Camping de L'Eve

6 reviews over Camping de L'Eve in het Nederlands

Heerlijke vakantie gehad

Wilma
30-11-2015

Na het lezen van de recensies had ik eigenlijk geen zin meer, maar wat hebben wij een heerlijke vakantie gehad. Heerlijk kleinschalig. Vlak aan zee. Prima zwembad. Zeer behulpzame Nederlandse jongen bij de receptie. Omgeving is wat minder mooi. Maar dat is persoonlijk. Aantal grote supermarkten in de buurt. Erg relaxed allemaal. Mengeling van Fransen, Nederlanders en Engelsen. Wifi gratis bij het barretje waar sochtends zingend je brood werd geleverd. Niet altijd goed bereik maar vonden wij niet erg. Genoeg vriendjes voor onze jongens

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2014

Deze camping nooit meer

Saskia
31-8-2014

Bij aankomst kregen we niet onze gereserveerde plek maar een plek met een boom in het midden waardoor we onze tent niet kwijt konden. Bij de receptie aangekomen was de manager ruzie aan het maken met een klant, schreeuwen tegen elkaar,gedurende zeker 10 min. Tijdens ons verblijf meerdere ruzies meegemaakt tussen personeel, maar ook tussen personeel en klanten, tot duw en valpartij aan toe. Brood oudbakken, water zo heet dat je echt verbrand onder de douche, dit was bekend bij de receptie maar word je niet verteld bij aankomst. Wc vies, dan wel, dan geen wc papier. En dat voor €50 per nacht voor 3 personen.

Gereisd Met oudere kinderen in Fri Aug 01 2014 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Anders dan verwacht

Michiel Bootz
10-8-2014

Bij aankomst op deze camping bleek deze anders dan verwacht. Het is eigenlijk meer een mobile-home park dan een camping. Er zijn dan ook weinig kampeerplekjes. Wel veel sanitairgebouwen maar de meeste zijn dichtgeschroefd. De receptie is vriendelijk en behulpzaam. De mobile-homes staan kriskras door elkaar heen op het park, dus je moet het wel treffen met een plek. Wij mochten gelukkig nog wisselen...Onze mobile-home voor 4-6 personen van 26m2 was schoon maar wel erg basic en zeer goedkoop uitgevoerd. Hij stond ook scheef. Dit terwijl er toch al gauw 850 euro voor 1 week betaald moet worden. De prijs-kwaliteit verhouding lijkt niet in de haak. Dit geldt ook voor de campingplekken: vrienden betaalden €60 per nacht voor plek voor 2 kleine tentjes + schaars en vies sanitair. Kortom, aandachtspunt! Ook nazorg kan beter: pas na 2 dagen mopperen bij de receptie kwam de monteur voor de temperatuur van de douche. Positief zijn wij over de ligging van de camping nabij zee + fijne zwembad!

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2014

Weet wat u boekt!!!

Deuske
26-8-2013

Dit nooit meer!!!

Bij aankomst (17.30 uur) was onze caravan nog niet klaar?! Na een rondje te hebben gelopen op de camping en onze "schaduwrijke" plek te hebben bewonderd hebben we onze sleutel gekregen. Bij binnenkomst: ondraaglijke lucht, schimmel in de koelkast, verschimmelde gordijnen, niet goed werkende geiser, water bleef in de douchebak staan. Geklaagd bij de receptie (3x), er was geen andere caravan beschikbaar maar er zou iemand komen om er iets aan te doen. Die avond kwam er een meid die met een handdoek en een lepel de schimmel uit de koelkast schraapte. Aan de overige klachten kon ze niks doen, daar werd de dag erna iemand voor gestuurd. Deze moet waarschijnlijk nu nog komen. Om s avonds toch wat te eten te krijgen geprobeerd een pizza te halen op de camping. Wachttijd: één uur!! Na een uur weer geprobeerd en werden afgesnauwd dat ze gingen sluiten! Volgende dag zelf naar een oplossing gezocht,s middags vertrokken naar een camping waar we een leuke week hebben gehad.

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2013

Simpel en kleinschalig

augustus 2011
9-8-2011

Zojuist terug van een week vakantie op deze camping. Aardig personeel wat ons ook in het Engels kon helpen. animatie is er maar door ons niet gebruikt. Accomodatie gehuurd via een touroperator. caravan is simpel maar volstaat voor die week. Onze douche was waardeloos maar went na een week. strand tegenover de camping. erg leuk. Wandelroute langs de kust is aan te bevelen. Stadje is op loopafstand.

Gereisd Met oudere kinderen in Mon Aug 01 2011 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Dicht bij zee

Splunter
13-8-2010

Camping village de l'Eve ligt op een fantastische plek. Via een tunneltje direct bij het strand. We hadden mooi weer, dus hebben ons prima vermaakt. In de omgeving ligt een grote supermarkt. Iets verder weg liggen diverse kustplaatsen met promenades. Hiervoor moet je wel de auto of (als je het durft) een fiets gebruiken. Er is een enthousiast animatieteam wat. Een van de receptionistes kon ons in het Nederlands te woord staan wat wel handig was bij de incomplete inventarislijst. De camping bestond vooral uit stacaravans. Wij stonden gunstig als laatste van een rij, daardoor weinig overlast. Direct bij de camping liggen diverse bunkers als restanten van het oorlogsverleden.

De staat van onderhoud van het terrein is erg wisselend. Blijkbaar wordt het een en ander omgegooid qua gebouwen en bestrating. Het zwembad (maar waar heb je het voor nodig bij zo'n mooi strand) is niet erg uitgebreid. Verder is er een klein restaurant en een piepklein winkeltje voor de vergeten WC rol.

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2010

• Aantal campingplaatsen50 tot 200
  • SchaduwplaatsenAanwezig
  • MobilehomesAanwezig
  • BBQToegestaan

• ZwembadAanwezig, Binnenzwembad, Buitenzwembad

• Animatie programmaKids Club (6-9 jaar)

• Huishoudelijke apparatuurKluis, TV, Wasmachine

• Warme douchesAanwezig
  • Op het terreinTerras
  • Overige servicesFietsverhuur, Wasserette

• Autovrij parkJa
  • ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• TennisbaanAanwezig

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping de L'Eve in St. Nazaire (Loire Atlantique), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping de L'Eve zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.