Camping La Bolée d'Air

36 reviews over Camping La Bolée d'Air in het Nederlands

Fantastische pek

Mevr. J. M. Verkouter-Heijnsbroek
5-7-2016

Kleinschalige camping. Heel goed onderhouden, vriendelijk personeel. Wij verbleven in een nieuwe XXL stacaravan. Familie verbleef er ook 3 dagen met eigen caravan en waren zeer tevreden over de ruime plaatsen en accomodaties. Op nog geen kilometer van een heerlijk strand.

Heerlijk genoten

Frank
19-3-2016

Een prima camping, netjes en vriendelijk personeel. Scherp op calamiteiten.

Het zwembad is voorzien van toezicht.

Met de auto ben je zo bij het strand waar ook voldoende plaats is om de auto te parkeren.

De plekken zijn afgescheiden door een "heg".

Zeker een camping waar wij terug komen!

Supermarkt op de camping was niet veel, maar supermarkten op kleine afstand.

We waren er met kinderen in de leeftijd van 6,8 en 15 jaar.

Leuke levendige camping, genoeg te doen voor de kids en veel live muziek in de avonden. Jammer dat alles op de Fransen gericht is. Als je van rust houdt dan niet deze camping kiezen. Muziek duurt tot laat in de avond. Jeugd voetbalt na twaalven ook nog in de voetbalkooi. Regel na bepaalde tijd stilte bestaat hier niet. StaanPlaatsen zijn prima, wij hadden gelukkig ook schaduw maar dat is niet bij allemaal het geval. Sanitair is schoon en wordt bijgehouden, als het vuil is komt het door de mensen zelf. Wat ons wel irriteerde was het harde rijden over de paden. Personeel vriendelijk, zeker in het campingwinkeltje waar heerlijke croissants werden verkocht. Zwembad is niet groot maar oogt gezellig alleen is het water erg koud. Ligbedden voldoende aanwezig. Het was een zeer leuke vakantie maar niet een camping om terug te komen voor ons. Omgeving is rustig maar je kan ook de toeristische plaatsen opzoeken zoals La Tranche Sur mer of Les Sables d'Ollone.

Viva la France

Fam.C
6-8-2015

Zeer goede vriendelijke schone Camping met leuke animatie voor kinderen

Goede service met top personeel .Alles erg schoon . Iedereen doet erg z'n best .

Absolute aanrader voor Frankrijk liefhebbers.

Dijksterhuis
28-7-2015

Leuke camping, sommige stacaravans zijn afgeschermd door een heg, andere niet, alle hebben een veranda, maar niet allemaal overdekt! Personeel is aardig, maar spreken niet allemaal even goed Engels, dit jaar was er een Nederlander, wel handig? Animatie is in het Frans, en erg luid, ook overdag bij het zwembad staat de muziek vrij hard! Als je van rust houdt is deze camping niet geschikt! Verder hadden wij een hele kleine koelkast waar amper iets in paste, we moesten hierdoor elke dag dag boodschappen doen vanwege de ruimte.

Strand bij longville was een mooi en druk zandstranden met bewaking en een terrasje.

Tranche sur MER is een leuk en gezellig badplaatsje met leuke winkeltjes en gezellige restaurantjes.

Al met al een leuke vakantie met goede temperatuur, 25 graden en een enkele bui, maar we zullen niet weer naar deze camping gaan, vanwege het lawaai en de Frans gerichte entertainment.

Aardig, maar ligt meer aan het gebied!

L. Huiskamp
2-8-2014

Mooie mobile-home. Wij hadden nog wat geluk met staanplaats maar de meeste staan dicht op elkaar. Erg aardig personeel. Behulpzaam. Strand is nog best een eindje lopen, dus blij dat we fietsen hadden. Camping is schoon en verzorgd. Zwembad lijkt op de foto groter dan dat hij is. Jammer dat hij pas om 10.00 uur open ging. De omgeving vinden wij wat saai. Wij houden van natuurschoon en leuke dorpjes en lekker eten op terras. Dan moet je toch een stukje rijden. Leuk in de buurt is dan Jard sur Mer de haven en La Tranche sur Mer is nog leuker. Wat verder is Les sable d'ollones wel leuk ( erg druk! ). Super dicht in de buurt. M.a.w. De Vendee is niet helemaal ons gebied.

redelijke camping

Fam. Schijf
23-7-2014

de camping is netjes, schoon en verzorgt. toiletten zelfs 4x per dag. het strand is toch best een eindje weg zeker met kinderen en een hoop spullen bij je. animatie is in het frans voor ned. kinderen niet echt leuk, ook weinig ned. kinderen dus weinig vriendjes. omgeving is mooi als je daarvan houd, wel veel wind en sávonds koelt het best goed af.

2 weken was genoeg maar wij gaan voortaan toch meer naar het zuiden en meer te doen voor ned. kinderen

Toff plek, rusige streek

nico
22-4-2014

Heel enthousiast ontvangen, buiten de reguliere openingsuren. (Wel enkel franstalig). Propere zwembaden en kampeerplaatsen. Hadde huisje via touroperator en dit was ook nieuw en heel proper. Spijtig genoeg is het buitenbad niet verwarmd zoals de website van touroperator wel aanduid. Maar hadden gelukkig prachtweer. veel fiets- en wandelmogelijkheden in de streek, eveneens vele fietspaden (allemaal nieuw)

Heerlijke camping!

Lorenzo
3-2-2013

verblijf half juli-half augustus 2012. Leuke camping dichtbij het strand.

De omgeving van de camping biedt niet heel mogelijkheden voor dagjes weg, maar het strand op loopafstand is fantastisch. Aanraders in de omgeving zijn La Rochelle en le Sable d'olonne.

De camping zelf is een goed georganiseerde camping. Alle voorzieningen zijn meer dan schoon en worden goed onderhouden. De staanplaatsen zijn ruim en voorzien van voldoende schaduw. Per 2 plekken een paaltje voor de elektriciteit, dus geen kabels over de weg en achter de caravans langs. Zeer goed geregeld.

Personeel is vriendelijk (spreken Frans, Engels en Nederlands).

Zwembad is leuk voor de wat oudere kinderen, maar voor de kleintjes is er een speeltuin, kinderbad en babysanitair.

Enige minpunt was het Franse entertainment. Dit is echt gericht op de Franse bezoekers en duurt meestal tot half 12. Als je dit niet erg vind, dan is dit echt een goede bestemming voor een heerlijke strandvakantie.

Leuke camping dichtbij het strand.

En natuurlijk de Franse viskeuken (moule avec frites)

Personeel is vriendelijk (spreekt alleen Frans en soms Engels)

Zwembad is leuk voor wat oudere kinderen, maar voor de kleintjes is er een speeltuin, kinderbad en babysanitair.

Suncamp Holidays

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping La Bolée d'Air in St. Vincent sur Jard( Vendee), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping La Bolée d'Air zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.