Camping La Dive

17-8-2018

Matig

F.m. GOUW
          23-8-2017

Moeten zoeken naar de wasmachines (staan niet aangegeven op de plattegrond), geen snijplank aanwezig, geen broodmes aanwezig, geen waterkoker aanwezig, geen kookpannen met deksel aanwezig, geen opscheplepels aanwezig, slecht bed, hondenpoep op gras voor de stacaravan, lang wachten op eindcontrole, iedere dag uitgerookt door de barbecue van de buren

Frans georiënteerde camping

Wim Annink
            15-7-2013

Mooie camping tegen dorpscentrum aan, mooi zwembad met glijbanen, jacuzzi, sauna, minigolfbaan, jeu de boulesbanen, uitgebreide kinderboerderij, goede ( o.a. pizza ) restaurant met betaalbare prijzen wel pas bestellen vanaf 19.00 uur !!, luchtkussens. Oude deel met wat gedateerde stacaravans en een nieuw gedeelte met allerlei nieuwe stacaravans etc. Mooie stranden op ong. 20 min. rijden ( evt, gratis pendulbus )met strandwachten. Aardig personeel elke avond wordt wel wat georganiseerd. Wel is alles in het Frans wat soms lastig is. Supermarkt op loopafstand en wat grotere in de buurt. Wifi is wel.... super.....traag. ! 1 aansluiting gratis en een 2e voor 1,-- p/dag.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping La Dive in St. Michel-en-l'Herm (Vendee) , maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping La Dive zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.