Hotel Les Jardins de l'Atlantique

8.4Fantastisch

Frankrijk, Pays de la Loire, Talmont St. Hilaire ( Vendee )

Op vakantie geweest naar Les Jardins de l'Atlantique?

8.4Fantastisch

We hebben een aantal aanbieders voor Les Jardins de l'Atlantique voor je op een rij gezet:

5 reviews over Hotel Les Jardins de l'Atlantique

• 6M.17-08-2017

We hadden er heel wat meer van verwacht !

Vriendelijk personeel, kraaknet en fris bed- en badlinnen verouderd hotel (aan opfrisbeurt toe), all-in kan je eerder omschrijven als : volpension met dranken inbegrepen, beperkte keuze uit dranken in de bar, beperkte keuze bij het buffet (4x in de week prinsessenboontjes bij warm buffet en iedere dag asperges bij het koud buffet), ontbijtbuffet (dagelijks hetzelfde) en enkel keuze tussen een plakje kaas en ham, confituur of chocopasta geen zeezicht vanuit het restaurant

Gereisd met partner in augustus 2017

• 9Damien15-09-2016

goed hotel, zijn drie sterren waard

Ontbijt eenvoudig maar lekker, avondmaal goed. Super nette kamer, wifi werkt maar traag, wel gratis. Rust was bij ons tijdens de nacht dik ok. Vriendelijk personeel, leuk zwembad, gewoon dit hotel is een aanrader behalve twee kleine minpuntjes : geen frigo op kamer (hadden zelf koelbox mee die werkte op elektriciteit) en niets van drinken te krijgen tussen half drie en half zes, alle bars gesloten

Gereisd met partner in september 2016

• 9Erna06-08-2015

Goed hotel (prijs/kwaliteit)

We hadden een Pinede kamer geboekt (is de goedkoopste kamer). De kamer naast ons was niet geboekt en deze kregen we er gratis bij. Receptie/persoon was erg vriendelijk en dacht goed mee. Fietsen verhuur ter plekke, hebben wij gebruik van gemaakt en is een echte aanrader. Strand is op fietsafstand of 5 minuten met de auto. Super strand met 1 km lange zandstranden als het eb is. Hotel heeft een mooi binnen- en buitenbad met een heerlijk grasveld waar je kunt liggen. Zwembad is super leuk (groot). 1x gebruik gemaakt van dinerbuffet. Stelde niet veel voor, het is leuker om te eten in het plaatsje Les Sables 'd Olonnes. Ontbijt was prima, maar echt 3*, geen luxe. Wij vonden het voor 3 nachten een prima hotel. Minpunt: alles is in het frans aangegeven. Ook de activiteiten e.d. 95% van de gasten is volgens ons ook frans. WIFI is gratis voor 3 dagen en was zeer goed.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2015

• 9Van Robays Regine01-08-2008

tof hotel met leuk groot zwembad

prima hotel, lekker eten met galadiner en zeevruchtenfestival, groot binnenzwembad en een deel buiten, vriendelijk personeel, prima prijs/kwaliteit, heel grote kamers

Gereisd met familie in augustus 2008

Hotel Les Jardins de l'Atlantique info