Hotel Touring

1 review over Hotel Touring in het Nederlands

Sober maar netjes

Maikel
23-9-2010

Hotel is gelegen in het gebied 'La Sarthe' en ligt ten NW van Le Mans. Hotel ziet er sober uit van buiten en gedateerd, maar krijg het idee zo langzamerhand dat dat normaal is Frankrijk?! Personeel was iig aardig, dus dat scheelt al weer. De badkamer op de kamer was ingericht met mooi paars sanitair, maar wel gewoon schoon als je niet achter de randjes kijkt. Geen koelkastje/minibar en geen Airco. Wel een redelijk binnen zwembad en sauna. Gratis WIFI op de kamer. Als je gaat ontbijten doe het dan niet om 9h want dan is er niets meer... was erg sumier ontbijtje. De tuin van het hotel zou er erg mooi uit kunnen zien, maar is lang niets aan gedaan. Het gebied is ook erg mooi. Algemene indruk ok, maar niet spetterend

Gereisd Zakelijk in september 2010

• Huishoudelijke apparatuurTV

• Overige servicesWasserette

• SaunaAanwezig

• TennisbaanAanwezig

• AdresSaint Leonard Des Bois 72130(toon op kaart)
  • E—mailadres
  • Website
  • Telefoonnummer

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Touring in St. Léonard-des-Bois, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Touring zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.