Camping Du Lac

Meer camping info

13 reviews over Camping Du Lac

• 2018
    9Erwin Over24-08-2018

Het waren twee geweldige weken

Twee weken op deze geweldige kleinschalige camping in een chalet verbleven. Vriendelijke ontvangst door campingeigenaren Thomas en Christelle. Mooi goed onderhouden terrein met ruime staanplaatsen en goede accommodaties. Sportveld met voetbaldoelen,pingpongtafel en badmintonnet. Door zwembad en het meer zijn er genoeg mogelijkheden voor verkoeling en recreatie. In de omgeving dagjes uit geweest naar o.a. pretpark, dierentuin en Le Mans. Voor kinderen zijn er in het hoogseizoen ook activiteiten. Echte aanrader!!

• 7Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

• 9E. van Hoorn10-08-2018

Zeer leuke camping

Bij aankomst mochten we zelf plekje uitzoeken. We kozen met uitzicht op het meertje. Zeer rustige camping. Eigenaar is zeer vriendelijk. Op maandag is er om 18.30 uur een welkomstdrankje(witte wijn en rosé) en wat stokbrood met verse paté uit de streek. Leuk zwembadje(overdekt). Voor ons een top camping

Gereisd met partner in juli 2018

• Oude reviews

6Eduard Bruinink01-07-2017

Uitstekende franse gemeente camping.

Prima camping in een mooi gebied, wel veel fransen, staat aan een meer, mooi uitzicht, weinig Nederlanders, fijne franse sfeer, heel aardige eigenaren, spreken zelfs nederlands.

• 7Eetgelegenheden
    • 7Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in juni 2017

• 9allvdsanden29-08-2016

mooie rustige camping

wij hebben deze camping voor 1 overnachting gebruikt( met twee huishoudens) op onze reis naar het zuidwesten van Frankrijk. zeer vriendelijke ontvangst en we mochten zelf een plekje kiezen, wij kozen voor een plekje aan het meer.de camping is mooi aangelegd en netjes onderhouden.het zwembad(niet al te groot) was voor ons voldoende om even af te koelen na de autorit. eigenaar spreekt een beetje nederlands en heeft graag nederlanders op het terrein (althans hij gaf ons dit gevoel). brood kun je van te voren bestellen en vanaf 8.30 uur afhalen. het is een rustige camping gelegen aan een meer waar je kunt vissen(grote karpers gezien )en watersporten kunt beoefenen.volgens ons geen camping voor pubers/tieners.Sanitair is netjes en schoon!! als je s 'avond wat later nog buiten zit komt de eigenaar(op zijn rondje over de camping) netjes op vriendelijke en ongedwongen wijze vragen of je rekening wilt houden met de buren ,TOP zo kan het ook!!

• 8Staat v/h sanitair

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2016

• 9janneke27-08-2016

Wat een droomplek!

Wij kwamen hier voor een tussenstop, maar bleven 2 nachten en als het aan mij had gelegen waren we 3 weken gebleven. Bij aankomst mochten we zelf een plek uitzoeken, de eigenaar had zelf al een mooie plaats voor ons in gedachten en ooooh, wat was dat prachtig! Uitzicht over het meer en een gigantisch grote plek. Alle kampeerders waren zo vriendelijk. Aan de andere kant van het meer hoorden we de groene specht lachen. Ons hardlooprondje deden we om het meer heen, ideaal. Via het bos aan het meer kwamen we bij een kasteel en wat watervalletjes. Sanitair was helemaal prima. Enige minpuntje was het toch wel kleine zwembad. Maar ook daarin hebben de kinderen zich prima vermaakt. Wij komen zeker terug en dan iets langer!

• 8Eetgelegenheden
    • 10Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2016

• 9Yvonne13-07-2015

Super leuke camping

Camping met gezellige Franse sfeer , die het heel leuk vinden dat je er als Nederlander komt. Camping beheerders zijn ontzettend gastvrij en proberen je overal bij te betrekken. Welkomst avond met gratis streekwijn en belegde broodjes, filmavond, bingo alles goed geregeld. Camping ligt aan een klein meertje en het restaurantje ook. Wij hebben er heerlijk gegeten, drie gangen menu, met drie personen voor zevenenveertig euro. De omgeving is heel mooi en je bent zo in Le mans. Kortom zeker de moeite waard !!!!

• 10Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in juli 2014

• 9Fam. Schijf23-07-2014

zeker een aanrader

perfecte camping voor tussenstop en vakantie met kleine kinderen. heel rustig en vriendelijke mensen. Eigenaar doet alles voor zijn gasten, sanitair glimt en water is warm. enige nadeel er is geen animatie dus niet echt geschikt voor kinderen vanaf 10 jaar want die gaan zich snel vervelen of ze moeten van van savonds badminton of spelletjes doen houden. de eigenaar spreekt frans, engels en een beetje nederlands. wij hier gereserveerd voor de heenreis en op de weg terug gewoon langs gegaan, camping was al gesloten maar belde aan en de eigenaar kwam naar buiten deed het hek open en verwelkomde ons bij naam en mochten een plek naar keuze uitzoeken, toen we hem vroegen naar een restaurantje liet hij mij weten aan restaurant aan het meer op loop afstand, hij heeft voor ons gereserveerd en wij hebben daar met 2 volw. en 2 kids voor €80,= echt zalig gegeten 3x hoofdmenu 2x kindermenu en een fles wijn.. we kunnen deze camping echt aanbevelen en wij zullen er zeker ook nog vaker terug komen.

• 9Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in juli 2014

• 7gspits15-02-2014

Goede plek voor rustzoekers

Het is een goede camping met voldoende huurmogelijkheden van caravans wij komen er al 11 jaar i.v.m. vriendenbezoek de camping is rustig en kent weinig vaste plaatsen. ligging aan het meer is prachtig vooral in de ochtend en avond. Faciliteiten als voetbal, basketbal en minigolf liggen buiten de camping. op zaterdag en zondag komen veel Fransen naar het meer om te picknicken, tevens kun je dan met een boemeltreinje een bepaalde route afleggen. Het dorp Tuffé is een klassiek Frans klein dorpje waar je dagelijks brood kunt kopen en kleine boodschappen in de buurtsuper. De beheerder met zijn vrouw zijn uiterst vriendelijk en behulpzaam en spreken Engels. De omgeving is rustgevend en prettig om met de auto te verkennen, vele brocante's zijn in diverse dorpen te bezichtigen. Los van de camping maar wel naast de camping ligt een restaurant waar u de maaltijd kunt nuttigen

• 5Eetgelegenheden
    • 8Staat v/h sanitair