Pays de la Loire

Reviews over accommodaties in Pays de la Loire

Geweldig!

Kirsten,
    11-3-2019

Camping is netjes schoon en hygiënisch. Vriendelijk personeel van touroperator en van de camping zelf. Prachtig zwembad leuk horeca tent. Klein stadje op kwartier fietsend 10 min rijden. Ik heb er zelf gewerkt en heb het zelf beleeft! Gewoon prachtig daar

Gereisd met vrienden in mei 2017

Voor herhaling vatbaar (2019 gaan we weer)

A. Brokamp,
    11-3-2019

een mooie gezellige familie camping voor kinderen tot 15 jaar. super mooi sanitair mooie ligging 1 kilometer van strand. veel uitgaansmogelijkheden. Elke dag iets voor de kinderen. De camping zelf doet alle moeite om het hun gasten naar de zin te maken. Leuk dorpje waar in de zomermaanden veel voor de gasten gedaan wordt. weekmarkt zowel woensdag en vrijdagavond een gezellige avondmarkt waar men veel onderneemt voor de gasten. o.a. spellen dansavonden etc.

Gereisd met partner in Sun Jul 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Helemaal top en voor herhaling vatbaar.

Siert en Ingrid,
    11-3-2019

Drie dagen gelogeerd in la Bergerie, bij Hemko en Martine. Erg gastvrije mensen en Een fantastisch vakantiehuis voorzien van alle gemakken, er ontbreekt niets voor een comfortabel verblijf, compleet ingerichte keuken met alle luxe die je thuis gewend bent, uitstekende bedden en grote badkamer, televisie ook met de alle Nederlandse zenders, dvd en tot onze verbazing zelfs een Wii spelcomputer, goed gevulde boekenkast. Overal is aan gedacht, linnengoed, handdoeken in overvloed, koffie en thee, peper, zout, olijfolie en diverse kruiden en specerijen staan als standaard in de keuken. Een klein maar prima zwembad voor de warme dagen. In de avond hoor je de zee op de achtergrond en in de omgeving is genoeg te zien en te beleven. Wij hebben de drie dagen genoten van het huis de omgeving en de gastvrijheid van dit gepassioneerde stel. Kortom een aanrader voor een kort of een heerlijke vakantie in deze mooie omgeving.

Gereisd met partner in Fri Mar 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Prachtige camping

Annelie Roelfs,
    14-2-2019

Voordelen: - prachtig zwembad - vriendelijke medewerkers (1 Vlaamse receptioniste, 1 Nederlandse Animator) - veel Nederlandse kinderen op de camping - dorpje is klein maar toeristisch, je kunt er lekker eten en er is minimaal 1x per week markt. - het zandstrand is prachtig. Voor kinderen wel ver lopen, wij hebben de kinderfietsen meegenomen. - grote supermarkten (o.a. Lidl) in de buurt

Tips: - bestel geen linnenpakket, je krijgt namelijk alleen een kussenhoes en een laken, geen dekbedovertrek. Wij hadden vieze dekens en alleen een los laken eronder beviel ons niet goed. Ook voor woelende kinderen zijn kriebelende dekens geen pretje. - zorg dat je op tijd bij de kinderclub bent, vol is namelijk echt vol. De club is wel erg leuk, goed georganiseerd en voldoende gemotiveerde begeleiders. - je kunt in het dorpje een Rosalie huren (4 of 6 persoons fiets) erg leuk!

Het is een prachtige camping!!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

Geweldig!

Linette,
    24-11-2018

Gezellige familie camping! Bij het zwembad waan je je in een resort!! Gezellig kids club. Er was 1 Nederlands sprekende animator en 1 Nederlands sprekende receptioniste! Elke ochtend vers stokbrood!! De accomodaties waren netjes. Ook campingplekken voor eigen kampeermiddel maar voornamelijk sta caravans. Binnenzwembad kun je je ook prima vermaken op een regenachtige dag. Strand en centrum op loop afstand. Veel te doen en te zien in de omgeving!!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018