Camping de L'Eve

6 reviews over Camping de L'Eve in het Nederlands

Prima,bosrijk, relatief simpel!

Prima, bosrijk, relatief simpel
11-8-2015

Door de beoordelingen op de site werd ik toch wat angstig, maargoed ik had al geboekt en ik wilde een goedkope vakantie aan zee. De camping is bosrijk met leuke struikjes en veel groen. Het strand zit tegenover de camping en die is met een tunneltje te bereiken. Toen we een andere plek wilden was dit geen probleem.Super service! Het zwembad was schoon en oke, niet bijzonder. Wel begeleiding en ze deden niet moeilijk over bermudas'. Het toiletgebouw is het minste, het is wat oud. Het toilet is schoon genoeg, maar de douche vond ik wel wat vies. De bar is leuk, het oude barmannetje is enthousiast en de service is persoonlijk. Het restaurantje is niet bijzonder, maar je kan er prima eten. Supermarktje is tegenvallend, eigenlijk is het één grote stalling (gekoeld). Alleen het hoognodige is te koop. De animatie was heel leuk, we hebben bijna elke avond wel gekeken. Voor de prijs is het een prima camping!!

Gereisd Met partner in augustus 2015

accomadaties al jaren niets in geinversteerd

m claes
5-10-2011

ligging : weg oversteken in je bent op het stand 500 meter van centrum klein dorpje personeel niet professioneel verschillende dingen waren stuk aan de caravan meteen gemeld,maar naar dagen nog niets gemaakt. voor kleine kinderen 3 speeltoestelen , slecht onderhouden zwembad met veel zand en bladeren nee dit is niet touroperatorwaardig zoals op het filmpje is het niet , veel achterstalig onderhoud

Gereisd Met partner in augustus 2011

kan altijd slechter

Henne
4-7-2010

Dacht zee uitzicht te hebben moest preferentie kosten + Bali 2 daarvoor boeken. Aankomst ??, wat een tegenvaller!, de caravans stonden op en in elkaar, met uitzicht op elkaar, de caravan zelf was oud en ronduit vies, we hebben hier direct bij de receptie over geklaagd en we konden wisselen met een andere caravan van TO, maar deze stond op net zo'n belabberde plek, de medewerkers van de camping waren zo aardig om ons wederom een ander caravan aan te bieden die ruimer stond en nieuwer was, deze was is eigen beheer. Nu de camping: het is eigenlijk een mobilhome park want er zijn maar een paar kampeerplekken. De camping heeft veel achterstallig onderhoud, en staat bomvol . Het barretje maakt veel goed, gratis wifi, grote tv want er was natuurlijk voetbal, en een lekker sfeertje. omgeving St.Nazaire niet ideaal je moet al gauw 130 km rijden voor bezienswaardigheden. Kortom, zou hier niet naar toegaan

Gereisd Met partner in juni 2010

We hebben een aantal aanbieders voor de L'Eve voor je op een rij gezet:

Niet nog een keer daarheen..

Gert en Bianca
13-9-2009

Wij zijn 9 dagen in een stacaravan verbleven. We hebben ons wel vermaakt, maar in de buurt was echt heel weinig te doen. 9 dagen op deze camping is wel lang zat en vooral als het weer niet goed is. De caravans waren wel schoon. De minisupermarkt mag geen naam hebben! Wij zullen hier zeker niet voor een tweede keer naartoe gaan.

Gereisd Met partner in september 2009

Je moet het zelf leuk proberen te maken

Char, An, Sam, Mar en Mar
13-9-2009

Gereisd Met partner in augustus 2007
2007

Leuke kleine camping op een geweldige locatie

Juan Ro
11-8-2007

Leuke kleine camping op een geweldige locatie. Strand op loopafstand (5 minuten) en leuke plaatsjes en plaatsen in de omgeving. Winkeltje op de camping kan dan wel niets zijn maar je hebt een giga supermarkt om de hoek. Voor hongersnood is de pizza op de camping prima te eten voor wat meer culinairs kun je prima de omgeving in. Vakantiegangers die het hier niet naar de zin hebben kunnen volgend jaar beter centerparcs boeken....

Gereisd Met partner in Wed Aug 01 2007 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

• Aantal campingplaatsen50 tot 200
  • SchaduwplaatsenAanwezig
  • MobilehomesAanwezig
  • BBQToegestaan

• ZwembadAanwezig, Binnenzwembad, Buitenzwembad

• Animatie programmaKids Club (6-9 jaar)

• Huishoudelijke apparatuurKluis, TV, Wasmachine

• Warme douchesAanwezig
  • Op het terreinTerras
  • Overige servicesFietsverhuur, Wasserette

• Autovrij parkJa
  • ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• TennisbaanAanwezig

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping de L'Eve in St. Nazaire (Loire Atlantique), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping de L'Eve zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.