je bij het boeken en voor ons geen probleem. Je kan er eenvoudig eten maar wij vonden het prima! Vriendelijk personeel en klein winkeltje voor de kleine boodschappen. Veel te doen in de omgeving. Klimpark, Sables d’olonne, Ile de Ré, Noirmoutier en Ile etc. Super U supermarkt op loopafstand. In Jard sur Mer heerlijk gegeten bij Le Sloop. Reserveren noodzakelijk. Leuk plaatsje met haven. Plage de la Mine een prachtig strand. Kortom een aanrader!

Mooi gebied, camping geen aanrader voor kampeerder

De Boer,
    25-8-2018

Postief:

Dicht bij kust

Leuk zwembad

Sanitair was zeer schoon.

Negatief:

Overwegend mobile homes en zeer weinig kampeerplekken

Uitsluitend Franstalig. Geen enkele Nederlander

Geen toiletpapier in sanitair gebouw. Dit mag je wel verwachten van een 4 sterren camping.