Hotel Domaine de la Blairie

Hotel Domaine de la Blairie
8,5

• Sfeer in stad9,0
  • Activiteiten6,7

We hebben een aantal aanbieders voor Domaine de la Blairie voor je op een rij gezet:

6 reviews over Hotel Domaine de la Blairie in het Nederlands

5-7-2016
  • Sfeer in stad10
  • Sfeer in stad10

Een heerlijk hotel met zeer vriendelijke mensen!

Gereisd anders in januari 2016

GEEN AANRADER

Ronny Milans
2-7-2015

Ontbijt wordt niet / onvoldoende bijgevuld ( moet je 't nog gaan vragen ) . Vb gingen om 8 uur eten , nadat er 25 russen hun ontbijt hadden genomen . Resultaat : buffet bevatte nog zéér weinig en werd niet aangevuld . Produkten waren niet meer in voorraad! Hoe is dat mogelijk ?????

Kwaliteit van het avondeten = grootkeuken Hoe je ook uw vlees wou : bleu , saignant, ....alles was doorbakken , hoewel het wel gevraagd werd )

Kamer was heel gewoontjes ( hadden gelukkig een PRESTIGE kamer geboekt EN BETAALD).

Het is tevens zeker geen fietsomgeving ( op de zogezegde fietspaden mountainbiken kan nog ... )

Gereisd met partner in juni 2015

Een aanrader!

leo en helmi
24-8-2013

Prachtig hotel met mooie kamers, schitterende tuin en een heerlijk zwembad.Half pension geboekt en dit was uit de kunst: de maaltijden zijn elke dag weer een culinair avontuur geweest.Prijzen van de drankjes zijn zeer schappelijk. De vriendelijkheid van het personeel en de gastvrijheid zijn een 10+ waard!

Gereisd met partner in augustus 2013

Hotel is zeker 3 sterren waard. We waren met 2 volwassenen en 2 kinderen (7 en 1) en hadden een heerlijk ruime kamer. Halfpension was prima, met iedere avond keuze tussen vlees en vis en voor de kinderen halve porties of keuze uit het kindermenu. Ook kinderen kunnen zich prima vermaken in het zwembad (groot diep bad en babybad), bij de tafeltennistafel, de voetbaltafel of het speeltuintje.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2012

3 *** waard

chris_wally_vantheemsche
20-5-2012

Dit is een hotel, dat met gemak een * mag zijn. Heel mooi en rustig gelegen. Wij boekten een standaard kamer, welke perfect was qua comfort en qua ligging. Het personeel super vriendelijk. Meestal bezocht door oudere koppels, van franse nationaliteit. Het eten was voor ons perfect, maar wel een typîsch franse keuken, met veel groenten en dagelijkse keuze tussen vlees en vis. OOk het ontbijtbuffet was voor franse normen zeer uitgebreid. Kortom zéér aan te bevelen.

Gereisd met partner in Sun May 13 2012 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Het hotel en het zwembad mogen gemoderniseerd worden, niet alles is even proper. Het ontbijt is naar Franse normen redelijk uitgebreid, het avondeten was niet spectaculair. Het personeel was wel erg vriendelijk en hulpvaardig. We hadden een aparte slaapkamer voor onze dochter gekregen.

Gereisd met jonge kinderen in Mon Aug 01 2011 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

• ZwembadAanwezig, Buitenzwembad, Verwarmd

• Gratis wifiOp de kamer

• Huishoudelijke apparatuurStrijkijzer, TV

• ReceptieAanwezig
  • Op het terreinBibliotheek, Terras, Tuin
  • Overige servicesFietsverhuur, Handdoeken(service), Krant

• ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Parkeerplaats

• Sport & SpelBiljart

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Domaine de la Blairie in St. Martin-de-la-Place, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Domaine de la Blairie zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.