Camping de L'Eve

7.8Goed

Frankrijk, Pays de la Loire, St. Nazaire (Loire Atlantique)

7.8Goed

Meer campinginfo

941 reviews over Camping de L'Eve

• 7Prima, bosrijk, relatief simpel11-08-2015

Prima,bosrijk, relatief simpel!

Door de beoordelingen op de site werd ik toch wat angstig, maargoed ik had al geboekt en ik wilde een goedkope vakantie aan zee. De camping is bosrijk met leuke struikjes en veel groen. Het strand zit tegenover de camping en die is met een tunneltje te bereiken. Toen we een andere plek wilden was dit geen probleem.Super service! Het zwembad was schoon en oke, niet bijzonder. Wel begeleiding en ze deden niet moeilijk over bermudas'. Het toiletgebouw is het minste, het is wat oud. Het toilet is schoon genoeg, maar de douche vond ik wel wat vies. De bar is leuk, het oude barmannetje is enthousiast en de service is persoonlijk. Het restaurantje is niet bijzonder, maar je kan er prima eten. Supermarktje is tegenvallend, eigenlijk is het één grote stalling (gekoeld). Alleen het hoognodige is te koop. De animatie was heel leuk, we hebben bijna elke avond wel gekeken. Voor de prijs is het een prima camping!!

• 2Staat v/h sanitair

• 5Saskia31-08-2014

Deze camping nooit meer

Bij aankomst kregen we niet onze gereserveerde plek maar een plek met een boom in het midden waardoor we onze tent niet kwijt konden. Bij de receptie aangekomen was de manager ruzie aan het maken met een klant, schreeuwen tegen elkaar,gedurende zeker 10 min. Tijdens ons verblijf meerdere ruzies meegemaakt tussen personeel, maar ook tussen personeel en klanten, tot duw en valpartij aan toe. Brood oudbakken, water zo heet dat je echt verbrand onder de douche, dit was bekend bij de receptie maar word je niet verteld bij aankomst. Wc vies, dan wel, dan geen wc papier. En dat voor €50 per nacht voor 3 personen.

• 5Eetgelegenheden

• 6Michiel Bootz10-08-2014

Anders dan verwacht

Bij aankomst op deze camping bleek deze anders dan verwacht. Het is eigenlijk meer een mobile-home park dan een camping. Er zijn dan ook weinig kampeerplekjes. Wel veel sanitairgebouwen maar de meeste zijn dichtgeschroefd. De receptie is vriendelijk en behulpzaam. De mobile-homes staan kriskras door elkaar heen op het park, dus je moet het wel treffen met een plek. Wij mochten gelukkig nog wisselen...Onze mobile-home voor 4-6 personen van 26m2 was schoon maar wel erg basic en zeer goedkoop uitgevoerd. Hij stond ook scheef. Dit terwijl er toch al gauw 850 euro voor 1 week betaald moet worden. De prijs-kwaliteit verhouding lijkt niet in de haak. Dit geldt ook voor de campingplekken: vrienden betaalden €60 per nacht voor plek voor 2 kleine tentjes + schaars en vies sanitair. Kortom, aandachtspunt! Ook nazorg kan beter: pas na 2 dagen mopperen bij de receptie kwam de monteur voor de temperatuur van de douche. Positief zijn wij over de ligging van de camping nabij zee + fijne zwembad!

• 6Eetgelegenheden

• 9sandra nieuwenhuis03-08-2014

prima vakantie gehad!!!

Jammer dat we zo weinig recente reacties op deze site staan. Onze caravan rook ook muf bij binnenkomst, maar dit komt doordat alles dicht zat. Na even luchten rook het fris. Mobile-home was prima, erg netjes en nieuw inventaris. Matrassen niet erg hard, maar de één houdt van hard, de ander juist zacht. Service super. De receptioniste ging ons voor naar de caravan en liep deze met ons door of alles schoon en compleet was. Ook bij gebroken bordje kregen we zo een nieuw zonder te betalen. Zwembad erg schoon en super voor de kinderen. Animatieteam zeer enthousiast. Ook personeel van horeca super gezellig. Eten oké. Natuurlijk is niet alles een 10 waard, maar daarvoor zit je ook in Frankrijk op de camping en dit is niet te vergelijken met maatstaven in Nederland. Als je vier sterren wilt moet je ook het driedubbele betalen. je houdt altijd mensen die overal over zeuren; blijf dan thuis.

• 8Staat v/h sanitair
    • 8Eetgelegenheden

• 8Holthuis17-07-2014

Leuke camping, voor herhaling vatbaar.

Voor de 2e keer op deze camping geweest en net als de voorgaande keer was het een leuke vakantie. De caravan was zeer schoon en zeer compleet. Het zwembad en sanitair van de camping zijn enigszins gedateerd en voor grotere kinderen is er weinig te beleven. Er is een gezellig barretje waar je tevens iets kunt eten.

Vanaf de camping ben je snel op het strand dat erg schoon en zeer netjes is, er zijn strandwachten aanwezig.

In de omgeving zijn veel leuke dingen te bezichtigen, oa. de vele bunkers en zout velden

Kortom een leuke camping in een mooie omgeving.

• 7Staat v/h sanitair
    • 7Eetgelegenheden

• 1Deuske26-08-2013

Weet wat u boekt!!!

Dit nooit meer!!!

Bij aankomst (17.30 uur) was onze caravan nog niet klaar?! Na een rondje te hebben gelopen op de camping en onze "schaduwrijke" plek te hebben bewonderd hebben we onze sleutel gekregen. Bij binnenkomst: ondraaglijke lucht, schimmel in de koelkast, verschimmelde gordijnen, niet goed werkende geiser, water bleef in de douchebak staan. Geklaagd bij de receptie (3x), er was geen andere caravan beschikbaar maar er zou iemand komen om er iets aan te doen. Die avond kwam er een meid die met een handdoek en een lepel de schimmel uit de koelkast schraapte. Aan de overige klachten kon ze niks doen, daar werd de dag erna iemand voor gestuurd. Deze moet waarschijnlijk nu nog komen. Om s avonds toch wat te eten te krijgen geprobeerd een pizza te halen op de camping. Wachttijd: één uur!! Na een uur weer geprobeerd en werden afgesnauwd dat ze gingen sluiten! Volgende dag zelf naar een oplossing gezocht,s middags vertrokken naar een camping waar we een leuke week hebben gehad.

• 1Staat v/h sanitair
    • 1Eetgelegenheden

• 8Timana08-09-2012

prima prijs kwaliteit verhouding!!

2 weken naar deze camping geweest en we hebben het HEERLIJK gehad! Personeel is erg vriendelijk en wil graag met alles helpen ook nederlandstalig (bij de receptie). Zwembaden waren schoon en netjes glijbanen waren helemaal leuk voor de kids. Het sanitair is een anders verhaal, word 1 keer per dag schoongemaakt en daar aan kan je gelijk zien dat de mensen die gebruik maken van het sanitair varkens zijn, ze laten het zo vies achter! Dus 1 x schoonmaken op een dag is echt te weing!! het plekje waar we stonden met onze eigen tent was groot en mooi, beetje jammer dat je geen haring in de grond krijgt want de ondergrond zit vol met stukjes steen, maar goed dat is op te lossen met spijkerharingen. De campingwinkel mag echt geen naam hebben, maar iets verder op zit een lidle en een hele grote franse supermarkt waar ze dan ook echt alles verkopen. Al met al een top vakantie gehad.

• 2Staat v/h sanitair
    • 6Eetgelegenheden

• 5Van Ranst Kelly31-05-2012

weinig teruggevonden van wat in de brochure staat

Hoe de camping aan drie sterren is geraakt, blijft me nog een raadsel. Maar dit was echt niets van wat er beloofd werd. Zwembaden lagen er zeer verwaarloosd bij. Bar en snackbar zijn aan grondige verfraaiingswerken toe. Kwaliteit van eten lag beneden alles. Personeel aan de receptie was niet echt behulpzaam. kortom een ervaring om snel te vergeten.

• 3Staat v/h sanitair
    • 1Eetgelegenheden

• 4m claes05-10-2011

accomadaties al jaren niets in geinversteerd

ligging : weg oversteken in je bent op het stand 500 meter van centrum klein dorpje personeel niet professioneel verschillende dingen waren stuk aan de caravan meteen gemeld,maar naar dagen nog niets gemaakt. voor kleine kinderen 3 speeltoestelen , slecht onderhouden zwembad met veel zand en bladeren nee dit is niet touroperatorwaardig zoals op het filmpje is het niet , veel achterstalig onderhoud

• 8Hilda23-09-2011

Leuke camping heel dicht bij het strand

Alles wat de TO heeft geschreven over deze camping klopt. Een nette camping die voor de kinderen heel erg geschikt is. Er is 1 maar, aanwezig 1 wasmachine en 1 wasdroger voor de hele camping. Zoek je een camping die netjes is en kindvriendelijk en heb je geen hoge eisen vwb kampwinkel en eetgelegenheid op de camping, dan is dit een aanrader.

• 8Staat v/h sanitair

2 tips over Camping de L'Eve

• sandra nieuwenhuis, 03-08-2014

Pizzeria aan het strand bij La Baule (15 minuutjes rijden): zag er niet zo gezellig uit, maar wel aan het strand met super uitzicht en de pizza's waren voortreffelijk!

• Michiel Bootz, 10-08-2014

Aanrader is een strandwandeling naar St Nazaire te maken over de vele strandjes.... Dit geldt ook voor de boulevard van Pornichet/La Baule en het leuke vissersplaatsje Le Crossic. Je kan met de bus voor de camping naar het station van St Nazaire waar je de trein kunt pakken voor een daguitstap naar Nantes. Voor €45 euro reis je 2 dagen met 5 personen vrij met de trein. Absoluut doen!

0 vragen over Camping de L'Eve

• Aantal campingplaatsen50 tot 200
    • SchaduwplaatsenAanwezig
    • MobilehomesAanwezig
    • BBQToegestaan

• ZwembadAanwezig, Binnenzwembad, Buitenzwembad

• Animatie programmaKids Club (6-9 jaar)

• Huishoudelijke apparatuurKluis, TV, Wasmachine

• Warme douchesAanwezig