Camping Les Rives de Grand Lieu

Camping Les Rives de Grand Lieu
7,7

6 reviews over Camping Les Rives de Grand Lieu in het Nederlands

Kleine camping met zwemmeer.

Maarten Jan
29-7-2018

Kleinschalige camping die centraal ligt tussen Nantes, noirmoutier en pornic, het is er schoon en ruim. De camping is in tweeën gedeeld, links de mobiele home's en rechts de vrije plaatsen.

Gereisd Anders in juli 2018

Helemaal geweldig!! Voor herhaling vatbaar

Ineke Metselaar
20-3-2018

Prachtig plekje. We waren met familie, vrienden, kleine kinderen, ter gelegenheid van het huwelijk van onze zoon. Zeer goed uitgeruste camping. Mooie speeltuin voor de kinderen, tipitenten, zwemmen in het meer. Niet ver van de zee en Nantes. Ik kan niet iets "niet goed" bedenken!

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2016

Els Oostveen-Willenborg
11-8-2016

Deze camping heeft dit jaar nieuwe eigenaren gekregen, daarmee is de camping ook aan een prachtige vernieuwing begonnen. het ziet er allemaal even schoon en leuk uit, geweldig leuk gezin als eigenaren. met hart en ziel aan het werk en in voor wat ook. Zelf een camping plaats kiezen, heerlijk gefietst , ter plaatse menuutje verkrijgbaar, lekker biertje op leuk terras en kortbij in het centrum van alles te vinden. Hoe jammer dat het voor Nederlanders op weg naar zuid Frankrijk niet precies halverwege valt, want je zou iedereen aan willen raden hier minimaal 2 nachtjes te genieten. wat ons betreft trouwens meer hoor! Voor ons zeker een herhaling vatbaar!! Wij wensen de eigenaren heel veel succes en hopen dat zij het grote enthousiasme van nu zullen bewaren!

Gereisd Met partner in juli 2016

zeer goed

Liliane
23-2-2016

Wij zijn er buiten het seizoen geweest. Mochten zelf een plaats kiezen. Kregen gratis wifi als extraatje. Gemeente camping,rustige omgeving heerlijk om te wandelen. Zwemmen kan in juli en augustus gratis in recreatiepark aan overkant. Enkele straatjes verder groot binnenzwembad. Buiten seizoen geen brood aan camping, het dorp ligt echter op wandel afstand. En is bereikbaar zonder dat je langs de grote baan moet lopen. Zeer vriendelijk ontvangst maar zou in 2016 van uitbater veranderen. Hopelijk zijn die even gastvrij. Zeker voor herhaling vatbaar

Gereisd Met partner in september 2015

Super camping

Fam.de Groot
30-7-2015

We waren hier in juni. Wat een ontzettend leuke eigenaars. Plek zat en mooi gelegen aan de rivier waar volop gevist werd. Camping staat voor 2 sterren en dat klopt ook wel. Neemt niet weg dat het ons prima bevallen is. Tegenover de camping is een heel groot recreatieterrein waar we prima met onze honden konden wandelen en laten zwemmen. De eigenares Sonia is een top vrouw die altijd behulpzaam is. Omdat ze helemaal verliefd was op de honden heeft ze ze zelfs op het bureaublad van de computer bij decreteerde gezet :-)

Gereisd Met partner in juni 2015

vriendelijke, hardwerkende mensen

fam.fritzsche
24-4-2009

rustige, gezellige camping. Goede uitvalsbasis voor wijnroutes en de stad Nantes. weinig voor oudere kinderen, ruim voldoende voor de kleintjes. grote plaatsen, nieuw sanitair.

Gereisd Met partner in april 2009

• Huishoudelijke apparatuurWasmachine

• Warme douchesAanwezig
  • Centrale kookgelegenheidAanwezig

• Autovrij parkJa

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Les Rives de Grand Lieu in St. Philbert de Grand Lieu, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Les Rives de Grand Lieu zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.