1.417

Reviews over accommodaties in Pays de la Loire

Geweldig!

Linette,
    24-11-2018

Gezellige familie camping! Bij het zwembad waan je je in een resort!! Gezellig kids club.

Er was 1 Nederlands sprekende animator en 1 Nederlands sprekende receptioniste!

Elke ochtend vers stokbrood!! De accomodaties waren netjes. Ook campingplekken voor eigen kampeermiddel maar voornamelijk sta caravans. Binnenzwembad kun je je ook prima vermaken op een regenachtige dag. Strand en centrum op loop afstand. Veel te doen en te zien in de omgeving!!

Top vakantie!

Mario,
    15-9-2018

Zeer schone, gezellige, gastvrije camping met een heerlijk zwembad.

topcamping met super zwembad en sanitair

Hans,
    9-9-2018

Prachtige camping, grote staanplaatsen, direct aan zee, uitmuntend sanitair

Camping op een fantastische ligging (strand/dorp)

Manon,
    26-8-2018

Dit jaar voor de 5e keer onze vakantie gevierd op deze zeer fijne, gemoedelijke camping. Alle mensen van de camping zijn zeer vriendelijk, je hebt absoluut niet het gevoel dat je een 'nummer' bent. De camping is zeer goed onderhouden en bestaat uit kampeerplekken en huuraccommodaties. Het zeer levendige dorpje en strand is op loopafstand wat maakt dat deze camping op een uitstekende plek ligt. De camping is voor zowel jonge gezinnen als gezinnen met oudere kinderen zeer geschikt. Wij hebben in al die keren dat wij hier zijn geweest veel dezelfde mensen (zowel NL als FR) gezien. Dit betekent dat niet alleen wij maar ook andere mensen zeer te spreken zijn over Les Ecureuils. Wij gaan hier zeker weer naar terug. Echt een aanrader!

Mooie, schone camping aan de Loire

Paul,
    24-8-2018

Camping ligt in een bos met besloten plaatsen.

Enkele plaatsen hebben een uniek uitzicht over de Loire.

Nieuw, mooi en schoon sanitair.

Goede uitvalsbasis voor een fietstocht langs de Loire

The campsite manager, Responsable réservation, 24-10-2018

Dear Paul,

Thank you for your comment about our campsite!

We are pleased that you enjoyed your stay here with us! Indeed, our camping is situated in the nature, with a very nice view over the Loire and that offers many opportunities.

We will be happy to see you again in our campsite or in another of the brand Huttopia.