Hotel Brithotel Les Evens

Kleine hotelsWeer vandaag17°3°

We hebben een aantal aanbieders voor Brithotel Les Evens voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Brithotel Les Evens in het Nederlands

Met jonge kinderen

Goed doorreis hotel

thelostboyscout
13-8-2012

Grote familiekamer, Quick/McDonalds op loopafstand, vlakbij de snelweg met een eigen parkeerplaats, hotel is eenvoudig, maar een prima doorreis hotel. Ontbijtbuffet is eenvoudig. Gratis WIFI op de kamer (code hangt op de kamer).

Meerdere vergelijkbare hotels in de nabijheid.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Brithotel Les Evens in St. Saturnin, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Brithotel Les Evens zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.