Camping de L'Eve

7,7

• Sfeer in stad8,4
  • Activiteiten5,2

46 reviews over Camping de L'Eve in het Nederlands

prma voor eenvoudige strandvakantie op camping

familie uit Hardenberg
13-8-2011

Wij zijn net terug van deze camping en hebben een fijne vakantie gehad, eerste indruk was wel, wat een volle camping, op elk vrij stukje staat wel een stacaravan. Maar het went snel, veel Nederlanders, Fransen en Engelsen. Via tunneltje op de camping loop je zo naar het mooi kleine strand. Zwembad niets bijzonders maar onze dochters van 5 en 7 vermaakten zich prima op de gijbanen. Er is animatie maar heel eenvoudig, Miniclub elke dag, geen gebruik van gemaakt, je kunt op de camping eten maar is niet sfeervol. Ook snacks, pizza's en zelfs kroketten en frikandellen zijn er te krijgen. Receptie was rommelig en personeel die wij troffen niet professioneel, beetje ongeïnteresseerd. Maar verder geen probleem en ook 1 Belgisch meisje die je in het nederlands te woord kan staan en bij de miniclub een nederlands meisje. Nee, al met al, leuke vakantie gehad.

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2011

Simpel en kleinschalig

augustus 2011
9-8-2011

Zojuist terug van een week vakantie op deze camping. Aardig personeel wat ons ook in het Engels kon helpen. animatie is er maar door ons niet gebruikt. Accomodatie gehuurd via een touroperator. caravan is simpel maar volstaat voor die week. Onze douche was waardeloos maar went na een week. strand tegenover de camping. erg leuk. Wandelroute langs de kust is aan te bevelen. Stadje is op loopafstand.

Gereisd Met oudere kinderen in Mon Aug 01 2011 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Mooie omgeving

Edwin van der Meijden
16-8-2010

Zeer sobere camping met dito caravans. Invenatarislijst klopte niet, gasfles was leeg bij aankomst en de terrastafel stuk. Dit direct aangegeven, maar er werd niet aan gedaan (gasfles werd wel omgeruild). Vriendelijk personeel, maar het oplosend vermogen was ver te zoeken. Na vele en minder vriendelijke aan de receptie werd uiteindelijk de tafel na een aantal dagen omgeruild. Inventaris is niet aangevuld.

Het mooie strand en dito omgeving maakte veel goed. Als je gaat voor een mooi strand en niet teveel eisen stelt aan de accommodatie dan is het prima hier!

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2010

Dicht bij zee

Splunter
13-8-2010

Camping village de l'Eve ligt op een fantastische plek. Via een tunneltje direct bij het strand. We hadden mooi weer, dus hebben ons prima vermaakt. In de omgeving ligt een grote supermarkt. Iets verder weg liggen diverse kustplaatsen met promenades. Hiervoor moet je wel de auto of (als je het durft) een fiets gebruiken. Er is een enthousiast animatieteam wat. Een van de receptionistes kon ons in het Nederlands te woord staan wat wel handig was bij de incomplete inventarislijst. De camping bestond vooral uit stacaravans. Wij stonden gunstig als laatste van een rij, daardoor weinig overlast. Direct bij de camping liggen diverse bunkers als restanten van het oorlogsverleden.

De staat van onderhoud van het terrein is erg wisselend. Blijkbaar wordt het een en ander omgegooid qua gebouwen en bestrating. Het zwembad (maar waar heb je het voor nodig bij zo'n mooi strand) is niet erg uitgebreid. Verder is er een klein restaurant en een piepklein winkeltje voor de vergeten WC rol.

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2010

Twee weken maar dat was echt genoeg

Toni
12-8-2010

De caravan was niet echt schoon en stond niet recht waardoor alle deuren klemden en je een heel raar gevoel had wanneer je er in stond. Voor de jonge kinderen is er animatie wat door onze kinderen leuk werd gevonden. Het zwembad is op de foto's veel mooier dan in werkelijkheid dus de volgende keer zoeken wij een andere camping op.

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2010

Afknapper

John en Anita
25-7-2010

Net terug van 2 weken stacaravan op dit park maar dit nooit meer. Gelukkig hadden we zonnig weer en is het strand vlakbij maar het park is bomvol en slecht onderhouden. De stacaravans zijn oud en vies. Veel last van ongedierte in de caravan zoals mieren en vliegen. Stankoverlast van een kapotte riolering/verstopte wc en klachten indienen helpt niets. Kapotte en incomplete keukeninventaris. Ook in de omgeving valt niets te beleven. Absoluut nooit meer Yucadi Village!!!!

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2010

kan altijd slechter

Henne
4-7-2010

Dacht zee uitzicht te hebben moest preferentie kosten + Bali 2 daarvoor boeken. Aankomst ??, wat een tegenvaller!, de caravans stonden op en in elkaar, met uitzicht op elkaar, de caravan zelf was oud en ronduit vies, we hebben hier direct bij de receptie over geklaagd en we konden wisselen met een andere caravan van TO, maar deze stond op net zo'n belabberde plek, de medewerkers van de camping waren zo aardig om ons wederom een ander caravan aan te bieden die ruimer stond en nieuwer was, deze was is eigen beheer. Nu de camping: het is eigenlijk een mobilhome park want er zijn maar een paar kampeerplekken. De camping heeft veel achterstallig onderhoud, en staat bomvol . Het barretje maakt veel goed, gratis wifi, grote tv want er was natuurlijk voetbal, en een lekker sfeertje. omgeving St.Nazaire niet ideaal je moet al gauw 130 km rijden voor bezienswaardigheden. Kortom, zou hier niet naar toegaan

Gereisd Met partner in juni 2010

Niet nog een keer daarheen..

Gert en Bianca
13-9-2009

Wij zijn 9 dagen in een stacaravan verbleven. We hebben ons wel vermaakt, maar in de buurt was echt heel weinig te doen. 9 dagen op deze camping is wel lang zat en vooral als het weer niet goed is. De caravans waren wel schoon. De minisupermarkt mag geen naam hebben! Wij zullen hier zeker niet voor een tweede keer naartoe gaan.

Gereisd Met partner in september 2009

Je moet het zelf leuk proberen te maken

Char, An, Sam, Mar en Mar
13-9-2009

Gereisd Met partner in augustus 2007

Prima naar onze zin gehad!!!

Patries
12-8-2009

Wij (gezin met 2 meisjes van 10 en 6,5 jr.) hebben een hele leuke week gehad hier! Geboekt bij de camping zelf 2 dagen voor vertrek en alles was prima geregeld. De mensen achter de balie konden allemaal goed engels spreken en ook een aantal nederlanders bij de animatie, echt top dus! Gezelligheid moet je zelf maken vinden wij en dat hebben wij genoeg gehad ook de kinderen kijken terug op een geslaagd weekje! Het zwembad stelt idd niet veel voor maar als je het tunneltje doorgaat en dan die super zee ziet met waanzinnige leuke golven is dat snel vergeten. Op het strand lopen lifeguards wat wel fijn is! Dus als je niet veel eisen stelt en zelf gezelligheid meeneemt kan je hier een hele leuke vakantie hebben....

Gereisd Met jonge kinderen in Sat Aug 01 2009 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

• Aantal campingplaatsen50 tot 200
  • SchaduwplaatsenAanwezig
  • MobilehomesAanwezig
  • BBQToegestaan

• ZwembadAanwezig, Binnenzwembad, Buitenzwembad

• Animatie programmaKids Club (6-9 jaar)

• Huishoudelijke apparatuurKluis, TV, Wasmachine

• Warme douchesAanwezig
  • Op het terreinTerras
  • Overige servicesFietsverhuur, Wasserette

• Autovrij parkJa
  • ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• TennisbaanAanwezig

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping de L'Eve in St. Nazaire (Loire Atlantique), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping de L'Eve zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.