Camping Domaine de la Brèche

Camping Domaine de la Brèche
8,6

19 tips over Camping Domaine de la Brèche

Angelique, 19-7-2016

Stadje Saumur met kasteel en winkels

Abdij Fontevraud

Chateau de la Brézé met ondergronds kasteel

M van Duijn, 14-7-2016
Tips: Kasteel Usse, zondagmarkt Saumur, de grotten in Forges en Bioparc (dierentuin) Doue la Fontaine. De safaritent tot slot heeft ons hart gestolen. Ziet er niet alleen erg leuk uit maar is ook heerlijk om in te verblijven.
Patrick, 24-8-2015
Stacaravan Z04 is rustig gelegen aan de zij/achterkant van de camping. is dus wel even lopen vanaf de receptie/zwembad, maar je hebt bijna geen buren en alleen de golfbaan en de manage achter je.

We hebben een aantal aanbieders voor Domaine de la Brèche voor je op een rij gezet:

Michiel, 30-7-2015
Als je een rustige stacaravan wilt hebben boek er dan een aan de buitenrand aan het golfparcours.
Saskia, 21-9-2014

Erg leuk was de dierentuin in Doué la Fontaine, zeker een bezoek waard voor jong en oud.

Restaurant Le Caveau in Doué la Fontaine, foués (soort van pittabroodjes) is de (enige) specialiteit. De kids hebben genoten van deze "ouderwetse" maaltijd. Zeer vriendelijke bediening.

Château Brézé, prachtig en interessant.

Olaf, 6-8-2014
Saumur is uiteraard de moeite waard. Maar eigenlijk is Chinon (op een halfuurtje rijden) een veel leuker plaatsje.

jvr, 10-5-2014
In de vijver bij de camping hebben wij meerdere beverratten gezien. Deze dieren doen niets, maar wij waren toch blij dat we niet met een open tent aan het water stonden!
jolavo1, 11-9-2013
Breng een bezoek naar Saumur (boot, fiets, auto) - zie de agenda van de Manege van Cavalerie Noir voor de shows. Ga zeker naar de tryglodieten woningen, champignonmuseum en voor kinderen is het kasteel in Breze een aanrader (extra activiteiten in de zomer zoals broodbakken). Daar kan je ook best voor wijnproeven! Museum/ Kasteel van Leonardo da Vinci ligt op een uur afstand.
jcb, 2-9-2013
Puy de Fou is 1,5 uur rijden en erg de moeite waard, wij konden gratis er naar toe omdat we een abonnement op de Efteling hebben! Angers is ook een leuke en mooie stad ongeveer 1 uur rijden. Cave Louis de Grenelle in Saumur heeft heerlijke bruisende wijnen en een leuke tour door de cave.
Ilse, 1-9-2013
Genoeg kastelen en leuke dorpjes in de omgeving.