Vakantiehuis Le Bois Berranger

Vakantiehuis Le Bois Berranger
9,4

14 tips over Vakantiehuis Le Bois Berranger

Linda van de Haar, 29-8-2013
Tips: havenstadje Pornic, St Nazaire, Nantes (mn Machines de Ile de Nantes), Noirmoutier met zijn mooie stranden en de passage du Gois (bij laagtij in het donker heel leuk om te doen), etc. ect. Er is heel veel te zien en te doen in de omgeving dat een verblijf de moeite waard maakt.
JW van der Muuren, 26-7-2013
het schiereiland Ile de Noirmoutier, de markt in Challans, met een bootje op het meer bij Apremont, het strand bij Sable D'Olonne en vooral het stadje Pornic met de sfeer van 1850, een half uurtje rijden van Bois de Berranger
mccijvat, 3-7-2013
Nadeel. Weinig fietspaden. Men moet soms langs drukke wegen fietsen.

jan en marjo, 26-5-2013
passage du gois en port du bec
josée en georges, 11-9-2012
Fietsen langs de kust via "Vendée Vélo" is super!
Jeroen en Helga, 10-9-2012
Het restaurant La Pitchounette op 2 km afstand. Heerlijk eten en wat een geweldige bediening.Je kijkt je ogen uit in het restaurant. Het eiland nabij het dorpje wat je via Passage du Goil kunt bereiken. Wat een ervaring. Table D' Hotes bij Tony en Nelly. Wat kan Nelly heerlijk koken. Het plekje Apremont met het kasteel en de rivier om te waterfietsen. Het is ook heerlijk om bij het huis te blijven en te genieten van de rust en het weer en een duik te nemen in het mooie heerlijke frisse zwembad.

G.S. Broer-van der Hak, 9-9-2012
Er is in de omgeving enorm veel te zien en te doen. Tony adviseert met alle soorten van genoegen uitjes voor alle weertypes!!
Roelant, 6-9-2012

Wat te eten voor de lunch? Probeer de Galette: soort pannekoek van volkorendeeg, rijkelijk belegd met hartig beleg naar keuze.

Must see: Passage du Gois; een weg die met de getijden overstroomt; een plaatselijke attractie om kokkels (de schelpen) te oogsten. Als de weg vrij is gaan honderden mensen helemaal los met krabbertjes en schepjes. Fantastisch en bizar evenement! (wel laarzen meenemen..)

Uw gastheer Tony kan u helpen met overige tips.

Dinertip: uw gastvrouw Nelly kan heerlijk koken.

vanoverbeke veerle, 5-8-2012
De uitstappen die de gastheer aanprijst zijn zeker de moeite waard.
Rob, 29-6-2012
Het eiland " Le Noirmoutier" met zijn mooie stranden en gezellige plekjes en markten en de "Passage du Gois.