Camping de L'Eve

7.8Goed

Frankrijk, Pays de la Loire, St. Nazaire (Loire Atlantique)

7.8Goed

Meer campinginfo

941 reviews over Camping de L'Eve

• 6Ingrid15-08-2015

Redelijk

Camping l'eve is een simpele camping met een zwembad en het strand aan je voeten, met kleine kinderen heb je niet meer nodig.. We hebben dus ook genoten. De caravan was schoon, wel erg harde dunne matrassen, maar wij hadden fleecedekens bij, dus hebben de dekbedden onder de matrassen gelegd. Het personeel is erg vriendelijk.maar mocht je echt een luxe camping willen met alle faciliteiten, kun je hier m.i. Beter niet heen gaan. Het zwembad was erg koud, maar wij hadden mooi weer, dus mocht dit de pret niet drukken. Voor op de camping is een kleine speeltuin en hier is ook de minidisco. Het animatieteam doet zijn best. Alles wel Franstalig bij de animatie. Bij het terrasje (met zicht op de speeltuin) gelegenheid om wat te drinken/eten. Hier hebben ze een koeling met de hoognodige spullen. Een minimaal assortiment, maar vijf minuten verderop zit een grote supermarkt. In de omgeving is bij slecht weer weinig te doen met kleinere kinderen

• 6Staat v/h sanitair
    • 4Eetgelegenheden

• 9sandra nieuwenhuis03-08-2014

prima vakantie gehad!!!

Jammer dat we zo weinig recente reacties op deze site staan. Onze caravan rook ook muf bij binnenkomst, maar dit komt doordat alles dicht zat. Na even luchten rook het fris. Mobile-home was prima, erg netjes en nieuw inventaris. Matrassen niet erg hard, maar de één houdt van hard, de ander juist zacht. Service super. De receptioniste ging ons voor naar de caravan en liep deze met ons door of alles schoon en compleet was. Ook bij gebroken bordje kregen we zo een nieuw zonder te betalen. Zwembad erg schoon en super voor de kinderen. Animatieteam zeer enthousiast. Ook personeel van horeca super gezellig. Eten oké. Natuurlijk is niet alles een 10 waard, maar daarvoor zit je ook in Frankrijk op de camping en dit is niet te vergelijken met maatstaven in Nederland. Als je vier sterren wilt moet je ook het driedubbele betalen. je houdt altijd mensen die overal over zeuren; blijf dan thuis.

• 8Staat v/h sanitair
    • 8Eetgelegenheden

• 8Holthuis17-07-2014

Leuke camping, voor herhaling vatbaar.

Voor de 2e keer op deze camping geweest en net als de voorgaande keer was het een leuke vakantie. De caravan was zeer schoon en zeer compleet. Het zwembad en sanitair van de camping zijn enigszins gedateerd en voor grotere kinderen is er weinig te beleven. Er is een gezellig barretje waar je tevens iets kunt eten.

Vanaf de camping ben je snel op het strand dat erg schoon en zeer netjes is, er zijn strandwachten aanwezig.

In de omgeving zijn veel leuke dingen te bezichtigen, oa. de vele bunkers en zout velden

Kortom een leuke camping in een mooie omgeving.

• 7Staat v/h sanitair
    • 7Eetgelegenheden

• 8Timana08-09-2012

prima prijs kwaliteit verhouding!!

2 weken naar deze camping geweest en we hebben het HEERLIJK gehad! Personeel is erg vriendelijk en wil graag met alles helpen ook nederlandstalig (bij de receptie). Zwembaden waren schoon en netjes glijbanen waren helemaal leuk voor de kids. Het sanitair is een anders verhaal, word 1 keer per dag schoongemaakt en daar aan kan je gelijk zien dat de mensen die gebruik maken van het sanitair varkens zijn, ze laten het zo vies achter! Dus 1 x schoonmaken op een dag is echt te weing!! het plekje waar we stonden met onze eigen tent was groot en mooi, beetje jammer dat je geen haring in de grond krijgt want de ondergrond zit vol met stukjes steen, maar goed dat is op te lossen met spijkerharingen. De campingwinkel mag echt geen naam hebben, maar iets verder op zit een lidle en een hele grote franse supermarkt waar ze dan ook echt alles verkopen. Al met al een top vakantie gehad.

• 2Staat v/h sanitair
    • 6Eetgelegenheden

• 5Van Ranst Kelly31-05-2012

weinig teruggevonden van wat in de brochure staat

Hoe de camping aan drie sterren is geraakt, blijft me nog een raadsel. Maar dit was echt niets van wat er beloofd werd. Zwembaden lagen er zeer verwaarloosd bij. Bar en snackbar zijn aan grondige verfraaiingswerken toe. Kwaliteit van eten lag beneden alles. Personeel aan de receptie was niet echt behulpzaam. kortom een ervaring om snel te vergeten.

• 3Staat v/h sanitair
    • 1Eetgelegenheden

• 8Hilda23-09-2011

Leuke camping heel dicht bij het strand

Alles wat de TO heeft geschreven over deze camping klopt. Een nette camping die voor de kinderen heel erg geschikt is. Er is 1 maar, aanwezig 1 wasmachine en 1 wasdroger voor de hele camping. Zoek je een camping die netjes is en kindvriendelijk en heb je geen hoge eisen vwb kampwinkel en eetgelegenheid op de camping, dan is dit een aanrader.

• 8Staat v/h sanitair
    • 4Eetgelegenheden

• 7familie uit Hardenberg13-08-2011

prma voor eenvoudige strandvakantie op camping

Wij zijn net terug van deze camping en hebben een fijne vakantie gehad, eerste indruk was wel, wat een volle camping, op elk vrij stukje staat wel een stacaravan. Maar het went snel, veel Nederlanders, Fransen en Engelsen. Via tunneltje op de camping loop je zo naar het mooi kleine strand. Zwembad niets bijzonders maar onze dochters van 5 en 7 vermaakten zich prima op de gijbanen. Er is animatie maar heel eenvoudig, Miniclub elke dag, geen gebruik van gemaakt, je kunt op de camping eten maar is niet sfeervol. Ook snacks, pizza's en zelfs kroketten en frikandellen zijn er te krijgen. Receptie was rommelig en personeel die wij troffen niet professioneel, beetje ongeïnteresseerd. Maar verder geen probleem en ook 1 Belgisch meisje die je in het nederlands te woord kan staan en bij de miniclub een nederlands meisje. Nee, al met al, leuke vakantie gehad.

• 5Eetgelegenheden

• 7Edwin van der Meijden16-08-2010

Mooie omgeving

Zeer sobere camping met dito caravans. Invenatarislijst klopte niet, gasfles was leeg bij aankomst en de terrastafel stuk. Dit direct aangegeven, maar er werd niet aan gedaan (gasfles werd wel omgeruild). Vriendelijk personeel, maar het oplosend vermogen was ver te zoeken. Na vele en minder vriendelijke aan de receptie werd uiteindelijk de tafel na een aantal dagen omgeruild. Inventaris is niet aangevuld.

Het mooie strand en dito omgeving maakte veel goed. Als je gaat voor een mooi strand en niet teveel eisen stelt aan de accommodatie dan is het prima hier!

• 4Staat v/h sanitair
    • 5Eetgelegenheden

• 5Toni12-08-2010

Twee weken maar dat was echt genoeg

De caravan was niet echt schoon en stond niet recht waardoor alle deuren klemden en je een heel raar gevoel had wanneer je er in stond. Voor de jonge kinderen is er animatie wat door onze kinderen leuk werd gevonden. Het zwembad is op de foto's veel mooier dan in werkelijkheid dus de volgende keer zoeken wij een andere camping op.

• 4Staat v/h sanitair
    • 2Eetgelegenheden

• 3John en Anita25-07-2010

Afknapper

Net terug van 2 weken stacaravan op dit park maar dit nooit meer. Gelukkig hadden we zonnig weer en is het strand vlakbij maar het park is bomvol en slecht onderhouden. De stacaravans zijn oud en vies. Veel last van ongedierte in de caravan zoals mieren en vliegen. Stankoverlast van een kapotte riolering/verstopte wc en klachten indienen helpt niets. Kapotte en incomplete keukeninventaris. Ook in de omgeving valt niets te beleven. Absoluut nooit meer Yucadi Village!!!!

• 1Staat v/h sanitair
    • 1Eetgelegenheden

2 tips over Camping de L'Eve

• sandra nieuwenhuis, 03-08-2014

Pizzeria aan het strand bij La Baule (15 minuutjes rijden): zag er niet zo gezellig uit, maar wel aan het strand met super uitzicht en de pizza's waren voortreffelijk!

• Michiel Bootz, 10-08-2014

Aanrader is een strandwandeling naar St Nazaire te maken over de vele strandjes.... Dit geldt ook voor de boulevard van Pornichet/La Baule en het leuke vissersplaatsje Le Crossic. Je kan met de bus voor de camping naar het station van St Nazaire waar je de trein kunt pakken voor een daguitstap naar Nantes. Voor €45 euro reis je 2 dagen met 5 personen vrij met de trein. Absoluut doen!

0 vragen over Camping de L'Eve

• Aantal campingplaatsen50 tot 200
    • SchaduwplaatsenAanwezig
    • MobilehomesAanwezig
    • BBQToegestaan

• ZwembadAanwezig, Binnenzwembad, Buitenzwembad

• Animatie programmaKids Club (6-9 jaar)

• Huishoudelijke apparatuurKluis, TV, Wasmachine

• Warme douchesAanwezig