Camping de L'Eve

7.8Goed

Frankrijk, Pays de la Loire, St. Nazaire (Loire Atlantique)

7.8Goed

• 9Laetitia17-08-2018

• 4Eetgelegenheden

• 2017
    8René VAN RIJSWOUD30-08-2017

In ons geval was de caravan (keuken) niet goed schoongemaakt. De controle van onze voorgangers was niet correct. Magnetron was bij onze controle vies, terwijl wij hem niet gebruikt hadden. keuken gerei was niet compleet.

• 8Annemie Chiau23-07-2017

Ligging vlak aan de zeer mooie kust is een groot pluspunt Zwembad ook proper en grote meerwaarde voor gezin met kinderen Leuk dat er lekkere pizza's kunnen gegeten worden, maar iets uitgebreider restaurant zou eigenlijk wel handig zijn. Speeltuin is tof, maar klein.

• 6Staat v/h sanitair
    • 7Eetgelegenheden

• 6Thomas VANDEWALLE15-07-2017

Kon beter

Ik had er meer ven verwacht. Zwembad geen eten en drinken terwijl we altijd naar huis moesten als kids honger hadden. Bijna niks te doen

• 9Staat v/h sanitair
    • 5Eetgelegenheden

• 8MARNIX VANHEUVERSWIJN11-04-2017

Ons verblijf was super

Behalve enkele kleine details was alles prima tijdens ons verblijf begin april. Wij raden de camping aan aan familie en vrienden .

• Oude reviews

9Wilma30-11-2015

Heerlijke vakantie gehad

Na het lezen van de recensies had ik eigenlijk geen zin meer, maar wat hebben wij een heerlijke vakantie gehad. Heerlijk kleinschalig. Vlak aan zee. Prima zwembad. Zeer behulpzame Nederlandse jongen bij de receptie. Omgeving is wat minder mooi. Maar dat is persoonlijk. Aantal grote supermarkten in de buurt. Erg relaxed allemaal. Mengeling van Fransen, Nederlanders en Engelsen. Wifi gratis bij het barretje waar sochtends zingend je brood werd geleverd. Niet altijd goed bereik maar vonden wij niet erg. Genoeg vriendjes voor onze jongens

• 7Staat v/h sanitair
      • 8Eetgelegenheden

Met oudere kinderen

• 6Ingrid15-08-2015

Redelijk

Camping l'eve is een simpele camping met een zwembad en het strand aan je voeten, met kleine kinderen heb je niet meer nodig.. We hebben dus ook genoten. De caravan was schoon, wel erg harde dunne matrassen, maar wij hadden fleecedekens bij, dus hebben de dekbedden onder de matrassen gelegd. Het personeel is erg vriendelijk.maar mocht je echt een luxe camping willen met alle faciliteiten, kun je hier m.i. Beter niet heen gaan. Het zwembad was erg koud, maar wij hadden mooi weer, dus mocht dit de pret niet drukken. Voor op de camping is een kleine speeltuin en hier is ook de minidisco. Het animatieteam doet zijn best. Alles wel Franstalig bij de animatie. Bij het terrasje (met zicht op de speeltuin) gelegenheid om wat te drinken/eten. Hier hebben ze een koeling met de hoognodige spullen. Een minimaal assortiment, maar vijf minuten verderop zit een grote supermarkt. In de omgeving is bij slecht weer weinig te doen met kleinere kinderen

• 6Staat v/h sanitair
      • 4Eetgelegenheden

Met jonge kinderen

2 tips over Camping de L'Eve

• sandra nieuwenhuis, 03-08-2014

Pizzeria aan het strand bij La Baule (15 minuutjes rijden): zag er niet zo gezellig uit, maar wel aan het strand met super uitzicht en de pizza's waren voortreffelijk!

• Michiel Bootz, 10-08-2014

Aanrader is een strandwandeling naar St Nazaire te maken over de vele strandjes.... Dit geldt ook voor de boulevard van Pornichet/La Baule en het leuke vissersplaatsje Le Crossic. Je kan met de bus voor de camping naar het station van St Nazaire waar je de trein kunt pakken voor een daguitstap naar Nantes. Voor €45 euro reis je 2 dagen met 5 personen vrij met de trein. Absoluut doen!

0 vragen over Camping de L'Eve

• Aantal campingplaatsen50 tot 200
      • SchaduwplaatsenAanwezig
      • MobilehomesAanwezig
      • BBQToegestaan

• ZwembadAanwezig, Binnenzwembad, Buitenzwembad

• Animatie programmaKids Club (6-9 jaar)

• Huishoudelijke apparatuurKluis, TV, Wasmachine

• Warme douchesAanwezig