Camping Les Rives de Grand Lieu

Meer camping info

68 reviews over Camping Les Rives de Grand Lieu

• 2018
    9Maarten Jan29-07-2018

Kleine camping met zwemmeer.

Kleinschalige camping die centraal ligt tussen Nantes, noirmoutier en pornic, het is er schoon en ruim. De camping is in tweeën gedeeld, links de mobiele home's en rechts de vrije plaatsen.

Gereisd in juli 2018

• 9Ineke Metselaar20-03-2018

Helemaal geweldig!! Voor herhaling vatbaar

Prachtig plekje. We waren met familie, vrienden, kleine kinderen, ter gelegenheid van het huwelijk van onze zoon. Zeer goed uitgeruste camping. Mooie speeltuin voor de kinderen, tipitenten, zwemmen in het meer. Niet ver van de zee en Nantes. Ik kan niet iets "niet goed" bedenken!

• 9Staat v/h sanitair
    • 9Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in juli 2016

• Oude reviews

9Els Oostveen-Willenborg11-08-2016

Deze camping heeft dit jaar nieuwe eigenaren gekregen, daarmee is de camping ook aan een prachtige vernieuwing begonnen. het ziet er allemaal even schoon en leuk uit, geweldig leuk gezin als eigenaren. met hart en ziel aan het werk en in voor wat ook. Zelf een camping plaats kiezen, heerlijk gefietst , ter plaatse menuutje verkrijgbaar, lekker biertje op leuk terras en kortbij in het centrum van alles te vinden. Hoe jammer dat het voor Nederlanders op weg naar zuid Frankrijk niet precies halverwege valt, want je zou iedereen aan willen raden hier minimaal 2 nachtjes te genieten. wat ons betreft trouwens meer hoor! Voor ons zeker een herhaling vatbaar!! Wij wensen de eigenaren heel veel succes en hopen dat zij het grote enthousiasme van nu zullen bewaren!

• 10Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in juli 2016

• 9Liliane23-02-2016

zeer goed

Wij zijn er buiten het seizoen geweest. Mochten zelf een plaats kiezen. Kregen gratis wifi als extraatje. Gemeente camping,rustige omgeving heerlijk om te wandelen. Zwemmen kan in juli en augustus gratis in recreatiepark aan overkant. Enkele straatjes verder groot binnenzwembad. Buiten seizoen geen brood aan camping, het dorp ligt echter op wandel afstand. En is bereikbaar zonder dat je langs de grote baan moet lopen. Zeer vriendelijk ontvangst maar zou in 2016 van uitbater veranderen. Hopelijk zijn die even gastvrij. Zeker voor herhaling vatbaar

Gereisd met partner in september 2015

• 8Fam.de Groot30-07-2015

Super camping

We waren hier in juni. Wat een ontzettend leuke eigenaars. Plek zat en mooi gelegen aan de rivier waar volop gevist werd. Camping staat voor 2 sterren en dat klopt ook wel. Neemt niet weg dat het ons prima bevallen is. Tegenover de camping is een heel groot recreatieterrein waar we prima met onze honden konden wandelen en laten zwemmen. De eigenares Sonia is een top vrouw die altijd behulpzaam is. Omdat ze helemaal verliefd was op de honden heeft ze ze zelfs op het bureaublad van de computer bij decreteerde gezet :-)

Gereisd met partner in juni 2015

• 8fam.fritzsche24-04-2009

vriendelijke, hardwerkende mensen

rustige, gezellige camping. Goede uitvalsbasis voor wijnroutes en de stad Nantes. weinig voor oudere kinderen, ruim voldoende voor de kleintjes. grote plaatsen, nieuw sanitair.

Gereisd met partner in april 2009

0 tips over Camping Les Rives de Grand Lieu